בשורה לשוק המזון והמשקאות: טכנולוגיית ננו-מטאלוגרפיה חדשה של לנדא מציעה הדפסת גרפיקה מטאלית נטולת פסולת ובמחצית העלות

הטכנולוגיה החדשה שימושית מאוד בשוק המזון והמשקאות, בו יש הטבעות מטאליזציה גרפית רבות על אריזות של שוקולד ומוצרי מזון יוקרתיים אחרים, תוויות יין ואלכוהול, ועוד

חברת לנדא הכריזה על ננוטכנולוגיה חדשה ופורצת דרך בשוק המטאליזציה הגרפית (הטבעת מתכת בדפוס). טכנולוגיית הננו-מטאלוגרפיה החדשה של החברה מציעה הדפסה מטאלית ללא פסולת, ובעלות נמוכה ביותר מחצי' בהשוואה לרדיד המתכת המשמש להטבעה. התהליך המהיר והפשוט יותר של לנדא ייעל את יצור מוצרי הדפוס המטאליים, וישפר את רווחיות הלקוח.
הטכנולוגיה החדשה שימושית מאוד בשוק המזון והמשקאות, בו יש הטבעות מטאליזציה גרפית רבות על אריזות של שוקולד ומוצרי מזון יוקרתיים אחרים, תוויות יין ואלכוהול, ועוד.

הננו-מטאלוגרפיה של לנדא משתלבת בכל טכנולוגיות הדפוס הקונבנציונליות, ובכלל זה פלקסו בפורמט צר ורחב, אופסט בהזנת גיליונות וגלילים, דפוס שקע ודפוס משי, ודפוס דיגיטלי לייצור תוויות, אריזות קרטון, אריזות גמישות, ספרים ומגזינים ומוצרי דפוס בכללם.

"תהליכי המטאליזציה הקיימים כיום יקרים להחריד, וזאת בשל העלות הגבוהה של הרדיד המתכתי וכמות הפסולת העצומה" אומר בני לנדא, יו"ר קבוצת לנדא. "טכנולוגיית הננו-מטאלוגרפיה שלנו תאפשר מטאליזציה בפחות ממחצית מחיר הרדיד, וללא פסולת – והיא אף מותאמת לשימוש במיקרוגל. אנו צופים שטכנולוגיה זו תהיה זמינה ללקוחות ב-2017".

במהלך תערוכת דרופה 2016 שתתקיים מסוף חודש מאי בגרמניה, לנדא תקיים הדגמות חיות של מוצרי הננו-מטאלוגרפיה שלה על גבי מכונת דפוס לתויות בפורמט צר. כמו כן, תקיים לנדא חמישה מופעי תיאטרון יומיים במהלך ימי התערוכה. 

ניתן להגיש בקשה מראש להזמנות למופעי התיאטרון באתר, או בהתאם לזמינות, להזמין מקומות במהלך התערוכה בקיוסקים של החברה בביתן לנדא (אולם 9).

קבוצת לנדא, שבראשה בני לנדא, מייסד אינדיגו, כוללת ארבע יחידות: Landa Digital Printing שמכונות הדפוס הננוגרפיות שלה מגשרות על פני "פער הרווחיות" הקיים בתעשיית הדפוס, כשהיא משלבת את הגמישות של הדפוס הדיגיטלי עם היתרונות והמהירות של דפוס אופסט, ומפיקה ריצות קצרות עד בינוניות בעלות הנמוכה ביותר בתעשייה לדף בהדפסה דיגיטלית; לנדא לאבס, זרוע החדשנות של הקבוצה המפתחת ננוטכנולוגיה לשימוש באנרגיה חלופית, ציפויים תעשייתיים, קוסמטיקה, אריזות, אספקת תרופות ותחומים אחרים; לנדא ונצ'רס המשקיעה בחברות טכנולוגיות צעירות בישראל בעלות טכנולוגיות חדשניות; וקרן לנדא לשוויון הזדמנויות המסייעת לצעירים מעוטי יכולת לזכות בהשכלה גבוהה. בני לנדא ממשיך להוסיף לפורטפוליו שלו המונה שמונה מאות פטנטים ברחבי העולם המספקים בסיס מוצק לקנין הרוחני של החברות שהקים.
למידע נוסף  או כאן


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר