"גלידונית' ו'נישנושים' של גלידת שטראוס – עכשיו באריזת קרטון ניתנת למיחזור

לאריזות קרטון יעברו כל מוצרי גלידונית בטעמים השונים, כולל גרסת הפרווה הטבעונית נישנושים
האריזה החדשה, נוחה ואיכותית יותר, וגם ידידותית יותר לסביבה: תפחית את השימוש בקלקר בכ-40 טון בשנה. מעבר לשינוי באריזה לא בוצע כל שינוי במוצרי הגלידה עצמם, בכמות הגלידוניות והנשנושים באריזה, בכשרות או ברשימת האלרגנים

עם פתיחת עונת הגלידות 2022 מדווחת גלידת שטראוס, על שינוי אקולוגי מבורך – מעבר קינוחי הגלידה המוכרים שלה, 'גלידונית' ו'נישנושים', מאריזות הקלקר הוותיקות לאריזות קרטון חדשות ומעוצבות, אשר ניתנות למיחזור ומפחיתות את השימוש בקלקר בכ-40 טון בשנה – זאת כאשר קלקר נחשב לחומר מזיק לסביבה, הן בשל תהליך הייצור שלו והן בשל העובדה כי אינו מתכלה.

המעבר לאריזות הקרטון החדשות נוסף לשורה ארוכה של מהלכים שביצעה בשנים האחרונות החברה האם של גלידות שטראוס, יוניליוור, כחלק ממחוייבותה המתמשכת להתנהלות מקיימת ולשמירה על הסביבה. הפחתת השימוש בפלסטיק היא יעד מרכזי של יוניליוור בכל העולם, והיא התחייבה כי עד לשנת 2025 יהפכו כל אריזות הפלסטיק של כל מוצריה לניתנות למיחזור או לשימוש חוזר, וכי לפחות 25% מהפלסטיק שבו תעשה שימוש יהיה פלסטיק ממוחזר (PCR). כך למשל, במסגרת מדיניות זו הודיעה החברה לפני כשנה כי החלה לייצר את צנצנות המיונז של מותג הלמנ'ס שבבעלותה, מפלסטיק ממוחזר.

גם עבור גלידות שטראוס זה אינו מהלך משמעותי ראשון בתחום של צמצום השימוש בחומרים שאינם ידידותיים לסביבה: לפני כשלוש שנים החליטה החברה להיפרד מעטיפות האלומיניום של הקרמבו, בצעד שהפחית פסולת אלומיניום בהיקף של יותר מ-13 טונות בשנה. האריזה החדשה איכותית, מעוצבת ונוחה יותר, שומרת על איכות וטעם המוצר בצורה מיטבית, ומאפשרת להחזירו למקפיא בצורה נוחה וטובה יותר, גם כשהאריזה מלאה חלקית.

מעבר להחלפת האריזות לא בוצע כל שינוי בגלידה עצמה, במספר יחידות הגלידוניות והנישנושים באריזה, בכשרות או ברשימת האלרגנים. המוצרים שיעברו לאריזות קרטון כוללים את כל מוצרי גלידונית בטעמים השונים, כולל גרסת הפרווה הטבעונית נישנושים. מעבר זה יתבצע באופן הדרגתי, תחילה בנישנושים, ועד תום חודש מאי 2022 גם במוצרי גלידונית, וניתן יהיה להשיג אותם בכל רשתות השיווק.

טווח מחירים ליחידה: 39.9-44.9 ₪. יוניליוור אינה קובעת את המחיר הסופי לצרכן, שנקבע על ידי רשתות השיווק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר