גלידריה לג'נדה: תענוג על הדרך

מגוון הטעמים הגדול מבוסס על גלידה חלבית המכילה עד 5% שומן, גלידת שמנת עשירה, גלידה ללא תוספות סוכר- לסוכרתיים ולשומרי משקל, כמו כן סורבה המיוצר מ-100% פרי ומכיל 0% שומן, ויוגורטים במגוון סוגים

קורה לפעמים שתוך כדי נסיעה, מתחשקת לכם איזו גלידה. לי לפחות זה קרה השבוע בנסיעה על כביש 2 לכיוון תל אביב. מימין קרץ לי מתחם הקניות של שפיים, ובמתחם המזון שלו מצאתי סניף של רשת גלידריות לג'נדה ('אגדה', בעברית תקנית) ואת מנהל המקום: ברוך.

עוד לפני שהתחלתי לבהות בהיצע הגדול ולדגום כפית אחרי כפית של הקולקציה, התרשמתי מאוד מהניקיון של לג'נדה שפיים. הצבעוניות על בסיס לבן ותכלת מתאימה למקום, מעצימה את צבעי הגלידות והתוספות הרבות המוצעות, והמקום פשוט נקי. כולנו היינו כבר במקומות רבים בהם המושג ניקיון לא ממש מוכר, ולכן אני מציין זאת בהתפעלות.

לרגל העונה של סתיו-חורף, מציעים עכשיו בלג'נדה את "הפרדס" – גלידה חורפית על בסיס פירות הדר המיוצרת מדי יום בכל אחד מסניפי הרשת (עוד דבר שעורר התפעלותי: הם ממכינים בכל סניף את הגלידות. לא מסיעים מאיזה אתר ייצור מרכזי, מה שמבטיח טריות, וללא חומרים משמרים וצבעי מאכל), מתפוזים ומנדרינות שגם הם נסחטים במקום, והגלידה מוגשת בחצי תפוז או חצי אשכולית.
מחיר מנה קטנה בחצי תפוז 16 ₪, מנה גדולה בחצי אשכולית 22 ₪.

את הזמנת הגלידה בלג'נדה הפכתי להפסקת מנוחה, ושוחחתי עם ברוך, שגם סיפר לי על סורבטים חדשים (גלידות על בסיס פרי ומים) ברפרטואר: התפוז המפורסם, לימונענע, והמנצח הוא השוקולד – טעמתי וברוך צודק. שמעתי ממנו גם שהגלידות הפופולריות במקום הן קרמל מלוח וקרם ברולה, והמועדפת עליו היא נוצ'לה: קרם אגוזים בציפוי שוקולד.

רשת לג'נדה כוללת 13 סניפים מראש פינה עד יפו, ובקרוב יתרחבו לירושלים ובאר שבע.
מגוון הטעמים הגדול מבוסס על גלידה חלבית המכילה עד 5% שומן, גלידת שמנת עשירה, גלידה ללא תוספות סוכר- לסוכרתיים ולשומרי משקל, כמו כן סורבה המיוצר מ-100% פרי ומכיל 0% שומן, יוגורטים במגוון סוגים, וגלידה עם אלכוהול למבוגרים.

כאן תמצאו מידע על לג'נדה והסניפים

צילום דן לב, פאפא רצי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר