תקציב הפרסום של קפה גרג עובר לשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר FCB

תקציב הפרסום מוערך ב-4 מיליון ₪. בנוסף מעניקה הרשת חסות למועדון מכבי תל-אביב בתקציב של כמיליון ₪

פעילות קפה גרג (בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי), הכוללת את הרשתות קפה גרג, קפה ביגה, רשת המזון המהיר ביגה פסטה בר, ומפעל הלחמים והמאפים ביגה, העבירה את תקציב הפרסום שלה לשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר FCB, זאת לאחר שבחנה בחודשים האחרונים מספר משרדי פרסום. תקציב הפרסום השנתי  של קפה  גרג מוערכת ב- 4 מיליון ₪ לשנה. בנוסף מעניקה רשת קפה גרג חסות למועדון מכבי תל-אביב בתקציב שנתי של מיליון ₪. תקציב הפרסום של קפה גרג טופל בעשר שנים האחרונות ע"י  משרד הפרסום ברזני.

צילום אלעד גוטמן
צילום אלעד גוטמן

יאיר מלכה, מנכ"ל ומבעלי קפה גרג, אומר: "לאחר בחינת מספר משרדי פרסום, מצאנו ששמעוני פינקלשטיין עומד באתגרים  אותם אנו מציבים לשנים הבאות,  במטרה להמשיך ולהוביל בישראל את תחום הקפה והמזון בישראל, לחזק את מקומה של הרשת כסמן ימני, ולבדל אותה מהמתחרים. התקציב כולל את פעילות הדיגיטל של הרשת, את פעילות המועדון של גרג,  וכן את הפרסום המסורתי".

משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין הינו בבעלות דודי שמעוני, ומטפל בין היתר בסוזוקי-מכשירי תנועה, אוטו סנטר, הרץ, משאיות MAN, ויליפוד, רשת תכשיטי צבאן,  קבוצת  פררו (קינדר, נוטלה, טיק טק), אוניברסיטת חיפה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר