בייגל בייגל בקמפיין לבייגלה בדרכים, אותיות ומספרים בכ– 1.5 מיליון ש"ח

הקמפיין באמצעות באומן בר ריבנאי ממשיך את הקו התקשורתי של "המשחק הכי טעים שיש", תוך שימוש בדמויות בנויות מבייגלה

בייגל בייגל ממשיכה במהלך האסטרטגי אותו היא מובילה לחיזוק הקשר בין הבייגלה שלה לעולמם של הילדים וההורים, תוך חדשנות בבייגלה והדגשת הערכים הבריאותיים של מוצריה.

החברה משיקה סדרה חדשה הכוללת שלושה מוצרים של בייגלה בדרכים בצורות של כלי רכב, מספרים ואותיות.
במסגרת ההשקה עולה בייגל בייגל בקמפיין פרסום בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי הממשיך את הקו התקשורתי של בייגל בייגל "המשחק הכי טעים שיש", בהשקעה של כ – 1.5 מיליון ₪.

הסדרה החדשה בעלת רקע חינוכי, מתאימה במיוחד לילדים ומשלבת מגוון צורות כיפיות למשחק, ללימוד חוויתי וכמובן הנאת אכילה.

כדי להעביר את מסר הסדרה החדשה, יצרה בייגל בייגל סרטון חדש. הסרטון מתאר את הדרך בה האביר והנסיכה מפתחים מערכת יחסים ויוצאים לדייט קסום. אבל כמו בכל סיפור מהאגדות שלא יכול לקרות בחיים, הפעם הנסיכה מוכנה מאופרת ונרגשת והאביר שלה, לא מגיע. מסתבר שהוא מאחר לפגישה, הוא לא על סוס לבן, אלא הוא טס לו על ווספה ישנה בכיוונה. כשהוא סוף סוף מגיע אליה לטירה, הווספה שלו מתפרקת תחתיו ואין סיכוי שהנסיכה תצא איתו. עכשיו כשהאביר חייב כלי רכב חדש, בייגל בייגל באה לעזרתו עם בייגלה "בדרכים" – בייגלה בצורות של כלי תחבורה: מטוס, אוניה, משאית, טרקטור ומכונית. בייגלה בדרכים הינו חלק מסדרת צורות משחק חדשות הכוללת מספרים ואותיות ותומכת בתפיסה האסטרטגית של בייגל בייגל תחת הסיסמא: בייגל בייגל המשחק הכי טעים שיש.

הסדרה החדשה של בייגל בייגל מאפשרת לילדים לדמיין, להכיר ולשחק עם מגוון כלי תחבורה חדשים, ללמוד קרוא וכתוב תוך כדי משחק עם בייגלה אותיות ולבצע פעולות חשבון עם בייגלה מספרים. על גבי האריזות של הסדרה ניתן למצוא הצעות למשחקים לימודיים וחוויתיים לילדים המשלבים אותיות ומספרים.

קונספט הסדרה, בייגלה בדרכים, אותיות ומספרים זכה לציונים גבוהים מאוד בקרב קהל היעד שהינו אימהות וילדים בשל השילוב בין האלמנטים הלימודיים, והאפיונים המשחקיים המספקים לילדים עניין, משחק והנאה באכילה.


קרדיטים:
מנהל קריאייטיב – דיויד אדלשטיין
ארט – ענת זבדצקי
קופי – יריב רטנר
תקציבאות:
ראש קבוצת לקוחות – אירית סחר
סופרוייזר – קרן סלומונוביץ'
תקציבאית בכירה – מיכל פרסי
קריאייטיב פלנר – עמית קורן
הפקה:
מנהלת מחלקת הפקה – דורית גווילי
מפיקה – אודליה נחמיאס
בית פוסט – גראוויטי


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר