הטעמים של פרנצ'סקה – רטבים ממרחים תערובות תיבול וריבות

סדרת תערובות התיבול (ראבים) שמתאימה לצליית בישול ועישון בשר עופות ודגים. צילום גליה אבירם
ממטבח ביתה הקטן במושב גילת ועם מתכונים סודיים רקחה אפרת מונסטירסקי רטבים, ממרחים ותערובות תיבול שהפכו להצלחה בירידי אוכל. היום מותג השוק של פרנצ'סקה גדל לליין שלם של מוצרים שמשדרגים תבשילים וארוחות

כחובבת אוכל החליטה אפרת מונסטירסקי ממושב גילת בצפון הנגב ליד אופקים, לייצר במטבח ביתה תערובות תיבול שייקלו על רבים במלאכת הבישול ויחסכו להם זמן בלי להתפשר על טעם ואיכות. כך נולד מותג מוצרי התיבול 'השוק של פרנצ'סקה', שזכו להצלחה בירידי אוכל.

גלייז נערת הוואי מליין הגלייזים. צילום גליה אבירם

היום ליין מוצרי השוק של פרנצ'סקה גדל והתרחב, וכולל ממרחים על בסיס שמן זית וללא סוכר, תערובות תיבול יבשות (ראבים), מרינדות וגלייזים, ריבות, ומלחים מעושנים ומתובלים.

כל המתכונים פותחו על ידי אפרת תוך התחשבות בחומרי גלם איכותיים וטריים מתוצרת חקלאית מקומית ועונתית, ללא צבעי מאכל, חומרים משמרים ותמציות. המוצרים מיוצרים במפעל 'נאני' בבאר שבע בייצור ארטיזנלי, כדי להמשיך לשמור על איכות המוצר שיצא ממטבחה הביתי.

המוצרים מפוסטרים כדי לשמור על עמידות מוצר מדף. הם כשרים פרווה בהשגחת הרבנות באר שבע, ומתאימים לטבעונים, צמחונים ולתזונה קטוגנית ופליאו.

ליין מוצרי התיבול המגוונים לפסטות וגבינות. צילום גליה אבירם

סדרת מוצרי השוק של פרנצ'סקה כוללת 20 מוצרים מגוונים שנועדו לשדרג תבשילים רבים, ויאפשרו גם למי שאינם בקיאים בבישול להכין ארוחה מהירה וטעימה.

סדרת תערובות התיבול (ראבים) שמתאימה לצלייה, בישול ועישון, כוללת את ערביק – על בסיס שום שחור, קפה, פפריקה מעושנת בעישון טבעי, פלפל שחור וחרדל. מתאימה לתיבול תבשילי קדרה, עופות, דגים. פיקנטית; ניו אורלינס – על בסיס קייג'ון וקפה שחור. מתאימה לעישון נתחי בקר, צלייה, לתבשילי קדרה ופוייקה; כבוד הראב (מוצר הדגל) – תערובת רב תכליתית על בסיס פפריקה מעושנת עדינה, שום, בצל, כורכום ומעט קינמון. מתאימה לעופות, תבשילי קציצות, שקשוקה, מרקים ודגים; סמוקי פרנצ'י וזאוס דאסט – בסגנון אמריקאי, מתוקות ופיקנטיות, ומתאימות לעישון וצלייה של בקר, עופות ודגים – 110 גרם, 28-32 ₪.

ליין מוצרי התיבול המתאימים לירקות. צילום גליה אבירם

סדרת הגלייזים (מרינדות) מתקתקות על בסיס פירות וירקות לעישון, תיבול, בישול וצלייה: מיסטר ג'ק – (מוצר הדגל), על בסיס עגבניות, וויסקי ותבלינים. מתאים לבישול ביתי, לבולונז, סלופי ג'ו, צלייה, ולעישון של בקר ועופות; גלייז קפה חרדל – מבוסס על שזיפים, קפה שחור, זרעי חרדל, ותבלינים. מתאים לתבשילי קדרה, לעישון וצלייה של נתחי בקר ועופות; גלייז בירה – מבוסס על שזיפים, בירה ועשבי תיבול. מתאים לתבשילי קדרה, עישון וצלייה של נתחי בקר ועופות; נערת הוואי – מבוסס על צ'ילי טרי צלוי ואננס. בעל מתיקות וחריפות מפתיעה, מתאים למוקפצים, תבשילים אסיאתיים, וכרוטב צד של כנפיים או המבורגר; סאקורה – מבוסס על יין אדום ודובדבני אמרנה. גלייז עדין ומתקתק. מתאים לבקר, טלה, אווז וחלקי פנים – 290 מ"ל, 28-32 ₪.

ליין המלחים בטעמי השוק. צילום גליה אבירם

סדרת המלחים המתובלים והמעושנים: מלח אבקת קסמים – מיועד לכל תבשיל. מלח דק המבוסס על שום, פלפל שחור וחלפיניו בעל חריפות מעודנת. מתאים החל ממשניצל וחביתת ירק עד סלט ירקות; עשן שחור – מעושן בעישון טבעי ללא תמצית עישון, מבוסס על אבקת שום שחור, ופלפל שחור גרוס. 200 גרם. 28-32 ₪.

סדרת הממרחים על בסיס שמן זית וללא סוכר:  זהב אדום – מבוסס על עגבניות מיובשות, שמן זית ומחית כמהין. ללא סוכר. מתאים לפסטות, דגים, גבינות, ולכריכים; אהבה יוונית – טפנד על בסיס שמן זית, זיתי קלמטה, זיתים ירוקים, עגבניות מיובשות, שום ועשבי תיבול – מחירם נע בין 28-32 ₪.

ליין ממרחי השוק. צילום גליה אבירם

סדרת הריבות: ריבת נשיקת הדרקון – ריבת צ'ילי ופלפל שחור גרוס. מתוקה עם קיק חריף. מתאימה לצד המבורגר, נקניקיות וגבינות קשות – 185 גרם 28-32 ₪.

את המוצרים ניתן לרכוש באתר פרנצ'סקה מרקט ובמעדניות וקצביות נבחרות ברחבי הארץ. לפרטים נוספים 052-5608499

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר