הסיפור מֻכָּר סרט הקולנוע חדש: הנסיך וסינדרלה בדיבוב אליאנה תדהר

מי לא מכיר את הסיפור? אבל תמיד יש דור חדש של ילדות וגם ילדים, אז הנה גרסה נורבגית שלא מבית אולפני דיסני
הקסם של אגוזי הלוז יפוג בשעת חצות הלילה וסינדרלה נאלצת לברוח מהארמון – לא לפני שהנסיך החליט שהיא הבחירה שלו. רק סנדל זכוכית אחד שנפל לסינדרלה במנוסתה אמור לעזור לנסיך לנסות ולמצוא את אהובת ליבו. איך זה נגמר? לא נספר אבל כולם יודעים

 מאז מות אביה, סינדרלה טובת הלב והאמיצה חיה עם אמה החורגת ואחותה החורגת דורה שמתייחסות אליה כמו משרתת. במהלך אחת הבריחות היומיות שלה ליער, סינדרלה מונעת מזוג נערים לצוד חיות בר. סינדרלה לא יודעת שאחד הנערים הוא הנסיך החתיך של הממלכה. הנסיך וסינדרלה מרגישים משהו מיוחד בקשר הקצר שנוצר ביניהם. כמו סינדרלה, הנסיך אוהב לברוח אל הטבע, ומסרב בכל תוקף ללכת בדרך שמתכנן לו אביו המלך. בנשף המלכותי הבא מתכנן המלך למצוא לנסיך את הכלה המיועדת.

בינתיים בביתה של האם החורגת, האם ובתה מתכננות את השתתפותן בנשף, כדי שהבת תנסה למשוך את תשומת ליבו של הנסיך. לסינדרלה שמביטה מהצד, אומרים שהנשף לא בשבילה, ובכל מקרה היא לא יכולה להשתתף בבגדים הבלויים שלה. רק שהאם החורגת לא יודעת שלסינדרלה יש כמה חברים שיעשו הכול כדי לשמח אותה. סינדרלה מקבלת במתנה שלושה אגוזי לוז קסומים, שיגשימו את כל משאלותיה.

ערב הנשף מגיע, ונערה יפהפייה יוצאת לכיוון הארמון. זו סינדרלה, לבושה בשמלה קסומה. כל משתתפי הנשף, כולל הנסיך, עוצרים את נשימתם ברגע שהיא נכנסת לארמון. אבל הקסם של אגוזי הלוז יפוג בשעת חצות הלילה, וסינדרלה נאלצת לברוח מהארמון – לא לפני שהנסיך החליט שהיא הבחירה שלו. רק סנדל זכוכית אחד שנפל לסינדרלה במנוסתה, אמור לעזור לנסיך לנסות ולמצוא את אהובת ליבו. איך זה נגמר? לא נספר אבל כולם יודעים.

בימוי: ססיל מוסלי – נורבגיה; תסריט: אנה באך ויג, קרסטן פולו, קמילה קרוגסווין ובוז'נה נימצובה; הפקה: פטר ג'יי בורגלי ופרדריק הווארד; צילום: טרונד טונדר; עריכה: פרי אריקסן וינס כריסטיאן פודסטאד; שחקנים: אסטריד אס, אלן דורית פיטרסן (״זכאי״), קנגיז אל.

אליאנה תדהר. צילום מיוטיוב

גרסה עברית: סינדרלה – אליאנה תדהר, הנסיך – רועי וינברג, אמא חורגת – יעל עמית בנדיק, ברון – קובי ליקוורמן, דורה – שחר ירון, מלך – יואב יפת, רוזה ומלכה – אדוה עדני, אלפרד – אלברט כהן, מורה וחוואי – אליעזר וייס, סמי, הראלד – עמית יוסוביץ׳, סייס – שרון כהן, נערת כפר – לני כהן, נער כפר – גל שמי. תרגום, עיבוד, בימוי והקלטות: לני כהן, ניהול אמנותי: שרון כהן, אולפני דיבוב: SC Produb Israel, הפקה: שרון כהן הפקות, מיקס סאונד: רפי חן.

אורך הסרט 87 דקות. בבתי הקולנוע ברחבי הארץ מ-20.7.23 הפצה סרטי שובל, סרטי יונייטד קינג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר