דגי הברמונדי מרמת נגב שוחים לחנויות

ברמונדי ישראלי גדל במתקן חוות הדגים של החברה ברמת נגב 21 מכלי גידול
הדג האוסטרלי הופך ל"ברמונדי ישראלי". המשווקת אקוואטק פישריז רוצה להגדיל משמעותית את נתח שוק הברמונדי בישראל עם קמפיין בהובלת מיכל אנסקי

חברת אקוואטק  פישריז העוסקת בטכנולוגיות לגידול מבוקר של דגי מאכל, החלה לשווק את  "ברמונדי ישראלי" – דגים טריים מזן ברמונדי האוסטרלי במקור, שגדלים במתקן חוות הדגים של החברה ברמת נגב, המשתרע על שטח של כ-11,000 מ"ר ובו 21 מכלי גידול.  לפי החברה, הטכנולוגיה שלה יודעת לשמור על תנאים אידיאלים המתאימים לגידול דגי ברמונדי. בכוונת החברה לבנות בעתיד מתקנים נוספים ולגדל מיני דגים נוספים, זאת תוך צריכת מים מינימלית, כשהדגים מגיעים ישירות מחוות הגידול אל חנויות הדגים ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

ברמונדי ישראלי הינו דג טרי,  בשרני ועסיסי, עם אידרה שקל להסיר ובעל ערכים תזונתיים גבוהים. הדג גדל בתנאים מבוקרים, ללא כימיקלים ואנטיביוטיקה ובפיקוח וטרינרי צמוד. זאת במים נקיים, בטמפרטורה אופטימלית, במליחות מדויקת, ובתנאים מבוקרים וידידותיים לסביבה ולדג, שמתאים למגוון צורות בישול.

דג ברמונדי על פי מתכון של שף אושר אידלמן. צילום דן פרץ
דג ברמונדי על פי מתכון של שף אושר אידלמן. צילום דן פרץ

מורדי ללוש, מנכ"ל אקוואטק פישריז, אומר: "דג הברמונדי שווק עד כה בישראל בכמויות קטנות, ובכוונתנו להגדיל את נתח השוק של הדג עד 10% מצריכת דגי האיכות הטריים בישראל. החזון שלנו הוא להקים מיתקנים נוספים לגידול דגים בטכנולוגיות מתקדמות שיהוו חלופה ליבוא דגים, ולהוביל את חקלאות המים המתועשת בארץ.  אוכלוסיית הדגים בים הולכת ומידלדלת, והפתרון של חקלאות מתועשת מתקדמת  במערכות סגורות הצורכות מינימום מים ומשאבים, הולך והופך ליותר ויותר מקובל". מי שנבחרה להוביל את הקמפיין לקידום ברמונדי ישראלי היא מיכל אנסקי.

מחיר ברמונדי ישראלי: 50 עד 70 ₪ לק"ג. להשיג בחנויות הדגים ברחבי הארץ, ברשתות השיווק ובמסעדות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר