בואו לאכול – ארוחות מהירות ב- 10 20 30 דקות

מסתבר כי גם האנשים הכי עסוקים צריכים לאכול. במקום לצאת לאכול, להזמין טייק אוויי או להפשיר ולחמם אוכל תעשייתי מהסופר, אפשר להכין ארוחה משביעה וטעימה במטבח הביתי

בואו לאכול
ארוחות מהירות ב- 10 20 30 דקות
מאת מיכל וקסמן
הוצאת ידיעות ספרים
המחיר 128 ₪

ספר זה עונה על השאלות הבאות:
איך שולפים ארוחה מהירה, משמחת ומספקת בלי תכנון והכנות מוקדמות?
איך מגוונים בטעמים, טכניקות וצורות הגשה בלי מיומנויות על?
איך הופכים סלט או סנדוויץ' לארוחה?
איך הופכים קובץ מתכונים ורשימות לאורח חיים משופר?
איך מכינים אוכל ביתי פשוט, טעים, מגוון ומהיר על בסיס יומיומי בלי להשתעבד למשימה?

מסתבר כי גם האנשים הכי עסוקים צריכים לאכול. במקום לצאת לאכול, להזמין טייק אוויי או להפשיר ולחמם אוכל תעשייתי מהסופר, אפשר להכין ארוחה משביעה וטעימה במטבח הביתי.

מיכל וקסמן היא מחברת ספרי הבישול "טעמים ראשונים" ו"ארוחת ילדים", ועתה היא עוברת למגרש של הגדולים עם בואו לאכול – מדריך חדש להכנת ארוחות מהירות.
כמו ספריה הקודמים של וקסמן, גם זה כולל מבואות מפורטים שעוסקים בהצטיידות נכונה, רשימת כלים ומצרכים שכדאי שיהיו בבית וכללי אצבע שיביאו כל בשלן ביתי אל היעד כמו ליווי צמוד של מדריך מיומן.

וקסמן מביאה מגוון מפתיע ומפתה של מתכונים שמחולקים לשלושה פרקים על פי הזמן שלוקח להכין אותם. שלא כמו בספרים אחרים מהז'אנר הזה, כל דקה נספרת ואין עיגולי פינות.
המתכונים בספר כוללים ארוחות שלמות, ודרך הכנתן מתוארת כיחידה אחת לפי הסדר ושלבי ההתארגנות והתפעול הדרושים. ארוחות קלות או כבדות, בשריות או צמחוניות, חמות או קרות, ליותר או לפחות אנשים. אפשר למצוא משהו לכל זמן, עונה, שעה ומצב רוח.

זוהי עסקת חבילה רב-שלבית, שעם קצת ריכוז, מעקב ותרגול תהפוך כל אחד לבשלן טוב ויעיל יותר, והכי חשוב: תשנה את גישתו למטבח ואת הצורה שבה הוא חושב על בישול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר