תקציב יח"צ חדש למשרד תקשורות של יעל שביט

משרד תקשורות של יעל שביט קיבל את תקציב יחסי הציבור של התערוכה החקלאית הגדולה בישראל של מו"פ (מרכז פיתוח) ערבה תיכונה וצפונית, 1-2 בפברואר 2012

משרד "תקשורות" בבעלות יעל שביט, קיבל את תקציב יחסי הציבור של התערוכה יעל שביט, תקשורותהחקלאית הגדולה בישראל שתתקיים ב 1-2 בפברואר 2012 בתחנת המחקר "יאיר" של מו"פ (מחקר ופיתוח) ערבה תיכונה וצפונית, המציגה את הידע והפיתוח החקלאי המתקדמים המשווקים לרחבי העולם.

התערוכה, אותה יפיק אייל שיראי, תשתרע על שטח של 15 דונם ויציגו בה 250 חברות מהארץ ומחו"ל, זנים חדשים של ירקות, פרחים ופירות, מתחום המים- מיכשור התפלה חדש, סינון מים. כלי רכב, משאיות וטרקטורונים מדגמי 2012, מתקנים סולאריים, חברות מתחום הגינון, מינים חדשים של דגי נוי ואלמוגים המיועדים לייצוא, ומחקרים בתחום החקלאות המדעית לייצור תרופות חדשות.
בתערוכה יבקרו משלחות מחו"ל מתחום המדע החקלאות, המים והמיכון, וכן כתבים זרים, ויתקיימו במהלכה שני כנסים: כנס חקלאי מדעי בו יוצגו מחקרים אחרונים עדכניים בתחום החקלאות, השקייה ופיתוחים, וכנס בנושא התיישבות בערבה.

בערבה התיכונה שבעה ישובים, רובם חקלאיים המייצאים 60% מכמות הירקות מישראל לשווקי העולם,ונסמכים על עבודת מו"פ (מחקר ופיתוח) ערבה תיכונה וצפונית לפיתוח זנים חדשים בעלי חיי מדף ארוכים, להם יש ביקוש רב בשוק האירופי.

משרד תקשורות ייצג בשנתיים האחרונות את חקלאי הערבה התיכונה גם במאבק המתמשך שזכה לחשיפה רבה, להקצאת עובדים תאילנדים לחקלאות כמו כן ייצג משרד תקשורת את מאבק הרפתנים.
"תקשורות" מייצג ארגונים חקלאיים, מלונות וכפרי נופש, יקבים, מסעדות, תעשיות היי טק, מכוני מחקר.
בין לקוחות המשרד: ארגון מגדלי הבקר לבשר, מועצת הדבש, התאחדות מגדלי הבקר לחלב, גני התעשייה תפן, תל חי, עומר ולבון , המרכז הרפואי זיו, יקב הרי גליל, החברה לפיתוח הגליל (מפעלים בבעלות קיבוצי הגליל העליון), משקי הגליל העליון, מלון הספא מצפה הימים, כפר הנופש עין גב, כפר הנופש מרום גולן, כפר הנופש גונן, מרכז קנדה במטולה, הקרן לשיקום מחצבות של משרד התשתיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר