איש השיווק של אוקטובר 2018: איתמר חפץ מנכ"ל rebar

המותג הצליח להיקלט כשיצר הייפ סביב מוצר מוקפד ומבודל עם מרקם סמיך עשיר, חומרי גלם ייחודיים, שילובים לא שגרתיים וחוויית לקוח אנרגטית וצעירה בסניפים. צילום רונן מנגן
הזכייה עבור מהלך הפיכת המותג למוביל בתחום ה"להרגיש טוב הרחק מהבית". rebar הצליחה להסיר חסמים ולהחזיר קהלים אבודים, ולהגדיל אחוזי קנייה מתוכננת ותדירות בקרב צרכני מועדון הלקוחות

איגוד השיווק הישראלי בחר באיתמר חפץ לאיש השיווק של חודש אוקטובר 2018, בזכות מהלך רב-שנתי של בניית מותג חדשני, צעיר ובועט בשוק מסורתי ורדום, והפיכת הרשת למוביל הקטגוריה. חפץ הוא אחד המייסדים של rebar, ומכהן בתפקיד המנכ"ל מזה 12 שנים. לפני כן היה יועץ בכיר בחברת Capgemini במלבורן ובחברת P.O.C בישראל, ויש לו ניסיון רב בייעוץ לתאגידים בינלאומיים בענפי הקמעונאות, השירותים הפיננסיים והייצור.

איתמר חפץ. צילום ערן מילוא
איתמר חפץ. צילום ערן מילוא

באיגוד השיווק אומרים כי על רקע האטה בתחום הקמעונאות, והשמרנות הקיימת מזה שנים בתחום מזון קז'ואל מחוץ לבית, בלט מותג ה-wellness  של עולם המשקאות rebar, אשר סניפיו ממוקמים בקניונים ומרכזי מסחר. התמחות הרשת היא ביצירת שילובים עם טוויסטים מעניינים של משקאות מרווים ומשביעים. בזכות מהלך שיווקי מבריק רשמה rebar   גידול של 12% במחזור מכירותיה, והגדילה את המודעות למותג ב-7%. למרות העדר תמיכה פרסומית משמעותית, הצליח המותג הצליח להיקלט כשיצר הייפ סביב מוצר מוקפד ומבודל עם מרקם סמיך עשיר, חומרי גלם ייחודיים, שילובים לא שגרתיים וחוויית לקוח אנרגטית וצעירה בסניפים, אוריינטציה שירותית גבוהה, ובניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות בתחום שהיה ידוע כמוטה רכישה מזדמנת.

צילום רונן מנגן
צילום רונן מנגן

מאחר שלרשת יש סניפים רבים במרכזי קניות ולוקיישנים הומי אדם, היא הפכה ליעד לצרכים וקהלים מגוונים, ולהזדמנויות צריכה שונות לאורך שעות היום. המותג פונה למספר קהלים שונים ומגוונים, ו-rebar  ניהלה מספר קמפיינים מקבילים בהתאמה, כאשר האתגר היה שמירה על מותג מגובש תוך פנייה מגוונת לקהלים וערוצי מדיה. כמו בשנים שעברו, גם במהלך השנה האחרונה הושקה כמעט בכל רבעון חדשנות מוצרית שונה. למשל: משקאות חמים מנחמים ומשביעים בחורף מבוססי שיבולת שועל, או משקאות מופחתי קלוריות מבוססי גבינת ריקוטה מיד לאחר חג הפסח, או תפריט ילדים או מהדורה מוגבלת לקיץ, והשקת אפליקציית pickapp שנותנת מענה לצורך בקיצור וייעול התור.

במקביל לפעילות הפרסומית, אשר התמקדה במדיה הדיגיטלית, במובייל, שימוש ברשתות חברתיות וערוצי מדיה מתקדמים, באה הסגמנטציה הדיגיטלית לביטוי בניהול קהילות סושיאל שונות במקביל, וכן במועדון הלקוחות. במהלך השנה נוהלו קמפיינים שפונים לכל סגמנט בהתאם למאפייני הצריכה ובהתאם למקום שלו בדרך חיי הלקוח. בנוסף הותאמו הצעות ערך שתואמות הזדמנויות צריכה שונות, בהתאם לאפיוני הקהלים: התמקדות במוצרי בוקר, "סגירת פינה" בין ארוחות וכו'.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר