בזק בינלאומי הטמיעה מוצרי אבטחה בסודה סטרים

מוצרי אבטחת המידע הוטמעו ב-21 סניפי חברת סודה סטרים באירופה, ארצות הברית ואוסטרליה. את הפרויקט הוביל שאולי אגר, מנהל התשתיות הגלובלי של סודה סטרים, ונטלו בו חלק מומחי ה-IT של בזק בינלאומי, לטובת מאות מעובדי סודה סטרים

בזק בינלאומי הטמיעה מוצרי אבטחת מידע בסודה סטרים, בפרויקט שנועד להבטיח זמינות ושרידות בשעת חירום בכל אתרי סודה סטרים בארץ ובעולם, ולנהל את מערך ה-IT הגלובלי באמצעי שליטה ובקרה ממטה החברה בארץ.

 

מוצרי אבטחת המידע הוטמעו ב-21 סניפי חברת סודה סטרים באירופה, ארצות הברית ואוסטרליה. את הפרויקט הוביל שאולי אגר, מנהל התשתיות הגלובלי של סודה סטרים, ונטלו בו חלק מומחי ה-IT של בזק בינלאומי, לטובת מאות מעובדי סודה סטרים.

שדרוג ואיחוד תשתיות ה-IT, ואבטחת המידע באתרי החברה בארץ ובעולם, בוצעו כחלק מהצורך של סודה סטרים להכפיף ולנהל את מערך ה-IT הגלובלי ממטה החברה בישראל, לעמוד בתקני הרגולציה – הן בישראל והן בחו"ל, ולהבטיח זמינות ושרידות ברמה גבוהה.

 

במסגרת הפרויקט הוטמעה פלטפורמת Firewall של ג'וניפרלאבטחת מידע אחודה מרכזית ובכל אתרי החברה בעולם. עוד הוטמע פתרון Web Filter בתצורת ענן של וובסנס, לטובת הגנה מפני מתקפות קיברנטיות בסביבות האינטרנט והמייל.

מנגנון Anywhere, המובנה ב-Web Filter, מגן על לקוחות החברה כשהם קונים בחנויות המקוונות באתרים של סודה סטרים, ומסנן תוכן זדוני בתעבורת הדואר האלקטרוני הנכנסת והיוצאת של העובדים, הן בתחנות העבודה הפיזיות בסניפי החברה והן בהתקנים הניידים המשמשים לעבודה מרחוק, בסביבת האינטרנט.

 

פלטפורמת השרידות והביצועים שהטמיעה בזק בינלאומי במשאבים ובאתרים הקריטיים של סודה סטרים נועדה להבטיח המשכיות עסקית לאתרי החברה ולמוצרים ולשירותים שהיא מספקת ללקוחותיה. פתרון השרידות כלל התקנת פרוטוקול Failover אינטרנטי לגיבוי אוטומטי ומאובטח של קווי הרשת הפרטית של החברה, שפועלת בטכנולוגיית MPLS.

 

אגר אומר: "הובלנו פרויקט מורכב ומאתגר בהצלחה, ותוך זמן קצר שדרגנו משמעותית את תשתיות אבטחת המידע, הקישוריות והשרידות שלנו. כחברה ירוקה היה לנו חשוב לבחור בפתרון ידידותי לסביבה. הפתרון אותו בחרנו חוסך במשאבים כגון חשמל ומיזוג, וחוסך את ההוצאות הרבות שהיו כרוכות ברכישת ציוד ותשתיות תוכנה ובניהול שלהן".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר