תקציב יחסי הציבור של יקב הר אודם לטריואקס יועצים יחסי ציבור

תקציב יחסי הציבור של יקב הר אודם נמסר לטריואקס יועצים ליחסי ציבור.
יקב הר אודם זכה לאחרונה בתואר “יקב בוטיק ישראלי הטוב ביותר” בתחרות היין הבינלאומית 2006 TerraVino שהתקיימה בתערוכה Israwinexpo 2006.

מיכאל אלפסי, בעלי יקב הר אודם, אמר: “אנו מקווים שבאמצעות הניסיון הרב שנצבר בטריואקס בתחום היין והיקבים, נוכל להציג את היקב כמוביל בתחומו, הן בקרב הציבור הרחב והן בקרב לקוחות קמעונאיים ומוסדיים.”

יקב הר אודם, הצפוני ביקבי ישראל, הוקם על ידי משפחת אלפסי. היקב שוכן במושב אודם בצפון הגולן בלב יער אלונים קסום ומסתורי ברום של 1100 מ’ מעל פני הים. הטבע באזור גידול זה, אוצר בתוכו קרקע בזלתית עשירה במינראלים מלב כדור הארץ ואקלים קריר באופיו, המעניקים לגפנים והענבים תנאי גידול ייחודיים: קור אירופאי מושלג שמוביל להתעוררות הרמונית עם עונת הגידול מחד ושמש ישראלית המלווה בלילות ממוזגים המביאים יחד להבשלה שלמה ואיכותית מאידך.
יינות יקב הר אודם נולדים מתוך תפישת עולם תרבותית המובילה את היינן, לפיה היין שואב את איכויותיו מהאקלים בו גדלו הגפנים והמסורת שלאורה יוצר.

משרד יחסי הציבור טריואקס מהוותיקים בישראל, נוסד בשנת 1962. החברה היא הנציגה בישראל של חברת יחסי הציבור Hill & Knowlton
בין לקוחות המשרד, המעסיק 11 עובדים: החברה הסקוטית, האוניברסיטה העברית, קרן קיימת לישראל, קרן ספרא, מוטורולה, שמן תעשיות, קונטיננטל איירליינס, פורד מוטור קומפני, דלק, מ.ח.אלישר, ג’יי דייט, ועוד.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה