ברגר קינג תפתח סניפים בהרצליה, הוד השרון ואשדוד

הרשת מסכמת שנת פעילות ראשונה מוצלחת בסבב הנוכחי בארץ עם פתיחת סניפים חדשים

ברגר קינג ישראל הודיעה כי ברבעון הראשון של 2017 היא תפתח שלושה סניפים חדשים. בכך יגיע המספר הכולל לשמונה מסעדות, ונוספות אמורות להצטרף בקרוב.

סניף הדגל של המותג הבינלאומי באזור השרון יוקם בהרצליה פיתוח, במקום מסעדת "מקסיקלי" שהייתה בבעלות רשת מוזס. המסעדה שתתפרש על 400 מ"ר, תציע גם שירותי משלוחים.

סניף נוסף ייפתח בקניון עזריאלי בהוד השרון, בעקבות הצלחת הסניף הפועל בקניון עזריאלי בתל אביב, ובאשדוד תפתח ברגר קינג סניף בתחנת הדלק "גל ראשונים", שנחשבת לאחת מתחנות הדלק המצליחות בארץ.

בלעדי לברגר קינג ישראל
בלעדי לברגר קינג ישראל

מנהלי הרשת מציינים, כי ההתרחבות מגיעה לאחר פחות משנת פעילות ראשונה ומוצלחת בארץ, עם היקפי מכירות משביעי רצון העולים על החזיות הראשונות. חג החנוכה האחרון שבר את שיאי המכירות בזכות סופגניית ההמבורגר הבלעדית לישראל, שזכתה לכותרות בעולם, בין השאר בעיתונים כמו דיילי מייל, סאן, טיים, קוסמופוליטן ולה מונד.

סטיב בנשימול, יו"ר דירקטוריון ברגר קינג ישראל, אומר: "אנחנו שבעי רצון מהפעילות בישראל, וכך גם מנהלי הרשת העולמית. אנו מבינים שיש ביקוש רב למותג, ולכן עלינו לברור בקפידה את המיקומים החדשים. מדי יום אנו מקבלים בקשות לפתיחת סניפים הן מצד לקוחות והן מטעם גורמים מסחריים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר