הסקוטית מרחיבה את קטגוריית היינות עם 8 יינות פורטוגל מבית סוגרפה

הסקוטית – חטיבת היין והאלכוהול מבית ישרקו מרחיבה את קטגוריית היינות ומשיקה בישראל – שמונה סוגי יינות איכותיים מפורטוגל. היינות מבית חברת סוגרפה Sogrape), הנחשבת כיצרנית היין הגדולה בפורטוגל ומשווקת ל-57 מדינות בעולם. כל המידע על היינות כאן הינו מטעם הסקוטית

הסקוטית – חטיבת היין והאלכוהול מבית ישרקו, מרחיבה את קטגוריית היינות ומשיקה בישראל –  שמונה סוגי יינות איכותיים מפורטוגל. היינות מבית חברת סוגרפה Sogrape), הנחשבת כיצרנית היין הגדולה בפורטוגל ומשווקת ל-57 מדינות בעולם. כל המידע על היינות כאן הינו מטעם הסקוטית:

סילק אנד ספייס – יין אדום יבש, עשוי מענבי טוריגה נסיונל, אליקנט בושה, באגה וסירה. היין בצבע סגול עמוק. הארומות מזכירות תבלינים חמים ופירות שחורים מבושלים, עם נגיעות של וניל ומוקה. הטעמים עשירים עם סיומת חלקה. המחיר 69 ₪.

פלנאלטו ריזרבה – יין לבן יבש, מורכב מ-7 זני ענבים מקומיים. יין אלגנטי ורענן, בעל צבע בהיר עם ניואנסים ירקרקים. ארומה בעוצמה טובה, עם תווים של פירות לבנים וטרופים, רמזים להדרים ולפרחים ונגיעה של מינרליות. המחיר 65 ₪.

גראו וסקו אדום – יין אדום יבש, עשוי מענבי טינטה רוריז, טוריגה נסיונל, ז'אן, אלפרושיירו. יין קליל ואלגנטי בעל צבע אדום-אודם וארומה עזה, עם רמזים לדובדבן ושזיף. מותאם לצריכה יומית – קיצי וקליל. המחיר 35 ₪.

גאזלה ויניו ורדה לבן – יין לבן, יבש. עשוי מזני הענבים לוריירו, פדרניה, טראז'דורה, אזאל. צבע לימוני צהוב בהיר מאוד, עם בעבוע קל שמשפר את הארומות שלו, טעמיו ורעננותו. היין ארומטי וסוחף. שילוב של פירות הדר, נגיעות טרופיות וחומציות רעננה עם מתיקות קלה שמוסיפה לאיזון שלו. המחיר 35 ₪. מ

אזוודו אלבריניו ריזרבה – יין לבן, יבש, עשוי מענבי אלבריניו. צבע שקוף-זהוב. ארומטי מאוד, עם ריחות פירות בשלים ופירות קיץ כמו נקטרינות ומשמשים, פירות טרופיים כמו מנגו, ותווי פרחים לבנים. ליין חומציות משולבת היטב ונוכחות ארומטית. יין גסטרונומי במיוחד. המחיר 55 ₪.

פריירה פורט רובי – עשוי מענבי טוריגה פרנקה, טינטה רוריז, טינטה אמרלה, טינטה ברוקה וטינטה קאו. היין בצבע אודם אינטנסיבי, וארומה עזה המזכירה פרי בשל מאוד, עם איזון דק בין מתיקות וטאניניות המעניק לו מאפיינים ייחודיים. מתאים לכל מטרה ואירוח. 19.5% אלכוהול. המחיר 59 ₪.

פריירה דונה אנטוניה פורט ריזרבה טוני – עשוי מזני טוריגה פרנקה, טינטה רוריז, טינטה אמרלה, טינטה ברוקה וטינטו קאו. היין בצבע אדום, עם גוונים המעידים על זמן ההתיישנות שלו בחביות הבית. הארומה עשירה מאוד, בעל פירותיות בשלה ופרחוניות. הטעם פירותי ומלא, מרוכז ואגוזי ובעל סיומת מעודנת. 20% אלכוהול. יין פורט זה נקרא על שמה של דונה אנטוניה, אשר במאה ה- 19 הנחילה לבית את המסורות עליהן נשען עד היום. המחיר 95 ₪.

שרי פדרו חימנז – שרי מזן ענבים פדרו חימנז. בצבע מהגוני מלא, שמקורו בתהליך ההתיישנות בשיטת הסולרה. הארומה והטעם מזכירים ניחוחות וטעמים של פירות יבשים כגון צימוקים, דבלים, תמרים ופירות אחרים. הסיומת מתוקה ומעודנת. היין מתאים לקינוחי שוקולד ופירות חומציים שונים, ועל קרח הינו כמעט קינוח בפני עצמו. המחיר 79 ₪.

להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ומסעדות וברים נבחרים, וכן באתר טיב טעם בקליק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר