גולדסטאר בקמפיין חדש תחת הסיסמא "תשתחרר גבר"

גולדסטאר תופסת למעלה מ-30% משוק הבירות והיא הבירה הנמכרת ביותר בישראל. היקף הקמפיין כארבעה מיליון ש"ח

גולדסטאר, התופסת למעלה מ-30% משוק הבירות והנה הבירה הנמכרת ביותר בישראל. יצאה בקמפיין חדש שהיקפו כארבעה מיליון ש"ח, והוא ממשיך לפנות לעולם הגברי כחלק מהאסטרטגיה של בירה גולדסטאר.

יואש בן אליעזר, מנהל חטיבת הבירה בטמפו, אומר: "קהל בירה גולדסטאר הוא בעיקר גברי מתפרש על פני כל הדורות. הסיסמא "תשתחרר גבר" מדגישה את הערכים המובילים של הבירה, הנאה, מובילות וגבריות, פונה לקהל הצעיר הבלייני וקוראת לו להנות ולהשתחרר".

הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, מעביר את ערכי המותג באמצעות שלושה סרטונים המדגישים את העולם הגברי תוך השוואה בין גברים ונשים בסיטואציות הקשורות לבילוי, פנאי וטיפוח. כל סרטון נחתם במשפט " תגיד תודה שאתה גבר ותשתה משהו. גולדסטאר".

שוק הבירה בישראל:
היקף מכירות הבירה בישראל מוערך בכ- 120 מיליון דולר בשנה – טמפו תופסת כ- 60% משוק זה עם המותגים גולדסטאר, היינקן, מכבי, מרפיס.
שתיית הבירה בישראל מוערכת בכ-15 ליטר לנפש.

גולדסטאר היא הבירה הנמכרת ביותר בישראל עם יותר מ- 30% נתח שוק, אחריה קרלסברג עם 20%, מכבי עם 15%, היינקן עם 10%, טובורג עם 10%.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר