הונו – אסייתית מודרנית כשרה מול אוניברסיטה

עונים כאן למושג 'מודרני' – כי איזה סושימן יפני היה עוטף את הסושי בשבבי שקדים, שבבי בטטה, ריבת בצל, שומשום שחור וזה לא הכול? צילום שיר רוגל
מתוך האתר: "מסעדת הונו שוכנת בגבעת שמואל ומספקת שירות לכל האזור הסובב, גבעת שמואל, קריית אונו, פתח תקווה, יהוד ואור יהודה. המותג קם מתוך רצון ליצור סושי כשר ומודרני". האם עומדים במשימה?

צריך כישרון מיוחד כדי להיקלע לגבעת שמואל דווקא ביום של מטחי גשם עזים, שלוליות ופקקים. אבל זה מה שקרה לי ממש לאחרונה, בימים האלה של מעבר בין חורף לחורף-אביב לפני אביב. בנייד נשמעה דרישה לסושי, וכך הגעתי למרכז המסחרי של רמת אילן בגבעת שמואל, ממש מול אוניברסיטת בר אילן. מישהו יצא וכך הצלחתי למצוא חניה, לגגל ולגלות שאני ממש במקום הנכון שקוראים לו 'הונו', או HONO SushiWork.

המגש לפני ההסתערות. צילום שיר רוגל

לפני שיצאתי מהמכונית קראתי את ה'אודות' באתר: "הונו – (להבה ביפנית) היא מסעדה אסייתית כשרה המשלבת מנות מכל מגוון הקשת מהמזרח. המנות נבחרו בקפידה ובהתאמה לחך הישראלי. התפריט עשיר מגוון וחדשני, אנו עושים את מירב ההשתדלות מתוך קנאות למוצר שלנו, שכל מנה תצא במירב הטריות ממוצרים הכי טובים במשק. מסעדת הונו שוכנת בגבעת שמואל ומספקת שירות לכל האזור הסובב, גבעת שמואל, קריית אונו, פתח תקווה, יהוד ואור יהודה. המותג קם מתוך רצון ליצור סושי כשר ומודרני".

לא רק סושי: מוקפץ דואט – נודלס, נתחי אנטריקוט וחזה אווז, ברוקולי, פלפלים, בצלים, פטריות וקשיו ברוטב סויה שום. צילום מדף הפייסבוק

עכשיו נשאר רק לבדוק אם מקיימים כאן את ההבטחה. מאחר וביקשו ממני להביא מגש,  בדקתי את התפריט המלא והאכן עשיר, הזמנתי מגש בינוני דגים (315 ₪) – 9 רולים לבחירת הסושימן (מקצוען, ממש לא בן המזרח הרחוק) – מורכב מחצי דגים נאים וחצי אפויים, כל הרולים אינסיידאווט. מגיע עם חמוצים אסייתיים באמצע ורטבים גדולים. נהנו ממנו בכייף ארבעה סועדים.

לפי התמונה למעלה, כבר ממראה הסושי מבינים שאכן עונים כאן למושג 'מודרני' – כי איזה סושימן יפני היה עוטף את הסושי בשבבי שקדים, שבבי בטטה, ריבת בצל, שומשום שחור וזה לא הכול? אז הפתעה, זה טעים, כי מתחת לתפאורה יש סושי מאורז עשוי נכון, דגים טריים איכותיים, ויצירת רולים לתפארת.

אמנם הבעלים לא היו באותה שעה, אבל הונו הייתה בידיים הטובות של הצוות. אם אתם באזור או גרים באזורי המשלוח – בהחלט שווה.

HONO SushiWork – אורנים 1 גבעת שמואל, 03-7299299

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר