יצוא מוצרי השום ועשבי התיבול של "דורות" הסתכם במחצית הראשונה של 2005 ב-1.25 מיליון דולר – גידול של 40% לעומת המחצית הראשונה של 2004.
מנכ"ל "דורות –מוצרי שום ותיבול", עודד בריש, מסר שהגידול החד נובע מהרחבת היצוא לקהל הוותיק של דורות בצפון אמריקה, כניסה לשוק הספרדי שמגלה ענין רב במוצרים, וגידול במכירות ג'ינג'ר טרי קפוא – מוצר חדש של דורות שנכנס לאחרונה גם לשוק הישראלי.
בריש אמר שעל פי תחזית החברה, היצוא בשנת 2005 כולה יסתכם בכשלושה מיליון דולר.
סדרת המוצרים של דורות כוללת שום, בזיליקים, פטרוזיליה, כוסברה, שמיר וג'ינג'ר. עיקר המכירות בחו"ל הן של מגשיות קפואות.
דורות החלה ביצוא מוצרי השום לפני כשש שנים, ומאז גדל היצוא באופן קבוע. מוצרי השום ועשבי התיבול הקפואים של דורות נמכרים ב-1,700 נקודות מכירה, בתי כל-בו וסופרמרקטים בארה"ב ובקנדה, וכן בסקנדינביה, מדינות נוספות באירופה והחל מסוף השנה שעברה גם בספרד.
יחודם של מוצרי דורות הוא שבתהליך ההכנה להקפאה הם אינם עוברים בישול, ולכן הם שומרים ברמה גבוהה ביותר על ערכם התזונתי ותכולת הויטמינים של השום ועשבי התיבול. למוצרים לא מתווספים חומרים משמרים ותוספי טעם וריח.
אתר דורות באינטרנט: www.dorot.co.il