תקציב יחסי הציבור של משקה האנרגיה Nitro לחצב דה ויט

תקציב משקה האנרגיה החדש "NITRO" נמסר לסניף תל אביב של משרד יחסי הציבור חצב דה- ויט, המוסר כי למשקה יש נוסחה ייחודית ( פטנט רשום) המכילה שילוב של תערובת גזים היוצרת ערנות מחד יחד עם הרגשת קלילות (בשילוב אלכוהול)

תקציב משקה האנרגיה החדש "NITRO" נמסר לסניף תל אביב של משרד יחסי הציבור חצב דה- ויט, המוסר כי למשקה יש נוסחה ייחודית ( פטנט רשום) המכילה שילוב של תערובת גזים היוצרת ערנות מחד יחד עם הרגשת קלילות (בשילוב אלכוהול). המשקה הינו גם מופחת בסוכר.

המשרד יודע לספר כי הפורמולה הייחודית זכתה לאחרונה במקום ראשון בתחרות מזון ומשקאות שנערכה במוסקבה.

שוק משקאות האנרגיה בישראל מגלגל כ- 250 מיליון שקלים בשנה.

"חצב דה ויט פרסומאים" בבעלות מוריה חצב דה ויט מחזיק סניפים בתל אביב ובטבריה. על לקוחותיו נמנים רשת בתי הקפה "קופי בין", יקב רימון, חברת היאכטות "סיגמא טרוול", מותג הספורט ברוקס.
לאחרונה הצטרף המשרד לקבוצת יחבי הציבור טרימדיה העולמית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר