אפליקציית הזמנות ארוחות חדשה של סיבוס

דף הבית מותאם אישית לכל משתמש וכולל את המסעדות והמנות המועדפות עליו ואפשרות להזמין ארוחה בקליק
האפליקציה כוללת דף בית מותאם אישית, הזמנת ארוחה בקליק והזמנות חברתיות. סיבוס הינה חלק מתאגיד Sodexo העולמי שמעסיק למעלה מ-460,000 עובדים ב-80 מדינות ברחבי העולם, ומשרתת מדי יום 75 מיליון לקוחות

אפליקציית הזמנות ארוחות שפותחה על ידי קבוצת IdeoDigital עבור סיבוס המתמחה בפתרונות ניהול שירותי ארוחות לחברות ולארגונים, כוללת מספר תכונות מיוחדות. ביניהן דף בית מותאם אישית לכל משתמש, הכולל את המסעדות והמנות המועדפות עליו ואפשרות להזמין ארוחה בקליק. כמו כן הזמנות חברתיות – אפשרות לעובדים להזמין ארוחות ביחד, עבור חברים, וגם לחלוק בעלויות החשבון בין מספר מזמינים. באפליקציה החדשה גם אפשר לשוחח בצ'אט אונליין עם נציג שירות. האפליקציה שנקראת Cibus Sodexo זמינה להורדה בחנויות האפליקציות google play ו- app store.

קרן וייזמן, סמנכ"לית השיווק של סיבוס שמספקת שירות ללמעלה מ-2,500 חברות ו-330,000 עובדים ביותר מ- 5,000 מסעדות בפריסה ארצית, אומרת: "עולם הזמנת ארוחות הצהריים משתנה הודות לשינויים הדיגיטליים התכופים. אנשים כבר מזמן לא רק מעבירים כרטיס במסעדה, אלא מזמינים ומשלמים על הארוחות שלהם באפליקציה. לכן אנחנו חושבים כל הזמן איך לשפר את  חווית המשתמש, ולהפוך את תהליך הזמנת הארוחה לקל ומהיר יותר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר