החלבון בפנים: תנובה מרחיבה את מותג GO המיועד לעוסקים בספורט

שוק מוצרי החלב המועשרים בחלבון לספורטאים התחזק מאוד בשנים האחרונות וצפוי לצמוח בשיעור של כ-30% עד 2020
המוצרים החדשים מיועדים למתאמנים רציניים. הסדרה פותחה בהתייעצות ובשיתוף מאמני כושר בכירים ומומחים בתחום תזונת הספורט בישראל

תנובה מרחיבה את מותג GO המיועד לצרכנים העוסקים בספורט, ומתכוננת להוציא עד סוף השנה מגוון מוצרים חדשים תחת המותג. לפי החברה, שוק המוצרים המועשרים בחלבון לעוסקים בספורט הוא התחום החם ביותר בעולם החלב, עם היקף מכירות בארץ של כ-173 מיליון ₪ במחירי צרכן (צפי סיום 2018 לפי נתוני סטורנקסט). לפי תנובה, GO הינו המותג הצומח בסגמנט זה, שהגדיל את נתח השוק שלו בשנה החולפת.

בין המוצרים החדשים בסדרה: משקה יוגורט GO בטעמי פירות – בבקבוק 250 מ"ל – לראשונה עם 20 גרם חלבון. לפי החברה זו כמות החלבון הגבוהה ביותר בשוק משקאות היוגורטים. בסדרה שני טעמים: בננה ואפרסק, ותות ופטל.

יוגורטים מועשרים בחלבון עם מכסה רוכב (on-top) המכיל גרנולה מועשרת בחלבון – 150 גרם יוגורט GO טבעי מועשר בחלבון, בגביע עם מפתח רחב ועליו מכסה רוחב שיכיל גרנולה מועשרת בחלבון בטעמים (20 גרם). המנה של היוגורט והגרנולה יחד תכיל 20 גרם חלבון. בסדרה יהיו שני טעמים: יוגורט מועשר בחלבון עם גרנולה מועשרת בחלבון ושבבי אגוזי לוז (170 גרם) , ויוגורט מועשר בחלבון עם גרנולה מועשרת בחלבון ושברי שוקולד (170 גרם).

חלב GO 1 ליטר עם 1% שומן – לצריכה יומיומית בקפה, בדגני הבוקר ואף בשייק החלבונים. יכיל 1% שומן, 12 גרם חלבון לכוס 200 מ"ל (60 גרם חלבון לליטר), ופי שניים סידן ביחס לחלב 1% רגיל (205 מ"ג סידן ל- 100 מ"ל).

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר