אדוונטק הטמיעה מערכת ClickSoftware לניהול טכנאי מכונות הקפה במי עדן

המערכת מספקת מענה בענן לניהול עשרות טכנאי שטח, בכל הנוגע לקריאות השירות. היא נכנסת לפעולה מרגע פתיחת הקריאה במוקד שירות הלקוחות

חברת אדוונטק מעלה לאוויר בימים אלה את מערכת ClickSoftware לניהול צי הטכנאים של מכונות הקפה של מי עדן. מדובר בהמשך להעלאה לאוויר של מערכת דומה לטכנאי המים של החברה.  כך מדווח DilyMaily.
המערכת מספקת מענה בענן לניהול עשרות טכנאי שטח, בכל הנוגע לקריאות השירות. היא נכנסת לפעולה מרגע פתיחת הקריאה במוקד שירות הלקוחות.

בחברה מציינים כי הטמעת המערכת בקרב טכנאי המים אפשרה למי עדן לקצר את זמני התגובה, לספק מענה לתקלות וקריאות שירות בזמן אמת ולייעל את פעילותו השוטפת של מערך הטכנאים בחברה. לאור זאת החליטה החברה לשלב גם את טכנאי מכונות הקפה מבית פאוזה בפרויקט.

הטמעת המערכת בקרב טכנאי המים נמשכה ארבעה חודשים בלבד. הטכנאים ומתקיני הפתרונות משובצים לעבודה באמצעות המערכת, שמתממשקת לשאר המערכות התפעוליות של מי עדן. הם יכולים, באמצעות מכשירי המובייל שלהם, לקבל את המשימות והוראות העבודה, ולדווח בזמן אמת על הפעולות אותן הם מבצעים באתר הלקוח.

בזמן שיחת הטלפון עם הלקוח, הפתרון מציג חלונות זמן אופטימליים לשיבוץ הטכנאים על פי זמינותם, ואפשרויות השיבוץ נבדקות תוך שקלול מגוון רחב של פרמטרים נוספים לזמינות, כגון מיומנות הטכנאי, המיקום שבו הוא נמצא וחלון זמן SLA. עם בחירת חלון הזמן המבוקש משודרת המשימה למכשיר הסלולרי של הטכנאי, והוא יכול לצפות בכל הפרטים הרלוונטיים, הכוללים מידע אודות הלקוח.

אבי סבן, מנהל מערכות מידע, פרויקטים ואו"ש בקבוצת מי עדן ישראל, מסר כי "פרויקט זה נולד מתוך הצורך לשדרג את חוויית השירות הטכני הניתן ללקוחות החברה. ואכן, כבר מהשבוע הראשון לאחר ההטמעה הצלחנו לראות שיפור דרמטי בקיצור זמני ה-SLA לתיאום טכנאי. זאת, בזכות קבלת ההמלצות האופטימליות לחלונות זמן, ישירות במערכת התפעולית שלנו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר