הכי טרי שוק הדגים: אתר אינטרנט למשלוח דגים טריים

אתר "הכי טרי שוק הדגים" מכיל מגוון רחב של סוגי דגים: דגי ים – מוסר, לברק, פלמידה ודניס, דגי בריכות- מושט, דגים קטנים – ברבוניות, סרדינים, דגים לחריימה, לוקוסים טריים, קרפיונים לגפילטע פיש, סלמונים, ועוד

"הכי טרי שוק הדגים" הינו אתר אינטרנט ראשון מסוגו למשלוח דגים טריים יום יום.
"דגים טריים צריך לדעת איך לבחור ולקנות ממקור מהימן, שיודע לטפל במקצועיות יפה ולהגיש סחורה איכותית וטרייה", מסביר רז שרוט, דור שני למשפחת דייגים. את הניסיון שצבר השקיע באתר החדש שמציע משלוחי דגים טריים, לדברי רז, היישר מהספינה הביתה.

 

 

 

אתר "הכי טרי שוק הדגים" מכיל מגוון רחב של סוגי דגים: דגי ים – מוסר, לברק, פלמידה ודניס, דגי בריכות- מושט, דגים קטנים – ברבוניות, סרדינים, דגים לחריימה, לוקוסים טריים, קרפיונים לגפילטע פיש, סלמונים, ועוד.

 

בעת ההזמנה ניתן לבחור את צורת החיתוך הרצויה: שלם, פרוס, עם חריצים, בלי ראש, עם זנב, מפולט. כל דג מגיע נקי מקשקשים וחלקי פנים, ארוז בניילון נצמד ושמור בשקית טרמית לשמירת הטריות.

 

האתר בנוי בצורה נגישה וידידותית למשתמש, בעת ההזמנה יש הסבר על המחיר לק"ג, משקל כל דג שרוצים להזמין, מתכון מומלץ וצורת הכנה מועדפת. בסיום ההזמנה מתקשר מרכז ההזמנות ללקוח, מעניק המלצות, טיפים מקצועיים ומאשר את ההזמנה.

 

לכל הזמנה מצורף תבלין מומלץ להכנת הדגים, המכיל תערובת עשבי תיבול טריים של זרעי כוסברה, תימין, רוזמרין, נענע, זעתר, בזיליקום – לערבב עם שמן זית, למרוח על הדג ולתנור או גריל.

 

משלוח הדגים הטריים – חינם. ניתן להתעדכן על אזורי חלוקה באתר

ובטל. 1700-55-70-70.

 

אתר הכי טרי שוק הדגים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר