גם בסטארבקס נהנים מהשותפות בין Emind ו-Powermat הישראליות בענן אמזון

במאות מסניפי רשת בתי הקפה סטארבקס בארה"ב, מטעינים הלקוחות אלחוטית סמארטפונים וטאבלטים על משטחי הטענה פרי פיתוחה של Powermat הישראלית. בכך עוזרת Powermat לפתור את אחת הבעיות המטרידות ביותר את משתמשי הסלולר, והיא הסוללה שהתרוקנה

במאות מסניפי רשת בתי הקפה סטארבקס בארה"ב, מטעינים הלקוחות אלחוטית סמארטפונים וטאבלטים על משטחי הטענה פרי פיתוחה של Powermat הישראלית. 

 

בכך עוזרת Powermat לפתור את אחת הבעיות המטרידות ביותר את משתמשי הסלולר, והיא הסוללה שהתרוקנה.

מי שמסייעת לכך היא חברת Emind מקבוצת אולקלאוד, שותפת שירותים מנוהלים מובילה של Amazon Web Services (בעלת הסמכת שותף שירותים מנוהלים של AWS), שהרחיבה את שותפותה עם Powermat Technologies לבניית סביבת ענן AWS סקלאבילית.

פלטפורמת הטעינה הניידת של Powermat מאפשרת למשתמשים לאתר את נקודת טעינת Powermat הקרובה ביותר ולטעון אלחוטית את טעינה של המכשיר הנייד שלהם באמצעות פתרון תוכנה מהפכני מבוסס ענן.

Emind מילאה תפקיד מרכזי בהקמת מערכת ניהול הענן של Powermat, המאפשרת פריסה מהירה וקלה של מערך הפתרון. היום Powermat ממנפת את שירותי הענן במנוהלים במלואם של Emind לתהליכי ניהול הפיתוח, כמו גם לפעילויות סביבת הפרודקשן ב- AWS.

"השותפות עם Emind אפשרה לנו לפרוס בקלות כל רכיב ופונקציה שאנו צריכים כדי לרוץ בענן AWS. הארכיטקטים שלהם הנחו אותנו בשימוש ומינוף של כלי קוד פתוח, ויצירת מאגר מרכזי של לוגים. Emind הוכיחה את עצמה בתכנון והטמעת שירות ענן שהנו סקלאבילי ועתיר זמינות", אמר קרלו צ'יארלו, מנהל מוצר ראשי ב- Powermat.

על ידי מינוף הסקלאביליות של AWS, מערך מלא של פונקציות IT מודרניות וזמינות מעולה, Powermat מסוגלת לתמוך בדרישותיה הגדלות במהירות, שדרוגי תוכנה ומהירות אספקה, תוך שמירה על מוכנות לעתיד.

את הסיפור המלא על Powermat והשותפות עם Emind 

ניתן לקרוא ב- www.emind.co/powermat.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר