‏חדש: פיתה קיד של מאפיית דוידוביץ – לחם עתיר ויטמינים מיוחד לילדים

בפיתה קיד אחת יש כרבע מהתצרוכת היומית המומלצת של 10 ויטמינים ומינרלים, כולל ויטמין B לסוגיו, ויטמין C,D,E,A, סידן ואבץ החיוניים לתהליכים שונים בגוף

12% מהתלמידים הם בעלי עודף משקל ורבים סובלים משומנים בדם, לחץ דם גבוה וסכרת שאינה גנטית. כדי לענות על הצורך לשמור על תזונה מאוזנת של הילדים, פותח לאחרונה לחם מיוחד עבורם.

פיתה אומגה 3 מכילה ריכוז גבוה של חומצות שומן אומגה 3 – בעלת השפעה מיטיבה על פעילות הלב וכלי הדם, מסייעת לבניה של מרכיבים במוח ובעיניים, מסייעת להתפתחות הקוגניטיבית וליכולת הלמידה של הילד ויכולה לסייע בטיפול ומניעה של מחלות דלקתיות שונות.

בפיתה קיד אחת יש כרבע מהתצרוכת היומית המומלצת של 10 ויטמינים ומינרלים, כולל ויטמין B לסוגיו, ויטמין C,D,E,A, סידן ואבץ החיוניים לתהליכים שונים בגוף.

הלחמים החדשים הם חלק מסדרת 17 הלחמים הבריאותיים שפותחו לאחרונה ע"י מאפיית דוידוביץ, אשר מסווגים ומותאמים לפי האוכלוסיות השונות: נשים בהריון, אנשים בדיאטה, מניעת עצירות, אנשים סוכרתיים, ספורטאים, איזון רמת הכולסטרול, ולכלל האוכלוסייה הבריאה.

"כדי לענות על הצורך לשמור על תזונה מאוזנת של הילדים, פיתחנו לאחרונה לחם מיוחד עבורם, ואם בילדים עסקינן, עדיפהיתה", אומר זאב דוידוביץ, מנהל המוצרים של מאפית דוידוביץ.

מחיר לחבילה של חמש פיתות – 7.55 ש"ח


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר