גלידת שטראוס משיקה 2 מהדורות מוגבלות בטעמים מיוחדים לחורף: קוקוס-פקאן וקרמבו

חברת גלידת שטראוס פותחת את חורף 2006 עם השקה של 2 מהדורות מוגבלות ומיוחדות בטעמים המתאימים לתקופת החורף במרקם רך, עדין ונעים

חברת גלידת שטראוס פותחת את חורף 2006 עם השקה של 2 מהדורות מוגבלות ומיוחדות בטעמים המתאימים לתקופת החורף במרקם רך, עדין ונעים.

המהדורות המוגבלות פותחו במיוחד לחורף, בשני טעמים – קרמיסימו קוקוס פקאן וקרמיסימו קרמבו.

קרמיסימו קוקוס פקאן– גלידה בטעם קוקוס עם שבבי קוקוס וגלידה בטעם פקאן עם שקדים מצופים בקרמל,
קרמיסימו קרמבו, בשילוב עוגיות בציפוי שוקולד עשיר.

כמובילת 2 הקטגוריות – גלידה וקרמבו, מצאה גלידת שטראוס לנכון לשלב בין 2 המוצרים ליצירת מוצר מצוין

זהר צופה כי השקת המהדורות המיוחדות לחורף יביאו לגידול של כ-20 אחוז במכירות קטגוריית חבילות הבית. "מבדיקות שערכנו, ומהצלחת המהדורות המוגבלות בעבר בקטגוריות נוספות ורבות בעולם המזון וגם בגלידת שטראוס, מצאנו כי מהדורת חורף של מוצרים ייחודיים יוצרים עניין סביב הקטגוריה ומביאים צרכנים למקררים בתקופה שאינה העונה העיקרית לגלידה. הצרכן הישראלי מחפש גיוון, ייחודיות ומקוריות במקרר הגלידות גם בחורף ".


על המהדורות המוגבלות לחורף 2006
המהדורות המוגבלות לחורף 2006 פותחו בהתאם לטעם הצרכן הישראלי בטעמים, המתאימים יותר לתקופת החורף עם מירקם רך, עדין ונעים יותר:

קרמיסימו קרמבו – בהמשך להצלחה ארוכת השנים של הקרמבו בעונת החורף, הוחלט השנה בגלידת שטראוס לשלב את הקרמבו עם מותג הגלידה המוביל בחבילות הבית ליצירת גלידת מוס בטעם קרמבו בשילוב עוגיות בציפוי שוקולד עשיר ואיכותי.
כדי להגיע לגלידה צריך "לשבור" את השכבה העליונה של השוקולד ממש כמו בקרמבו. תכולה: 1.33 ליטר.

קרמיסימו קוקוס-פקאן– גלידת שמנת במרקם עשיר בשילוב תוספות איכותיות, המשלבת 2 טעמים מנצחים: גלידה בטעם קוקוס עם שבבי קוקוס וגלידה בטעם פקאן עם שקדים מצופים בקרמל. תכולה: 1.33 ליטר.

מחיר מומלץ לצרכן של כל מוצרי קרמיסימו: 19 שקל.

כשרות מוצרי קרמיסימו- הרב לנדא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר