תשלובת בקר תנובה מציבה עמדות "שף שואו" בנקודות המכירה לטעימות של בשר בקר טרי

תשלובת בקר תנובה מציבה עמדות Chef Show בנקודות במכירה, למופע הסבר והדגמה של אופן הטיפול וההכנה של מנות בשר המבוססות על נתחי בשר הבקר הטרי "אדום אדום"

תשלובת בקר תנובה מציבה עמדות Chef Show בנקודות במכירה, למופע הסבר והדגמה של אופן הטיפול וההכנה של מנות בשר המבוססות על נתחי בשר הבקר הטרי "אדום אדום".

מדובר במהלך שיווקי רחב היקף, בהשקעה כספית של חצי מליון ש"ח, שנועד להגברת המודעות והידע לצרכן בכל הקשור לבשר בקר טרי ואופן הטיפול בו.

במסגרת המהלך יוצבו עמדות "שף שואו" בנקודות מכירה ברחבי הארץ, כל עמדה כוללת תנור built in ופלטה לצלייה. העמדה המתקדמת מאפשרת הכנה של המנות בנקודה עצמה מול הלקוח על מנת להבליט את איכות הבשר הטרי אותו יטעם הלקוח. כמו כן, במקביל למופע הטעימות, יחולקו לציבור הלקוחות בעמדה עלוני מידע ומתכונים המאפשרים יישום ההדגמה גם בביתם תוך מתן מידע רלוונטי בנושא.

"מופע הטעימות הינו נדבך נוסף בשרשרת הפעילויות בהן נוקטת "אדום אדום" בנקודות המכירה להגברת המודעות והחשיפה של ציבור הלקוחות למוצרי בשר בקר טרי איכויותיו הגבוהות, לאופן הטיפול בבשר והכנתו", אמר רועי הראל, מנהל מותג "אדום אדום", תשלובת בקר תנובה. "מדובר במפגש חוויתי של הלקוחות שיאפשר להם הפעלת מכלול החושים לרבות טעם וריח, ולצד זה הערך המוסף של ידע והשתלמות אודות אופן הטיפול בנתחי הבשר והכנתם".

למידע נוסף, טיפים ומתכונים בנושא בשר בקר טרי:
www.bakar-adomadom.co.il
להתייעצות טלפונית והפניית שאלות בנושא בשר בקר טרי:
1-800-200-771

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר