דיאט קוקה-קולה, מלונות שרתון ורדיו תל אביב בשת"פ במסגרת סופ"ש FEEL GOOD

מותג דיאט קוקה-קולה ו-FM102 רדיו תל אביב, שהחלו בשיתוף פעולה מערכתי במסגרת סופ"ש FEEL GOOD של דיאט קוקה-קולה, משיקים מבצע מיוחד בשילוב רשת מלונות שרתון, במסגרתו יוכלו מאזיני הרדיו וגולשי אתר האינטרנט feelgood.co.il לזכות בחבילות נופש זוגיות, ארוחות זוגיות ושימוש במתקני הספא במלונות שרתון במהלך החודשיים הקרובים.
רשת שרתון ישראל מנהלת 8 בתי מלון ברחבי הארץ: טבריה, תל-אביב, ים-המלח, ירושלים ואילת.

בכל שבוע תתפרסם באתר האינטרנט של דיאט קוקה-קולה, feelgood.co.il, רשימת שירים-"שגורמים לנו להרגיש טוב". הגולשים יוכלו לבחור את השיר שלהם לסופ"ש עד יום חמישי אחה"צ, ולהחליט למי להקדיש אותו.השירים יושמעו יחד עם ההקדשות היפות והמרגשות ביותר במהלך סופשבוע feelgood
ב- 102fm רדיו תל-אביב, החל מ- יום שישי ב-14:00 ועד מוצאי שבת ב-22:00.
ההקדשות שייבחרו לעלות לשידור יזכו את שולחיהן בחווית ספא זוגית באחד מממלונות רשת שרתון ברחבי הארץ. מבין כל ההקדשות שתשלחנה כל שבוע לאתר תיבחר המוצלחת ביותר שתזכה את השולח/ת בסופשבוע זוגי מתנת רשת שרתון(חבר השופטים יורכב מאנשי החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, MSN ורדיו ת"א).

"סוף שבוע FEEL GOOD" ברדיו ת"א 102 FM מציע מדי סוף שבוע תכנים הלקוחים מתוך עולם התוכן של המותג דיאט קוקה-קולה, העוסקים בין השאר בהמלצות לבילויים, מסעדות טובות, טיולים, מסאג'ים מרגיעים, ארוחות גורמה, וטיפים.
כמו-כן כולל שיתוף הפעולה חסות על מדריכי סוף השבוע של התחנה, הממליצים על פעילויות בעיר ומחוצה לה וחלוקת פרסים ברוח ערכי המותג דיאט קוקה-קולה.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר