דינר ארט סלון: טעמנו את החדשה מנחלת בנימין

המקטע בין המדרחוב הישן ושדרות רוטשילד מתחיל להיות מאוד פופולרי בקרב הבליינים. מתעוררת לחיים "חוויית בילוי אורבנית" חדשה קלילה ולא מעונבת. לאחרונה נפתחו במקום מספר מקומות בילוי של אוכל, שתייה ומוזיקה טובה. צילום איריס לוי
רחוב נחלת בנימין עובר בחצי השנה האחרונה מתיחת פנים נהדרת. לקראת שקיעה, כשהערב פורש על האזור הצפוף מעין שמיכה קלילה של שקט, הקסם קורה. אחד הבניינים הראשונים בשכונת נחלת בנימין עבר לאחרונה שיפוץ קפדני, ולאחרונה נפתח בו Dinner art salon הצעיר והרענן

רחוב נחלת בנימין נמצא פיזית בדרום תל אביב , במרכז אזור העסקים של העיר ללא הפסקה. בשבילי נחלת בנימין הוא המדרחוב עם שוק האומנים המקסים, חנויות הסדקית השוות, וכמובן חנויות הבדים שכל כך אהובות עלי. לא חשבתי שאגיע לרחוב נחלת בנימין לבילוי ערב שווה במיוחד, אבל האמת – מי חשב שנגיע לשוק לוינסקי לבילוי ערב, וזה קורה לא מעט.

רחוב נחלת בנימין עובר בחצי השנה האחרונה מתיחת פנים נהדרת – צילום איריס לוי

רחוב נחלת בנימין עובר בחצי השנה האחרונה מתיחת פנים נהדרת. לקראת שקיעה, כשהערב פורש על האזור הצפוף מעין שמיכה קלילה של שקט, הקסם קורה. מאזור של סוחרים ותעשייה זעירה, הרחוב מתחיל להתעורר לקצב אחר. המקטע בין המדרחוב הישן ושדרות רוטשילד, מתחיל להיות מאוד פופולרי בקרב הבליינים. מתעוררת לחיים "חוויית בילוי אורבנית" חדשה קלילה ולא מעונבת. לאחרונה נפתחו במקום מספר מקומות בילוי של אוכל, שתייה ומוזיקה טובה.

אחד המבנים היותר מרשימים ברחוב הינו בית צ'רנוב, מבנה היסטורי בסגנון אקלקטי. הבניין, אחד הבניינים הראשונים בשכונת נחלת בנימין, עבר לא מכבר שיפוץ קפדני ולאחרונה נפתח בו Dinner art salon- מסעדה-לאונג'-בר המציעה חוויה מעורבת של קולינריה עכשווית, קוקטיילים ואומנות מתחלפת.

המקום פתוח ומזמין, בעל שני מתחמי ישיבה – פנימי וחיצוני. החלק הפנימי מעוצב בקלילות ובו שני מתחמי בר – בר אלכוהולי סביבו אפשר לצפות בהכנת הקוקטיילים, ובר-מטבח פתוח בו ניתן לראות את תהליך הכנת המנות. התאורה החלשה מקשה מעט להתרשם מתערוכת היצירות המתחלפת, המוסיפה לאווירה הייחודית של המקום. מוזיקה קצבית ברקע מוסיפה לאווירה התוססת.

מאחורי המיזם עומדת היזמית אתי מרק, ולצידה המסעדנים ליאור דורי ושלום לוי. "הרעיון של המקום הוא לשלב מגוון אומנויות במקום אחד, מגמות מקומיות ועולמיות", מספר ליאור דרורי. "החשיבה הייתה להציע למבלים חוויה שלמה של קולינריה, בר קוקטיילים ואלכוהול משובח, עם  תערוכות אומנות מתחלפות ומוזיקה איכותית. אני חושב שעמדנו במשימה".

תערוכת אומנות מקומית מתחלפת – צילום איריס לוי

את החגיגה פתחנו בטעימה של מספר קוקטיילים. היה מרנין לראות שיש אפשרות בחירה בין שלוש מידות  חצי / שליש / קנקן הקוקטייל. כמו כן ניתן להזמין רק טעימה כדי להתרשם האם מתאים לי. תפריט הקוקטיילים משתנה. בערב בו היינו טעמנו  "סנסט מקסיקו" – טקילה לימון, סירופ תימין, סודה ואשכולית ורודה (29 / 52 / 118 ₪ לפי הגודל). הזמנתי את השלישי שהוגש בכוס רחבה הזרועה מלח ומיץ לימון בשוליה – רענן מאוד ומאוזן. "נורטון פילדס" – ג'ין ליקר עשבים, לימון, משיה (קליפת אגוז המוסקט) וצ'ילי חריףףףף (29 / 52 / 118 ₪ ) . היה נהדר. שילוב טוב של טעמים עם עקצוץ חריפות בסוף. הזמנתי מקוקטייל זה עוד סיבוב.

בר מטבח פתוח – צילום איריס לוי

השף אזמט אוסמונוב בנה תפריט מנות "לחלוקה", אין כאן ממש מנות ראשונות-עיקריות . הקונספט הוא לבחור מנות אותן חולקים, טועמים ביחד מהכול.

YOU AND ME – שיפוד פרגית צ'יקן טיקה ושיפוד חזה אווז, על טורטיות מלאווח ברוטב אריסה ליים, שרי, כוסברה ופרחי מאכל – 69 ₪, שהיה מצוין ועשיר בטעמים. הטורטיות היו מעט קריספיות, וניתן היה ליצור מיני לאפה עם כל הכבודה בפנים ולנגוס – יופי של מנה.

DOUBLE DATE TARTAR – פילה בקר חתוך דק, בצל סגול, איולי צ'יפוטלה, צ'ילי ירוק, על קראנץ' לחם מחמצת ופרחי מאכל – 76 ₪. מנה איכותית בעלת טעמים עדינים – אהבנו.

CRUNCHY SAVICHE BITES מוסר ים חתוך דק – צילום איריס לוי
FUSION TASTE – עלי סיגר ממולאים – צילום איריס לוי

DINNER ART – לברק פרוס ברוטב שמן זית וליים, בצל מוחמץ, צ'ילי אדום, צ'ילי ירוק, ענבי מרלו, מיקרו כוסברה ומלח אטלנטי – 71 ₪. הדג היה טרי מאוד, והתיבול הקפיץ מאוד את טעמיו.

CRUNCHY SAVICHE BITES– מוסר ים חתוך דק, כבוש בשמן זית ,מיץ ליים ובצל מוחמץ, בתוך פאני פורי על קרם אבוקדו ווסאבי – 71 ₪. מנה יפהפייה וססגונית. השימוש בפני פורי נעשה נחלת הכלל בארוחה, והמנה השתלבה היטב עם ממרח האבוקדו המיוחד שעשה את כל העבודה.

FUSION TASTE – עלי סיגר ממולאים בשווארמה פרגית טחונה, קרם דלעת אסייתי, צ'ילי חריף – 63 ₪. שילוב טעמים מצוין של מתקתקות וחריפות קלה. קרם הדלעת הקפיץ כול ביס.

YOU AND ME – שיפוד פרגית צ'יקן טיקה – צילום איריס לוי
לברק פרוס ברוטב שמן זית וליים – צילום איריס לוי

באווירה קלילה ושמחה, בטן מלאה וראש מעט סחרחר, יצאנו מהדיינר החדש בנחלת בנימין לאוויר הסתווי ברחוב התוסס. נהנינו מערב נעים, ונראה לנו שנחזור. הרוח הנעימה שהגיעה מהים שוב הזכירה לנו שיש לנו ארץ נהדרת.

דינר ארט סלון, נחלת בנימין 25, א'-שבת 19:30 עד אחרון הלקוחות

הכותבת היא איריס לוי  –  בפייסבוק  אינסטגרם והאתר

תגובה אחת

  1. דינר לא תקבלו שם, זה בר עם אוכל בינוני של בר, מוזיקה זה הדבר הכי טוב שם!
    ישבנו על הבר, בהתחלה היינו הלקוחות היחידים, הברמנית הכינה לנו קוקטיילים לא טעימים, בקשנו שתשפר אבל זה לא עזר.. היא גם שכחה לתת לנו יין שבקשנו למרות שלא היו לה עוד לקוחות או סיבה מספיק טובה לשכוח אותנו..
    שירות גרוע. בהמשך הגיעו עוד לקוחות וגם הם התלוננו בפניה על הקוקטיילים.. וגם לא טרחה לפנות לנו את הצלחות.. והיה קינוח אחד לבחירה (מתוך שניים בתפריט) אז ויתרנו.
    בקיצור אם אתם שמים ברמנ.ית תוודאו שהם יודעים להכין משקאות זה הכי בסיסי שלהם ותוודאו שהם יודעים לתת שירות, כי זו החוויה שנשארת בסוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר