השף הבינלאומי שחף שבתאי מצטרף לצוות east שחוגגת יום הולדת 4

לכבוד יום הולדתה ה- 4 של מסעדת east מצטרף לצוות המסעדה השף הישראלי הבינלאומי שחף שבתאי, שנחת בימים אלו משהייה ממושכת בהודו. שבתאי יהיה מעתה אחראי על מטבח המסעדה, ויבשל מנות שבהן אינטרפטציות אישיות על מטבחי מזרח אסיה

לכבוד יום הולדתה ה- 4 של מסעדת east מצטרף לצוות המסעדה השף הישראלי הבינלאומי שחף שבתאי, שנחת בימים אלו משהייה ממושכת בהודו. שבתאי יהיה מעתה אחראי על מטבח המסעדה, ויבשל מנות שבהן אינטרפטציות אישיות על מטבחי מזרח אסיה.

שחף שבתאי, בן קיבוץ ולוחם השייטת, החל את דרכו הקולינארית בבית הספר האקסקלוסיבי "פרנדי" שבפריז, התמחה במספר מסעדות נחשבות בצרפת ומשם המשיך למסעדת "אודיאון" בניו יורק.

היעד הבא במסעו של שבתאי היה בית ספר פרטי לבישול בבנגקוק. שחף התאהב במטבח האסיאתי והטמיע רבים מטעמיו ומטכניקות הבישול הנהוגות בו, בסגנון עבודתו במטבח. מבנגקוק עבר להולנד ובמשך שלוש שנים בישל במסעדת "פקסאט" באמסטרדם. לפני כשנה וחצי נשלח מטעם בעליה למיזם החדש שהקימו בבומבי הודו – מסעדת Zenzi שהביאה את בשורת מטבח ה"פיוז'ן"- מטבח אסיאתי עם "קריצה" מערבית, ללב ליבה של יבשת אסיה. ב-Zenzi התארחו מדי ערב עשירי הודו אורחיהם וכוכבי תעשיית הקולנוע ההודית "בוליווד".

במהלך עבודתו בבומביי שמע שחף על מסורת אירוח השפים במסעדת east ושיחת טלפון טראנס אטלנטית הובילה לארוחת טעימות משותפת שערך ביחד עם עמית ברנון במסעדת east. בהמשך אירח את ברנון בבומבי לארוחת טעימות משותפת שנערכה במסעדת zenzi. ההדים המדהימים שעוררו הארוחות בישראל ובהודו והכימיה המקצועית והאישית בין הצדדים הביאה את שחף לחזור לישראל ולהצטרף למסעדת east.

שחף ימשיך בקו הקולינארי שהוביל עמית ברנון מבעלי ה-east, מנות פאן-אסיאתיות המאופיינות בטעמים נועזים ובהגשה יצירתית ומדויקת. כל זאת תוך שימוש בחומרי גלם משובחים שחלקם מיובאים ארצה במיוחד, ובשילוב שיטות בישול אסיאתיות ומערביות.

בנוסף, לאור ההצלחה הגדולה והתגובות הנלהבות, ממשיכים במסעדת east במתכונת של ארוחת טעימות בת עשר מנות שתתחלף מידי חודש ותעניק לסועדים מגוון רחב של מנות וטעמים במחיר אטרקטיבי של 120 שקל לסועד.

כן מתחייבים ב-east להמשיך במסורת של אירוח שפים מהארץ ומחו"ל לארוחות טעימות חד פעמיות ברוח המסעדה. במסגרת זו אירח עמית ברנון, בין היתר, את השפים ישראל אהרוני, עמרי שחר, ירון קסטנבוים, רועי סופר, ניצן רז וניר צוק. בשנה הקרובה אמורים להגיע למסעדה מספר שפים מובילים ובכללם שפים ידועי שם עימם עבד שחף באירופה ובארה"ב.

מסעדת "איסט", השרון 12 א' תל אביב
שעות פעילות:
ימים א'-ו': משעה 7 בערב עד אחרון הלקוחות
שבת: משעה 12 בצהריים עד אחרון הלקוחות
טלפון: 6877000-03

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר