הסטארט-אפ הישראלי Ripples חתם על שת"פ אסטרטגי עם ענקית המשקאות היפנית Suntory Beer

Ripple Maker PM מאפשרת ללקוחות סנטורי ליהנות מ-Bev-Top Media
חברת המשקאות הגלובלית Suntory ממנפת את המדיה המודפסת על המשקה ומתקינה 700 מכשירי Ripple Maker כדי לסייע ללקוחותיה הנבחרים לעודד צריכה ומכירות

חברת הסטארט-אפ הישראלית ריפלז (Ripples) מקבוצת לנדא של המשקיע והיזם בני לנדא, אשר פיתחה פלטפורמה שיווקית חדשה שמאפשרת הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות מוקצפים, הודיעה על עסקת מכירה עם ענקית הבירה היפנית סנטורי (Suntory Beer), יצרנית הבירה השלישית בגודלה ביפן. מדפסת המשקאות החכמה של ריפלז, ה- Ripple Maker PM מדפיסה באמצעות סילון "דיו" המופק מתמציות טבעיות על גבי משקאות עתירי קצף, ביניהם בירה, קפה וקוקטיילים.

במסגרת העסקה רכשה סנטורי כ- 700 מדפסות משקאות חכמות מתוצרת ריפלז – Ripple Maker PM, אותן תתקין במסעדות וברים מרכזיים ברחבי יפן, כולל בר הדגל של החברה God Foam Bar הממוקם בטוקיו, ובמפעלי הייצור של המותג ברחבי יפן. מדפסות Ripple Maker PM ישמשו את סנטורי לחיזוק הקשר והמעורבות עם לקוחותיה, לעידוד הצריכה, ולהגדלת המכירות של מותג הבירה המוביל של החברה The Premium Malt’s. סנטורי תתחיל להפיץ את מכונות ה- Ripple Maker PM ללקוחות נבחרים ביפן במהלך אפריל, וצפויה להרחיב את המהלך לשווקים נוספים בהמשך 2019.

סנטורי שמה דגש על איכותם של הברים והמסעדות שהיא מפעילה ברחבי יפן, וכמו כן דואגת לאיכות קצף הבירה כסמן איכות לבירה עצמה. שיתוף הפעולה עם ריפלז הישראלית, יאפשר לסנטורי להציע ללקוחותיה חוויה ייחודית ומפתיעה, ולשלב מסרים שיווקיים, אמוג'ים ותמונות מתוך הספרייה העשירה של ריפלז, והדפסתם על בירת הפרימיום מתוצרתה. החברה מצטרפת לאלפי לקוחות בארץ ובעולם שאימצו את הטכנולוגיה של ריפלז, ביניהם רשתות בתי מלון Ritz-Carlton, Marriot, Four Seasons, ישרוטל ואחרות; חברות ועסקים כגון גוגל, אינטל, מיקרוסופט, מותגי מזון וקולינריה וביניהם מבשלת גינס, בלאק סטאר בורגר, קפה לוואצה ואחרות.

יוסי משולם - מנכ"ל ומייסד שותף בחברת ריפלז
יוסי משולם – מנכ"ל ומייסד שותף בחברת ריפלז

יוסי משולם, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת ריפלז, אומר: "בירת Premium Malt, לא רק טעימה במיוחד, אלא מתהדרת בקצף איכותי אשר סנטורי פיתחה לדרגת שלמות. יחד עם ריפלז היא מציעה לברים ומסעדות דרך מפתיעה להתחבר אל הצרכנים באמצעות הבירה האהובה עליהם. ביפן מותקנות 700 יחידות של Ripple Maker PM המאפשרות ללקוחות סנטורי ליהנות מ-Bev-Top Media, לרגש את הלקוחות עם כל כוס של סנטורי הנמזגת עבורם, ולמכור יותר כוסות של הבירה".

מידע נוסף על ריפלז באתר החברה

מידע נוסף על בירה סנטורי באתר החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר