דולב שירום הוא אלוף הבריסטה של רשתות גרג וביגה לשנת 2019

מטרת התחרות להעלות את רמת ואיכות הקפה בישראל באמצעות מומחים שיידעו להכין את כלל משקאות קפה על כל גווניהם. הקפה הטבעוני של דולב שירום שזכה בפרס הראשון יכנס לתפריט הקבוע של קפה גרג

אלוף הבריסטה של רשתות הקפה גרג וביגה לשנת 2019 הוכתר בסיום שלב הגמר של תחרות הבריסטות הארצית, שהתקיימה ביום שלישי 8.1.19 בהיכל התהילה של קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב, באולם מנורה מבטחים. כ- 85 אנשי קפה מסניפי הרשתות ברחבי הארץ, התמודדו על תואר אלוף הבריסטה בתחרות שנמשכה כחצי שנה. המתחרים הודרכו על ידי ע"י אנדראה פאג'אנה –  מומחה קפה בינלאומי של חברת מאורו האיטלקית, שהגיע במיוחד לשם כך לישראל.

ששת הפינליסטים של תחרות אלוף הבריסטה. צילום אלעד אלמוג
ששת הפינליסטים של תחרות אלוף הבריסטה. צילום אלעד אלמוג

לאירוע הגמר עלו שישה מתמודדים סופיים, שנבחנו  על ידי חמישה שופטים שבראשם  עמד   אסף ריפס – מייסד קפה בוטיק unicoffee, קולה ומאמן מוסמך לבריסטה מטעם ה –    SCA (איגוד הקפה העולמי), ויחד איתו יאיר מלכה – בעלים ומייסד רשתות קפה גרג וביגה, אנדראה פאג'אנה – מומחה קפה בינלאומי של חברת מאורו האיטלקית, אלעד אורי – המנהל המקצועי של תחום הקפה בחברת טמפו ובעל הסמכת בריסטה מומחה מטעם ה – SCA, ויריב גניס – סמנכ״ל רשת גרג וביגה.

בעלי רשת גרג בתחרות: מימין גלעד אלמוג, יאיר מלכה וניר אדרי. צילום אלעד גוטמן
בעלי רשת גרג בתחרות: מימין גלעד אלמוג, יאיר מלכה וניר אדרי. צילום אלעד גוטמן

עם סיום תהליך השיפוט, הכריזו בעלי קפה גרג – יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, על הזוכה במקום הראשון – הבריסטה דולב שירום, בן 24, מסניף גרג ביג אילת,  שזכה  בכרטיס טיסה זוגי לאיטליה, כולל אירוח מלא, סיור במפעלי קפה, סדנאות קפה עם אמני קפה בינלאומיים, וביקור פרטי במטה מותג הקפה מאורו. במקום השני זכה יונתן כהן מסניף גרג צמח-טבריה, למקום השלישי הגיע שרון אשכנזי  מסניף גרג יבנה, ואת שישיית הגמר השלימו אדיר בוחניק מסניף גרג עתלית, תמיר חג'ג'  מסניף גרג עכו, ואיציר אבועמרה  מסניף גרג כפר סבא.

דולב שירום אמר: "זכיתי בזכות קפה ייחודי שהצגתי בגמר התחרות, קופיבל – קפה טבעוני בהשראת טרנד הבריאות העולמי. בעקבות הזכייה אגשים חלק מהחלום שלי לטייל במדינות המגדלות ועוסקות בעולם הקפה". יאיר מלכה, מנכ"ל רשת קפה גרג, אמר: "אצלנו ברשתות, הכל מתחיל בקפה ונגמר בקפה. מטרת התחרות להעלות את רמת ואיכות הקפה בישראל, באמצעות מומחים שיידעו להכין את כלל משקאות קפה על כל גווניהם. הקפה הטבעוני של דולב שירום שזכה בפרס הראשון, יכנס לתפריט הקבוע של קפה גרג".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר