במקביל לקמפיין "דג ישראלי טרי" שעלה לאחרונה לאוויר בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט, החל ארגון מגדלי הדגים בפיילוט למיתוג חנויות דגים במספר מקומות בארץ. בשלב הראשון ימותגו 14 חנויות מתמחות, ובהמשך מתכננים בארגון להרחיב את המיתוג לחנויות נוספות וכן לעמדות המכירה ברשתות שיווק נבחרות.
בין היתר הותקנו בחנויות שלטי הכוונה ומדבקות, נתלו מוביילים, והוצבו עמדות ובהן מתכונים נבחרים על בסיס דגי בריכות ישראלים טריים. את מערך המיתוג עיצבה והפיקה חברת DF ייזום שיווק והפקה, ועל הפרויקט כולו מפקחת חברת קקטוס תקשורת שמובילה את פעילות השיווק והמיתוג של הארגון.
אלי שריר, מנכ"ל ארגון מגדלי הדגים, אומר: "סימון דגים טריים הוא עניין מורכב וקשה לביצוע. מהלך המיתוג אותו התחלנו נועד לאפשר לצרכן הישראלי לזהות ולדעת היכן ניתן למצוא ולרכוש את הדגים שלנו. כרגע אנחנו פורשים את ערכות המיתוג במספר חנויות כפיילוט, ובהתאם לתוצאות נחליט כיצד ולאן נרחיב המהלך, כאשר עוד לפני שהתחלנו בפעילות המיתוג כבר קיבלנו פניות מרשתות שיווק המבקשות לקחת בו חלק".