ולנטיין דיי 2019 – לאכול, לשתות, לאהוב

עוד הזדמנות לבילוי זוגי. למי שרוצים לעשות זאת באווירה שמחה יש שפע הזדמנויות בחוץ, וגם אלכוהול הביתה. חג אהבה שמח
ולנטיין דיי הוא לא חג שלנו אבל אימצנו אותו בשמחה. למסעדות זו הזדמנות להציע תפריטים חגיגיים יותר וברוב המקרים יקרים יותר, ולכם זו הזדמנות לבילוי זוגי. ואם אין בייביסיטר אז בקבוק יין או ליקר בבית יסייעו. חג שמח
טייגר לילי. צילום יניר גרין
טייגר לילי. צילום יניר גרין

ולנטיין'ס דיי בטייגר לילי

במסעדות "טייגר לילי" התאילנדיות האותנטיות, יחגגו ב-14.2 את ולנטיין'ס דיי עם קוקטייל של אהבה, קינוח רומנטי ושמפניה איכותית. לכבוד ערב זה יוצעו במסעדות טייגר לילי-שרונה מרקט וטייגר לילי-רמת החייל: קוקטייל של אהבה Red Passion- עשוי טקילה, גרנדין, ליים, טריפל סק ופירות יער (48 ₪); קינוח רומנטי של סלט תותים עם בזיליקום, ג'ינג'ר, סוכר דקלים, מרטיני רוסו, קרם מרנג, מרנג שוקולד, רוטב פסיפלורה, קרם פטיסייר, טוויל תותים ומקרון (46 ₪); ושמפניה Ayala איכותית בלאן דה בלאן, המיוצרת מ-100% ענבי שרדונה (60 ש"ח לכוס). מלבד האלכוהול המיוחד וקינוח של שף מסעדות "טייגר לילי", יניר גרין, ייהנו האורחים גם ממוסיקה ואווירה רומנטיים. חמישי 14.2, החל מהשעה 18:00.

טייגר לילי ת"א – הברזל 32, רמת החייל; טייגר לילי שרונה מרקט – קלמן מגן 3 1-700-70-70-97

יקב הרי גליל. צילום מאיה לוזון
יקב הרי גליל. צילום מאיה לוזון

חוגגים את הוולנטיין ביקב הרי גליל

יקב הרי גליל מזמין את הקהל הרחב לחוויה רומנטית ביקב, הכוללת סיור ייחודי וטעימות מיינות היקב לאורך המסלול.  בסוף הסיור תוגש למבקרים ארוחת גבינות זוגית וכוס יין אל מול הנוף הגלילי. המחיר לזוג 160 ₪. לנרשמים תינתן הנחה של כ-25% על מגוון יינות היקב.

להרשמה : [email protected], 04-6868748

הקומה ה-11. צילום אלון שאול
הקומה ה-11. צילום אלון שאול

ולנטיין דיי 2019: הקומה ה-11 מזמינה אתכם לחגוג אהבה

מסעדת הקומה ה-11 בהובלת השף קובי אביטן, שמתמחה בחיבור טעמים מודרניים למסורתיים, מתכוננת  ל -14.2, התאריך בו יחגגו בכל העולם את חג האהבה. התפריט החגיגי יכלול מנה ראשונה לבחירה: סלט עלים ארומטיים, שלל פטריות בתחמיץ וסינטה צרובה; קרודו דג ים וגספצ'יו מלפפון. מנה עיקרית לבחירה: סטייק סלמון בנוסח אסייתי בליווי ירקות בטמפורה; פילה בקר וריזוטו פטריות בציר בקר. קינוח: פחזניות אהבה במילוי גלידה וניל תותים ומרנג. קוקטייל זוגי: בזיל תות סמאש. מחיר לזוג 460 ₪. להזמנות  03-7774067.

מסעדת הקומה ה-11 – מלון קראון פלזה סיטי סנטר, מגדלי עזריאלי תל אביב

נינה ביאנכה. צילום אנטולי מיכאלו
נינה ביאנכה. צילום אנטולי מיכאלו

חוגגים ולנטיינס דיי במסעדת Nina Bianca

ב- Nina Bianca ניתן יהיה ליהנות ב- 14.2 ממנות ספיישל שהורכבו במיוחד לכבוד Valentine's Day, ביניהן רביולי סלק במילוי ריקוטה ואגסים אגוזי לוז ובלסמי מצומצם (65 ₪); חציל קלוי על האש טחינה גולמית ודובדבניי אמרנה, בולגרית, שקדים ושומשום (43 ₪); סלט אנדיב סגול  תפוח עץ, אגוזי מלך, רוקט ווינגרט דבש (57 ₪);  לב של פחזנית – קרם ליצ'י מסקרפונה קרם שוקולד לבן, פטל טרי תותים ואוכמניות (67 ₪).  אלה יוצעו לצד מנות קיימות בתפריט. אלכוהול וקוקטיילים שנרקחו במיוחד לערב זה: סאווניו ורדה (48 ₪), סאנגריה ביאנכה (42 ₪), ביטר פאשיון (48 ₪), מקסיקן פיאסטה (46 ₪), ניס (38 ₪), האני מון (46 ₪). במהלך הערב ולהשלמת האווירה הרומנטית יופיע ההרכב המוזיקלי  Honey & Moon. שעות: 19:00-24:00.

Nina Bianca – בוסי סנט ג'ורג 9, מתחם ביל"ו. להזמנות: 08-9480080. חניה חינם בסמוך למסעדה

 מלון רוטשילד. צילום עידן גור

מלון רוטשילד. צילום עידן גור

 Valentine's Day במלון רוטשילד – המלון הרומנטי של תל אביב

בואו לבלות ב-14 בפברואר 2019 לילה רצוף חוויות אהבה, במלון רומנטי ביותר בתל אביב, כולל ארוחת ערב זוגית רומנטית בביסטרו וארוחת בוקר אה-לה קארט. מחיר כולל לזוג 1,400 ₪, אבל אל דאגה. תוכלו פשוט לאכול ארוחת שף במלון ולחזור הביתה. ארוחת הערב בניצוחו של השף עידו רוזן מלווה ביינות בוטיק ישראליים, וכוללת מטעמים מרהיבי עין וגם טעימים ויצירתיים. כך תמצאו בקרפצ'יו דג הים רעננות תפוזים ועקצוץ צ'ילי, ובקנלוני הברווז מתקתקות של בצל מקורמל לצד רוטב בשמל ופרמז'ן. המנות מאפשרות חלוקה בין בני הזוג להעצמת החוויה הקולינרית המשותפת. בתום הארוחה, קינוח הדגל של הביסטרו Foreplay (בתמונה) לסיום מרגש של הפרק הגסטרונומי.תפריט מיוחד לערב זה עם ספיישלים לצד התפריט הקבוע. המחיר החל מ- 150 ₪ לסועד. מספר המקומות מוגבל. הזמנות בטלפון 03-9578870 או במייל  [email protected]עם אשראי לביטחון.

מלון רוטשילד – שדרות רוטשילד 96 תל אביב

טש וטשה. צילום מיקי מיראל
טש וטשה. צילום מיקי מיראל

 "חצ'אפורי מאוהב" – ארוחת טעימות זוגית השמחה בטש וטשה

ב"בטש וטשה", החמארה הגרוזינית, מציעים לרגל הוולנטיין ארוחת טעימות זוגית עשירה, המביאה את מגוון הטעמים של המטבח הגרוזיני במחיר של 260 ₪ לסועד. לצד אלו, כמיטב המסורת חגיגה מוסיקלית עם DJ נתי נתן ובליווי רקדנית בטן מהקווקז. ארוחת הטעימות הזוגית כוללת לראשונות: מיקס אנטיפסטי גאורגי, סלט ירוק עשיר עם קוביות סלמון בגריל, שלישיית חינקלי בשר, גבינה או פטריות. עיקריות לבחירה: פלטת בשרים זוגית, או חצ'פורי לב במילוי בשר או גבינה וביצת עין. קינוח לב זוגי, 2 כוסות יין גאורגי, או קאווה או 2 קוקטיילים לזוג.

טש וטשה – בית אשל 31, שוק הפשפשים יפו. 03-6771373

מסעדת מאפו. צילום ניר סלקמן
מסעדת מאפו. צילום ניר סלקמן

ספיישל אהבה במסעדת מאפו עם תפריט אלגנטי וקוקטיילים ממטבחו של השף ניר צוק

מסעדת השף הכשרה מאפו, הממוקמת במלון פרימה סיטי בתל אביב, מציעה לכבוד חג האהבה תפריט ספיישל רומנטי ומגוון, שנבנה במיוחד לערב זה ומורכב מחומרי הגלם האיכותיים של המסעדה. התפריט שמציע גם קוקטיילים לצד הפלייליסט המרגש שהותאם לערב, יספק לאוהבים חוויה זוגית רומנטית. מנות פתיחה: פולנטה תירס טרי ותבשיל פטריות שימאג'י – 48 ₪, פטה כפרי וריבת ורדים – 56 ₪, סינטה צרובה על קרם ארטישוק ירושלמי וטיפת מייפל קנדי – 58 ₪. עיקריות: טורטליני אווז, מרלו ופלפל מדגסקר – 92 ₪, שורטריבס של הרבה שעות וקרם ירקות שרופים – 118 ₪, פילה לוקוס פלנצ'ה עם סלט זוקיני חם ושום קונפי – 142 ₪.  בין הקינוחים: מוס מנגו טבעוני מונח על מרנג נוגט, מוגש עם פרי העונה ופיסטוק – 42 ₪, ספינג' אמיתי עם פטיסייר אננס וחתיכות אננס טרי – 42 ₪, נמסיס – עוגת שוקולד, מעליה מוס שוקולד, מוגש עם שערות קדאיף פריכות וקולי פטל – 46 ₪. קוקטיילים:  מחיר מיוחד לערב הוולנטיין 37 ₪ לקוקטייל.

מסעדת מאפו הכשרה – מלון פרימה סיטי, רחוב מאפו תל אביב.  להזמנת מקומות:  03-7629002

טיבי'ס. צילום איתיאל ציון
טיבי'ס. צילום איתיאל ציון

וולנטיין דיי במסעדת טיבי'ס בחוות ורד הגליל

מסעדת 'טיבי'ס' של שף חיים טיבי ושותפו רועי כהן, הממוקמת בוורד הגליל, מזמינה לחגוג את וולנטיין דיי באווירה רומנטית אל מול נוף הגליל, עם מטעמים פרי יצירות של שף חיים טיבי. ביום חמישי 14 בפברואר 2019,  החל מהשעה 18:30 יציע השף מבחר מנות ספיישל, תפריט יינות וקוקטיילים, בשילוב תפריט המסעדה: לחמים הנאפים במקום – -מלא, שיפון וכוסמת, עם זיתים, טימין ופשתן, ופוקצ'ות. בין המנות הראשונות: פרושוטו אניילו, קרפצ’יו ארמני, פטריות אקזוטיות צלויות על הפלאנצ’ה, טרין כבדים פרובאנס, ונקניקיות כפריות בגריל תוצרת בית. בעיקריות מנות בשר טרי מעדרים המטופחים בגליל ובגולן ומיושן במקום: פורטהאוס – בשר פילה רך וסינטה, סטייק אנטריקוט, סטייק פילה, טריו טלה – טיבון, פורטרהאוס ופריים של טלה.  כמו כן מבחר פסטות המיוצרות בעבודת יד לפי המסורת האיטלקית, מקמח המגיע מאיטליה, במילויים וצורות שונות. לסיום קינוחים מקונדיטורית הבית המספקת את כלל הלחמים, המאפים והעוגות. יש להזמין מקומות מראש.

מסעדת טיביס – ורד הגליל, 04-6330885

מיזם אוצרות הגליל ממליץ: ארוחות מיוחדות לוולנטיין דיי בגליל המערבי

צילום סטודיו אוכל
צילום סטודיו אוכל

ארוחת וולנטיין ב"סטודיו אוכל" בבוסתן הגליל

לכבוד ארוחת וולנטיין דיי רקחו אנשי האוכל עידן רקיר ואביחי פחימה, תפריט עם טעמים מיוחדים בשילוב סגנון בישול מולקולרי-עדכני. הארוחה תתקיים בשולחן אבירים, אליו יוגשו 6 מנות, לצד קוקטייל פתיחה ולאורך כל הערב ימזג אלכוהול לאורחים. בין המנות: משוויאה ירקות טאבון, קריספי בורגול וזעתר ושמן בזיליקום, סשימי דג ים, רוסטביף שייטל בסוויד. המחיר 300 שקלים לאדם.

לפרטים והזמנות – אתר אוצרות הגליל ו- 077-9964609

אדלינה. צילום אנטולי מיכאלו
אדלינה. צילום אנטולי מיכאלו

 ארוחת שף זוגית במסעדת אדלינה בקיבוץ כברי

בוולנטיין דיי מציעה אדלינה תפריט המשלב אוכל גלילי מקומי וגורמה ספרדי קטלוני, כולל כוס יין לסועד וקינוח. בין המנות:  סביצ'ה טונה אדומה, קישוא ממולא בשר ביוגורט חם, פילה דג צלוי ברוטב לימונית לצד ניוקי, סינטה ובייקון ברוטב ציר עוף ותפוח אדמה צלוי, אורז בר אדום ושחור עם שמנת פטריות וירקות אפויים. בלב המסעדה טאבון גדול בו נאפים הלחמים והדגים, ומוצעים יינות בוטיק מיקבי הגליל. המחיר 400 שקלים לזוג.

לפרטים והזמנות – אתר אוצרות הגליל ו- 077-9964609

 300 גרם. צילום אוצרות הגליל

300 גרם. צילום אוצרות הגליל

ארוחת שף זוגית במסעדת 300 גרם במושב בצת

מסעדת 300 גרם מתמחה בשיטות חיתוך ויישון בשר, עם מגוון רב של נתחים מובחרים וטעמים גליליים, בניצוחו של השף איתי חסון וניהולה של אשתו, גל חסון, שמזמינים בוולנטיין ליהנות מתפריט זוגי עשיר, הכולל בין היתר קבבוני עגל טלה על מצע טחינה ושמן עשבי תיבול, קרפצ'יו מנתח פילה עגל, בשמן זית, חומץ בלסמי וקונפי שום, פלטת בשרים 800 גרם עם אנטריקוט, סינטה, פילה בקר, קינוח וכוס יין. המחיר 400 שקלים לזוג.

לפרטים והזמנות – אתר אוצרות הגליל ו- 077-9964609

ברלה מיוזיק קלאב
ברלה מיוזיק קלאב

חוגגים ולנטיין בברלה

הזמר אליעד מגיע לברלה מיוזיק קלאב עם סיבוב ההופעות החדש ״תמיד חלמתי״, ובו להיטים משלושת אלבומיו האחרונים בעיבודים חדשים. חמישי 14 פברואר. תחילת המופע: 21:30, מחיר: 140 ₪. וולנטיין ממשיך בברלה אל יום שישי עם המופע של דני רובס ובו כל שיריו הגדולים ושירים חדשים מהאלבום החדש שבדרך. שישי 15 פברואר. פתיחת דלתות: 20:00, תחילת המופע: 22:00 מחיר: 115 ₪. בצד הקולינרי יציע מטבח הברלה בערבים אלה קינוחים מיוחדים ו-20% הנחה על יין וקוקטיילים. בין הקינוחים: דיסקית נוגט קראנצ'ית, פאדג' שוקולד חלב וקרם שוקולד בלגי. בתחום האלכוהול בין השאר סנגרייה חמה (בתמונה), מוחיטו גולד, פינק ליידי.

ברלה מיוזיק קלאב – להבות חביבה. 04-6369993

  כפרה. צילום יוסי נחמן

כפרה. צילום יוסי נחמן

חג האוהבים בכפרה באר שבע

במסעדת כפרה הציורית שממוקמת בעיר העתיקה של באר שבע, יגישו לכבוד הוולנטיין מנות ספיישל פרי יצירתו של השף יוסי נחמן, ביניהן כבד אווז ודובדבני אמרנה  – כבד אווז צרוב בחמאה מזוקקת, דובדבני אמרנה בציר בקר וקרם ארטישוק ופרמז'ן  – 75 ₪.  ספיישל קוקי סאן זאק – 3 יחידות, קרם גזר צבעוני ולימון, קוניאק הנסי וביסק עם אפונת שלג – 68 ₪. מנה עיקרית זוגית  שאטובריאן – ה"לב" של פילה בקר צרוב בגריל, בצלי שאלוט וכבד אווז – 320 ₪. טיבון טלה – סינטה ופילה של טלה מקומי עם העצם, פירה טאפנד זיתים וציר טלה וחמאה – 158 ₪.

כפרה בר אנד טאפס – סמילנסקי 25 באר שבע.  08-665-4854

פומו
פומו

וולנטיין ב Pomo –האיטלקית

במסעדת Pomo האיטלקית יחגגו את וולנטיין דיי עם מבחר מנות ספיישל שנרקחו במיוחד לחג האוהבים, והסועדים ייהנו מתפריט יינות עשיר ומגוון קוקטיילים. בין המנות: ברוסקטה דג ים עם עגבניות מגורדות, סלט אבוקדו, שאלוט, צלפים, צנונית ושרוויל – 62 ₪; חזה ברווז על מצע ריזוטו דלעת, אורגנו ואפונה – 92 ₪. מנות הספיישל יוצעו לצד המנות הקבועות של המסעדה. בין הקוקטיילים איטליאן פיץ' – סוביניון בלאן, אפרול, סירופ אפרסק וניל, ליים, פרוסקו – 48 ₪. בתוקף ב- 14.2.19 יום חמישי. מינימום הזמנה לאדם 150 ₪. סבב ראשון 19:00, 19:30, 20:00. סבב שני: 22:00 עד סוף הערב. לא כשר.

POMO – הברזל 11 רמת החייל, תל אביב. 03-9225320

טשרניחובקי 6. צילום אנטולי מיכאלו
טשרניחובקי 6. צילום אנטולי מיכאלו

ולנטיינס דיי בביסטרו טשרניחובסקי 6

בביסטרו 'טשרניחובסקי 6' יחגגו את ולנטיינס דיי (חמישי, 14.2 החל מ- 19:00) עם תפריט רומנטי במיוחד. בנוסף, כל אורח יקבל קוקטייל סנגריה לבנה מתנת המסעדה. בין המנות: דג ים צרוב עם סלט אבוקדו, קרם בזיליקום והדרים (58 ₪); קלמרי צרוב על קרם חצילים ויוגורט עם עגבניות שרי (54 ₪); סלט ברולה עיזים, עלים ירוקים, פרי עונה, אגוזי פקאן, ויניגרט שקדים (48 ₪); מולים ביין מדירה (48 ₪); בשר בקר בבישול ארוך ביין אדום (92 ₪); סטייק נתח קצבים, בשר מקומי ברוטב ציר בקר ויין אדום; פילה דג צרוב ,קרם שורשים, ירקות עונה ירוקים; מרק דלעת  בקארי, חלב קוקוס,  גבינת צאן, גרעיני דלעת (45 ₪). בקינוחים: סמיפרדו פיסטוקים (בתמונה); טארט שוקולד בלגי וקצפת; קרמה לאטה לבנדר ותותים (42 ₪). המסעדה תקושט בפרחים וברקע תתנגן מוזיקה רומנטית.

טשרניחובסקי 6 – רחוב טשרניחובסקי 5 תל אביב. 03-6208729

 ליבירה. צילום אנטולי מיכאלו

ליבירה. צילום אנטולי מיכאלו

וולנטיין בליבירה החיפאית עם ספיישלים שמראים שהשף מאוהב

במסעדת ליבירה החיפאית יחגגו את חג האוהבים ב- 14/2 עם תפריט ספיישלים של השף רועי אברהם, שכולל מנות ספיישל מעוררות תיאבון. החל ממנות חלוקה מעודנות עד מנות של תאוות בשרים. בין המנות: סלט לבבות  – לבבות חסה ואנדיב, פינק ליידי, אגוזי לוז ולבבות עוף בקרמל בלסמי עם גבינה כחולה – 58/52 ₪. סטוץ – נקניקייה עטופה בבצק עלים, מוגשת עם קרם פרש מתובל – 32 ₪, ונוס – שרימפס, קלמרי, מולים וסרטנים מוקפצים ביין מבעבע, חמאה ועשבי תיבול לצד אורז זעפרן ופיסטוק –  170 ₪ (מנה זוגית), תאוות בשרים – 700 גרם של נתחים מובחרים מוגשים עם ירקות צלויים,סלט ירוק, רוטב גבינה כחולה וצ'ימיצ'ורי -280 ₪ (מנה זוגית), תשוקה בוערת (בתמונה) – עוגת שוקולד חמה, רוטב שוקולד צ'ילי וגלידת שוקולד – 38 ₪.

ליבירה, רחוב הנמל 26 חיפה. 04-3740251

טאיה
טאיה

מסעדת טאיה חוגגת את ערב ולנטיינס עם ספיישלים צבעוניים מהמטבח האסייתי

מסעדת טאיה האסייתית שבקדימה מציינת את יום הוולנטיינס ב-14.2 בערב מיוחד ומפתה, המלווה בתפריט יצירתי שמוגדר כמעורר חושים. במהלך הערב יוצעו לזוגות החוגגים ספיישלים מעשה ידיו של השף ירון שנבל, אשר מפגישים  בין מנות דגל ממטבחים אסייתים מגוונים, כמו התאילנדי, הוויאטנמי, היפני והאינדונזי, לבין טוויסט מקורי תוך שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים. בין המנות: טרטר סלמון עם קרם אבוקדו, בצל סגול, שומשום שחור וקריספי כוסברה (52 ש"ח); wok with me –אטריות מוקפצות עם פטריות שיטאקי, פטריות שמיפניון ופטריות יער, בתיבול של קארי ירוק, סויה, ג'ינג'ר וכוסברה, וביצה עלומה מעל (63 ש"ח); מנת יאם תאילנדי עשירה ובה קלמארי, שרימפס טמפורה, סויה, צ'ילי, ג'ינג'ר וקרמל דקלים (89 ש"ח).  את החגיגה הקולינרית ילוו קוקטיילים מהבר של טאיה, כמו RED PASSION –  קוקטייל של יין אדום, וודקה וניל, תפוז, דבש, נענע וקינמון; קיר רויאל – קוקטייל קלאסי ו של קרם דה קסיס וקאווה; BITTER PASSION – מיקס של אפרול, מונין פסיפלורה, סודה ופלח תפוז רענן.  קינוחים: דואט של תות ומרשמלו, או TAYA BERRIES – מוס בטעמי וניל ושוקולד, שברי מרנג קריספיים, תותים טריים, שוקולד לוהט מומס, טוויל שקדים וטוויל פטל מעודן. לרגל הוולנטיינס תעוטר המסעדה בקישוטים ברוח החג, מוזיקה נעימה ותאורה רכה ורומנטית.

טאיה – האופה 1 קדימה להזמנת מקום: 09-7728878

קופינאס
קופינאס

 כשקופינאס פגש את ולנטינוס

מסעדת קופינאס השוכנת במושב צור משה מציינת את יום האהבה בערב רומנטי במיוחד. במהלך הערב יוגשו מנות ספיישל מושקעות מעשה ידי השף ירון שנבל, המפגישות חומרי גלם איכותיים ממיטב התוצרת המקומית עם פרשנות וטאץ' מקוריים ויצירתיים. בין הספיישלים: פוקצ'ת קרצ'ופי קפרזה – עם קרם ארטישוק, גבינת מוצרלה, עגבניות שרי, פרמז'ן ועלי בזיליקום (44 ש"ח); מדליוני פילה בקר משובח –  עם פטריות פורטובלו, שימאג'י ושמפיניון ופרחי אספרגוס קריספיים, ברוטב מעודן של יין לבן וחרדל דיז'ון (135 ש"ח); מנה ים תיכונית ובה אטריות לינגוויני, פיסות סלמון, בצל, עגבניות שרי, חמאה, אפונה, שמנת, ציר ירקות, תרד, גבינת פרמז'ן ועלי מיקרו אפונה (72 ש"ח). קוקטיילים מהבר של קופינאס, כמו PINK MALIBU – וודקה, מליבו, מחית פירות יער וסאוור; PASSIONATA – מיקס קאריבי של טקילה, מחית מנגו, פסיפלורה וסאוור; וגם קלאסיים כמו סנגריה חמה. קינוח ספיישל: "החיים שלנו תותים" – שכבות של קרם וניל עם שערות קדאיף קריספיות, טוויל שקדים קרנצ'י, קרמל  ותותים טריים (41 ש"ח).

קופינאס – השיבולים 3 צור משה, 09-7722672

מירור בר במלון ממילא. צילום דן פרץ

מירור בר במלון ממילא. צילום דן פרץ

שבוע חג האוהבים במלון ממילא הירושלמי

במלון היוקרה הירושלמי ממילא נערכים לכבוד חג האוהבים עם מגוון הצעות, וביניהן  חבילות לינה או ספא. במסעדת הפי פיש של מלון ממילא יוגשו מנות ספיישל לאוהבים החוגגים, פרי יצירתו של השף קובי בכר, כמו פטריות יער צרובות, ביצה עלומה ולחם גריל – 62 ₪, לוקוס צלוי בתנור אבן על רביולי גבינת עיזים בחמאת קינואה שחורה – 168 ₪ ומנות נוספות. במסעדת רופטופ יוגשו מנות ספיישל כמו טרטר דג ים, גספאצ'ו עגבניות תמר, זיתי טאסוס, כרוב שחור פריך ועלה זהב – 72 ₪, כבד אווז צלוי, סלט תפוחי גרנד סמית וקינואה אדומה, ציר ברווז ולחם קלוי – 92 ₪. במירור בר האווירתי של המלון יוגשו ספיישלים כמו לחמניית עגל – מיני נקניקיות  צלויות, כרוב כבוש בצל מטוגן, איולי חרדל וטוגנים – 58 ₪, או עראייס (בתמונה) – פיתה ממולאת בבשר טלה צרובה בגריל, סלט עגבניות חריף וטחינה – 62 ₪, ועוד.

מלון ממילא –  רחוב שלמה המלך 11 ירושלים, להזמנת מקום למסעדות: 02-5482230

 

סושיאל קלאב. צילום אנטולי קריניצקי
סושיאל קלאב. צילום אנטולי קריניצקי

וולנטיין סושיאל קלאב סטייל

בסושיאל קלאב יחגגו וולנטיין בווייב הכי סקסי, עם מנות ספיישל של השף צביקה שטראוס וספיישל קוקטיילים של המאסטר מיקסולוג מוש בודניק. בין מנות הספיישל הזוגיות:  פלטת קרודו זוגית של מגוון דגים נאים המוגשים על קרח לצד רטבים בניחוחות אסיאתיים -96 ₪, פלטת בשרים זוגית עשירה במיוחד של בשרים מרמת הגולן עם נתחים כמו צלעות טלה אנטרקוט וסינטה ברוטב דמי גלס ותוספות מפתיעות – 280-360 ₪, וספיישלים זוגיים נוספים. בגזרת האלכוהול תפריט יינות ואלכוהול עשיר במיוחד, וגם הרבה ספיישל קוקטיילים ייחודיים לוולנטיין.

סושיאל קלאב –  שד' רוטשילד 45/אחד העם 54, 03-5601114

 מסעדת סקאלה במלון מצודת דוד. צילום דניאל לילה

מסעדת סקאלה במלון מצודת דוד. צילום דניאל לילה

שבוע האהבה במלון מצודת דוד  – 10-14.2.19

במלון הירושלמי מצודת דוד אשר צופה כמעט מכל נקודה במלון אל חומות העיר העתיקה, רקחו את שבוע האהבה שיתקיים  במלון בתאריכים .10-14.2.19. במסגרתו יוצעו שתי חבילות הכוללות לינה, בהן ניתן לקבל את החוויה השלמה והמלאה של המלון, וגם שתי חבילות ספא (יום בילוי בספא ללא לינה במלון) עם ארוחת בוקר או ערב במסעדת סקאלה, עם מטבח גורמה של השף אבי תורג'מן, שיצר ארוחת אוהבים ובה מנות ספיישל זוגיות מיוחדות לשבוע האהבה. התפריט כולל מנות שף זוגיות. המחיר 440 ₪ לזוג (220 ₪  לסועד). תהיה גם ארוחה עם מנות ספיישל בלובי המלון במחיר של 200 ₪ לאדם. 400 ₪ זוג.

מלון מצודת דוד –  רחוב המלך דוד 7 ירושלים, טלפון להזמנות במסעדת סקאלה – 02-6212030

 

לוקנדה. צילום אפיק גבאי
לוקנדה. צילום אפיק גבאי

חגיגות אהבה בנצרת עם השף אליאס מטר

השף אליאס מטר יחגוג את ולנטיינס דיי במסעדת לוקנדה, עם מגוון ספיישלים כמו קרפצ'יו שרימפס קריסטל טרי בתיבול שמן אדום מעושן בפפריקה ספרדית – 68 ₪; ספיישל פילה לברק עם סוכריות פולנטה, עגבניות שמש איטלקיות, פיטריות ברוטב חמאה, לימון וזעפרן – 98 ₪, ועוד מנות ספיישל. באלכוהול ספיישל קוקטיילים כמו קוקטייל וולנטין על בסיס וודקה, מחית פירות אדומים טריים, סגירת מבעבע והרבה קרח כתוש – 42 ₪, ועוד הרבה הפתעות נוספות.

לוקנדה – דרך הציונות 29, מתחם מלון רמאדה נצרת, 04-6130351

 דגים 206. צילום אפיק גבאי

דגים 206. צילום אפיק גבאי

חוגגים שבוע אהבה במסעדת 206 דגים

מסעדת 206 דגים בצהלה מציעה שבוע שכולו אהבה ואוכל טוב במחירים מיוחדים.  מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח ספיישל לוולנטיין ב-159 ₪ לאדם, כולל כוס יין הבית או קאווה על חשבון הבית. התפריט נבנה על ידי השף איציק הראל, במרכזו דגים טריים ופירות ים, והוא כולל מבחר מנות ספיישל שנרקחו במיוחד לשבוע האהבה, ביניהן כורי בלופין טונה, צלפים ואיולי זעפרן; קינוח אוהבים – אצבעות שוקולד עם פרלינה, קרם פיסטוק ופירות יער. במסעדה תפריט יינות משובח הכולל יינות ישראליים בלבד, וזאת בכדי לקדם תוצרת מקומית ולתמוך ביקבים כחול-לבן.  תקף מיום חמישי 14.2.19 עד 20.2.19, החל מ- 17:00 בערב.

206 דגים – משה סנה 54, צהלה תל אביב. 03-6483030

מאריס סי בר בשוק צפון. צילום נתי בייזוב
מאריס סי בר בשוק צפון. צילום נתי בייזוב

טעמים של אהבה בשוק צפון וולנטיין 2019

מתלבטים מה להביא לוולנטיין? שוקולד? יין? מאפים? או אולי צדפות? שוק צפון על שלל מסעדותיו מציע מגוון הצעות לרגל יום האהבה – לכם נותר רק לבחור את טעם האהבה שלכם עד 14.2. בורקס פוני – במיוחד לרגל הוולנטיין יציע מהדורה רומנטית וטעימה של בורקיטס בצורת לבבות במילוי גבינות או בטטה וטימין. ניתן לרכוש אפוי או במארז לאפייה בבית. המחיר 7 ש"ח ל- 100 גרם אפוי, או 50 ש"ח למארז לא אפוי במשקל 1 קילו. מאריס סי בר – מציע שילוב מעורר תשוקה של 4 אוייסטרים וכוס יין לבן ב- 100 ש"ח. רוי שוקולד – וולנטיין ללא שוקולד איננו מושלם.  רוי שוקולד מציע מגוון מארזים ב- 15% הנחה. גלידריית הבוטיק ג'לה – מציעה מגוון קינוחים ומוצרים מושחתים ב-  15% הנחה. מנצ'ס – כייף לנשנש מגוון של פירות יבשים, פיצוחים, וחליטות תה חמות לערב רומנטי. מנצ'ס מציעים הנחות מיוחדות לרגל היום הרומנטי.

 

מוזס. צילום חיים יוסף

וולנטיין דיי במוזס: ארוחת אוהבים ב-199 ₪

רשת מוזס מציעה ארוחת אוהבים מיוחדת לוולנטיין דיי הכוללת: 2 המבורגר קלאסי 200 גרם,  2 תוספות צד לבחירה, 2 כוסות יין או בירה מהחבית, קינוח לבחירה ממגוון קינוחים. ההטבה תקפה בתאריכים 14.2-16.2 בכל שעות היום. אין כפל מבצעים והטבות. בישיבה במסעדה בלבד ובכפוף לתקנון המבצע. ניתן להשיג בכל מסעדות הרשת ברחבי הארץ.

רשת מוזס – *9449

יאקימונו. צילום אלכסנדר כהן
יאקימונו. צילום אלכסנדר כהן

וולנטיינס דיי ביאקימונו

ב- 14.2.2019,  ביום הרומנטי ביותר בשנה – הוולנטיין דיי, תציע מסעדת יאקימונו את תפריט הטעימות החדש שלה, ובו מבחר ממנות הדגל המבוססות על הקולינריה והמסורת היפנית במחיר 190 ₪ לסועד,  ולצדו תפריט יינות ומשקאות יפניים חדש המציג בין היתר גם קוקטיילים ורודים ורומנטיים. בנוסף, תחלק מסעדת יאקימונו ורד במתנה לכל אישה להשלמת האווירה. המנות המוצעות בתפריט הטעימות החדש: סונומונו –מבחר נגיעות סלט: מחמצים יפניים, אצות ומלפפונים, אצות היזיקי עם רצועות אינארי ונבטים, ופרוסות צנון מוחמץ. נאסו האשמי – (מנה חדשה ) קוביות חציל ברוטב מיסו מיוחד. מבחר סשימי בשני סוגים – רול של מבחר דגים נאים קצוצים ועטופים בגזר ובמלפפון, והשני פרחי אוסוזוקורי לצד רוטב פונזו. מאגורו פפר – פרוסות טונה צרובה ומפולפלת ברוטב סויה וג'ינג'ר. מבחר סושי חגיגי ומיוחד. מנת טמפורה – שרימפס, אספרגוס ופטריות שימאג'י טמפורה.  ג'אגימו מאנג'ו (מנה חדשה) – באן יפני עשוי ממחית תפוח אדמה ובמילוי פירה שרימפס. בלק קוד – מנת הדגל של יאקימונו, קוד שחור המושרה במרינדת מיסו לצד אטריות שעועית. התפריט מוגש לזוג סועדים ומעלה. בתפריט המשקאות היפניים החדש קוקטיילים ורודים על בסיס שוצו "העומד ברוח" ומושרה בהיביסקוס וגרנדין (קזה ני טטסו), סאקה מעונן, וודקה, ג'ינג'ר, חמוציות (טוקיו-מילאנו) וה  AC- – קוקטייל שהמרכיבים שלו סודיים, ומי שיגלה אותם יקבל קוקטייל נוסף מתנה. מומלץ להזמין מקומות מראש.

יאקימונו – רוטשילד 19 תל אביב. 03-5175171/2

גורדוס. צילום אפיק רזגור
גורדוס. צילום אפיק רזגור

וולנטיינס במסעדת גורדוס: בליינד דייט על חשבון הבית

מסעדת "גורדוס" ממשיכה את המסורת ותקיים לכבוד וולנטיינס ערב בליינד דייט חגיגי במסעדה שממוקמת בפארק פרס בחולון, ומציעה מטבח עשיר ומגוון הכולל מבחר מנות בשריות, תפריט המבורגרים במבחר שילובים ותוספות אקזוטיות ומקוריות, וכן תפריט מילקשייקים המשתלב עם מגוון המנות במסעדה ומשלים את החוויה. לאור ההצלחה בשנה שעברה, גם השנה יוזמנו פנויים ופנויות מכל הגילאים להירשם לבליינד דייט במסעדה, וליהנות משידוך על ידי צוות המומחים של גורדוס. הדייט ילווה בארוחה על חשבון הבית. בעקבות ההצלחה בשנה שעברה, אשר כללה שידוך של 5 זוגות ע"י צוות המומחים, נרשמו גם השנה כבר מאות פנויים ופנויות אשר מעוניינים לצאת לבליינד דייט במסעדה.  ההרשמה פתוחה לקהל הרחב, כאשר בתום ההרשמה יבחר הצוות 5 שידוכים פוטנציאליים אשר יוזמנו לדייט חגיגי בערב וולנטיינס במסעדה.

פרטים נוספים והרשמה בעמוד הפייסבוק של גורדוס

וויסקי בר מוזיאון. צילום אנטולי מיכאלו
וויסקי בר מוזיאון. צילום אנטולי מיכאלו

וולנטיין בוויסקי בר מוזיאון

בוויסקי בר מוזיאון בשרונה יחגגו את הוולנטיין באווירה רומנטית במיוחד. את פני הזוגות יקבלו בכניסה עם ורד במתנה, ולצד התפריט הרגיל יוגשו מבחר מנות ספיישל רומנטיות, לדוגמא פילה בקר עם כבד אווז בזיגוג וויסקי עם תפו"א ננסי – 154 ₪. קוקטייל BOULEVARDIER חושני המכיל שילוב של בורבון, ורמוט אדום וקמפרי, שמקשט ומעשיר את היצירה במרירות מעודנת –  48 ₪. קינוח ספיישל אוהבים לכבוד הערב המיוחד – לב זהב שמתחתיו מתחבא מוס קרמל ומוס אספרסו שוקולד, מוגשים עם קציפת אספרסו, בראוניז וקרם ג'אנדויה – 48 ₪. להשלמת האווירה הרומנטית יתנגנו ברקע שירי אהבה ברוח הוולנטיין. בנוסף יוכלו האורחים ליהנות בתום הארוחה מסיור מודרך רומנטי במיוחד במנהרה הטמפלרית הסמוכה למקום. בהשגחת צהר.

וויסקי בר-מוזיאון – דוד אלעזר 27, מתחם שרונה. תל אביב. להזמנות : 03-9551105

הולה. צילום מדף הפייסבוק
הולה. צילום מדף הפייסבוק

מסעדת הולה חוגגת ולנטיין דיי עם תפריט מלא אהבה

מסעדת הולה בראשותו של השף ויקטור גלוגר, מזמינה לאהוב ולהתאהב בבני הזוג, באוכל ובאווירה. בתפריט: ארוחה רומנטית ומלאת טעמים: אוייסטרים (3-6-12) – 32 ש"ח ליחידה. 2 כוסות קווה רוזה – בתוספת 42 ש"ח. ביס שרימפס- 3 ביסים של שרימפס על הפלנצ'ה עם סלט שרשים ופפאיה ירוקה, איולי יוזו – 57 ש"ח. שני משוגעים – צמד המבורגרים: המבורגר בקר עם בצל מטוגן, עגבניה צלויה ורוטב פלפלת; צ'יזבורגר עם גבינת צ'דר, איולי שום וירקות, מוגש עם "פרינגלס הום מייד" ואיולי עגבניות שרי – 82 ש"ח. אנטריקוט על עצם לזוג בגריל פחמים, מוגש עם מיני תפוחי אדמה מהמדורה, רוטב קברנה סוביניון, בצלי שאלוט ושיני שום קונפי – לפי משקל 48 ש"ח ל- 100 גרם. קינוח זוגי – מקרון ענק עם פירות אדומים. להזמנות 03-7321640.

הולה – הירקון 87 תל אביב. 03-5759060

מקס ברנר. צילום pinkme
מקס ברנר. צילום pinkme

רשת מקס ברנר מציעה לרגל ולנטיינס דיי תפריט זוגי רומנטי לאוהבים

כמיטב המסורת, את חגיגות Valentine’s Day – יום האהבה הבינלאומי, חוגגים ברשת 'מקס ברנר' בערב מיוחד במינו המקדש את תרבות הארוחה הרומנטית ומורכב מתפריט מנות שרינג מיוחד שהורכב לרגל המאורע, לאכילה ביחד, בו המרכיב העיקרי הוא השוקולד בחיבורו לתשוקה, אהבה וחושניות.  כל הסניפים יקושטו במאות נרות ולבבות אדומים, אווירה מעומעמת ומוסיקה שקטה ברקע לחוויה רומנטית הכוללת מתנה בסוף הארוחה: מארז פחית לב מעוצבת עם קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשבבי קוקוס קלוי, לסיום מושלם של הדייט. מי שיחגוג בערב אינטימי בבית מוזמן להגיע מבעוד מועד לחנות השוקולד בה יוצעו מגוון מארזים חדשים ומיוחדים כמתנה מיוחדת לאוהבים. בתפריט שתי ארוחות שרינג: DINNER FOR TWO  – ארוחה זוגית מלאה עם קינוח זוגי ומארז שוקולד בפחית לב מעוצבת במתנה – 229 ₪. DESSERT FOR TWO – מנת טעימות לזוג + שתייה ומארז שוקולד בפחית לב מעוצבת במתנה -129 ₪. יש לשריין מקומות מראש כל סניפי מקס ברנר שוקולד בר ברחבי הארץ.

סילו. צילום בן חסדאי
סילו. צילום בן חסדאי

חוגגים אהבה במסעדת סילו עם תפריט חגיגי בניצוחו של השף טל כהן

לרגל ולנטיינס דיי, תציע מסעדת סילו בחולון ב- 14.2 תפריט ספיישל בניצוחו של השף טל כהן. לכבוד חג האהבה תקושט המסעדה באווירה רומנטית, והסועדים יוזמנו ליהנות מתפריט ייחודי אשר הורכב על ידי השף טל כהן וצוות 'סילו', וכולל מנות בנוסח איטלקי ים תיכוני. תפריט ולנטיינס: מנות ראשונות – סקאלופס סאן ז'אק 79 ₪, נגיעות ארטישוק – 67 ₪, עיקריות: ניוקי סלמון – 85 ₪, פילה בקר רוסיני – 199 ₪, טורטליני ירוקים – 75 ₪. קינוחים: פלצ'ינטה – 52 ₪, טורטה די צ'וקולטה – 52 ₪. להזמנות 03-5733315.

סילו – מתחם "לה פארק" חולון, 03-5733315. חנייה בשפע בחינם

רק בשר. צילום דרור כץ
רק בשר. צילום דרור כץ

חוגגים וולנטיינס דיי ברק בשר עם ארוחה זוגית חגיגית

 רשת רק בשר מזמינה את הסועדים לחגוג את חג האהבה בארוחה זוגית על טהרת בשר משובח ביום האהבה בתאריך 14/2/19. בכל סניפי הרשת (סלמה ת"א, רמת החיל ת"א, חיפה, ראשל"צ) תוצע ארוחה בשרית חגיגית לזוג במחיר המוגדר כמשתלם במיוחד, הכוללת מנות ראשונות, מנות בשר עיקריות, יין הבית ללא הגבלה, קינוח זוגי ושתייה חמה. מחיר הדיל הזוגי 419 ₪. תקף בתאריך 14/2/19 החל מ- 12:30 עד אחרון הסועדים. כפוף לתקנון.

סניפים: תל אביב- דרך שלמה (סלמה) 19/ תל אביב – ראול ולנברג 14, חיפה- שד’ בן-גוריון 15, המושבה הגרמנית, ראשל"צ- שמוטקין 10, א.ת מזרח ראשל״צ. טלפון מרכזי 1-700-55-00-28

יאללה בסטה. צילום כפיר חרבי
יאללה בסטה. צילום כפיר חרבי

חוגגים וולנטיין עם יאללה באסטה: סיור לילה רומנטי בשוק מחנה יהודה

לקראת יום האהבה וולנטיין דיי ב- 14.2, חברת תיירות השווקים "יאללה באסטה" מזמינה את האוהבים לציין את היום המיוחד בדרך מקורית ומהנה. בליווי מדריך מוסמך יוכלו האוהבים לחוות את ירושלים דרך סמטאות, מעניינות עם סיפורים נושנים וריחות מפתיעים. הסיור יעבור ברחוב הנביאים המוביל לשוק מחנה יהודה ובו מהדהדים עדיין סיפורי האהבה ההיסטוריים המרגשים, לצד טעימות עשירות בשוק הממוקם בסמוך.אהבה, אוכל טוב, אלכוהול איכותי ויום חמישי בלילה, יהפכו את סיור האוהבים הלילי בירושלים לרומנטי ומיוחד גם למי שכבר עשה סיור דומה במהלך היום. הטעימות בסיור: מוס שוקולד, פלטת גבינות, סיידר תפוחים חם, קוקטייל שוק, מאפה גרוזיני במילוי גבינות. מתי: 14.2 החל מ-20:00. מחיר 150 ₪ לאדם. נרשמים דרך אתר יאללה באסטה או 076-5398000. הסיור כולל טעימות אוכל ואלכוהול לבני 18 ומעלה. הרכב הטעימות עשוי להשתנות בהתאם לאילוצי הסיור והשוק.

טאיו. צילום דרור עינב
טאיו. צילום דרור עינב

שבוע אהבה TYO  

לכבוד הוולנטיין דיי מציעה היפנית של המאסטר סושי יאמה סאן, תפריט ספיישלים הכולל שילוב חושים של מרקמים לערב שכולו אהבה. תפריט הספיישל יוגש במהלך "שבוע האהבה" של TYO  שיערך החל מיום ראשון 10/2 עד שבת 16/2, ויוגש החל מ- 19:00. חובה להזמין לשבוע האהבה מקומות מראש.

TYO – מונטיפיורי 7 תל אביב. 03-9300333

אגדיר. צילום איתן וקסמן
אגדיר. צילום איתן וקסמן

אגאדיר וולנטיין דיי

רשת מסעדות ההמבורגרים מציעה לזוגות האוהבים ספיישל לוולנטיין דיי: מזמינים זוג המבורגרים מתוך תפריט הספיישל ומקבלים אקלר וניל בזיגוג אדום עם  קישוט פטל מיובש, רוטב וניל, פירורי שטרוייזל ותותים טריים. בין המנות שיוגשו בספיישל המאוהב: מקסי אסור זה מותר 250 גר', כבד אווז צרוב על הפלנצ'ה, ריבת בצל מתקתקה וירקות/79; דיאנא 250 גר', המבורגר בשר בקר וטלה, מוגש עם איולי לימונים כבושים, גבינת בושה, רוקט, עגבניות שרי ובצל סגול/79; אנגוס קרניבורים 250 גר'.

אגאדיר – להזמנות  *5690

 

אלכוהול בשניים

צילום אסף לוי

הסקוטית מבית ישרקו מציעה לקראת הוולנטיין דיי:  ליקר אמרולה

הסקוטית מבית ישרקו המייבאת ומשווקת מוצרי מזון nvעולם, מציעה לקראת חגיגות וולנטיין דיי, את ליקר אמרולה שמייחסים לו תכונות של הגברת התשוקה והמיניות. בזכות תכונות אלו וטעמו זוכה הליקר לפופולריות עולם.  ליקר השמנת הזה יוצר לראשונה בשנת 1989. תחילה לא הכיל שמנת וכמעט הורד מהמדפים, ואז הוסיפו לו שמנת והוא הפך ללהיט. האמרולה פופולרי באפריקה ובעולם כולו, ומשווק ביותר מ-70 מדינות. הליקר מיוצר מפרי עץ האמרולה, הגדל באופן טבעי בדרום אפריקה. עם סיום תהליך תסיסה עובר הנוזל זיקוק בדודי נחושת, ומשם להתיישנות של כשנתיים בחביות עץ אלון. במהלך השנתיים מועשר הנוזל בתמצית מרוכזת של פרי האמרולה. השלב האחרון הוא יצירת הקרם – ערבוב הליקר עם שמנת משובחת. מוצע לשתות נקי, בכוס וויסקי על קרח, או כבסיס לקוקטיילים.

המחיר 79  ₪. להשיג בחנויות המובחרות ובמסעדות

חטיבת האלכוהול של טמפו מציעה לוולנטיינס דיי: וודקה ואן גוך רימונים בצבע אדום בוהק

וודקה Van Gogh רימונים תתאים לכל סעודה רומנטית, ותשמש כמתנה לאוהבים. הוודקה בעלת טעם מתוחכם של מתיקות ומרירות, שמתקבל הודות להשריה של רימון ספרדי אדום בשילוב עם פירות נוספים: תות, תפוז וחמוציות, המעניקים לוודקה את טעמה העמוק, המיוחד והמורכב.

המחיר 139 ₪ לבקבוק 750 מ"ל. להשיג בחנויות האלכוהול והיין המובחרות

צילום איל קרן
צילום איל קרן

חוגגים את יום האהבה עם רוזה 2017 של יקב יתיר

יקב יתיר מציע לוולנטיין דיי יין רומנטי – יתיר רוזה 2017; יין סמוק יבש שהופק מ- 55% ענבי גרנאש, 18% מורבדר, 18% טמפרניו ו- 9% ויונייה, שנבצרו משני כרמים שונים ביער יתיר בגבהים של 680 ו-780 מטר מעל פני הים. לפי היקב, צבע היין ורוד אדמדם בהיר. מאופיין בניחוחות של פטל טרי, אפרסק ופרחוניות. בפה טעם יבש לחלוטין, פירותי מאוד ומרענן. מתאים ללגימה מרעננת בפני עצמו, או לליווי מגוון מנות מהמטבח הים תיכוני והארץ ישראלי. יכול להשתלב מצוין גם עם אוכל מתובל אסיאתי. מחירו 90 ₪.

 

לקראת יום האהבה: יין גוורצטרמינר מהסדרה האזורית של יקב כרמל

יקב כרמל מציע לחגוג  את וולנטיין דיי לא רק עם יינות הרוזה הוורודים, אלא גם עם  יין גוורצטרמינר מבציר 2017 של הסדרה האזורית. יין לבן חצי יבש שהופק מענבי גוורצטרמינר. לאחר השריה קצרה על הקליפות נסחטו הענבים בעדינות, והתירוש תסס במכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה, לשמירת האופי הארומטי של הענבים. היין המשיך והתבגר במכלי נירוסטה כשלושה חודשים. רשמי טעימה לפי היקב: היין בעל גוון זהוב ירקרק, מתאפיין בארומות של ליצ'י, ורדים וחבושים אפויים, גוף בינוני עד מלא, וחומציות מאוזנת. המחיר 55 ₪.

יקב סגל מציע לרגל ולנטיינס דיי: יין מרלו מסדרת Free Run  בציר 2017

יינות סדרת Free Run מופקים מהחלק המובחר ביותר בחומר הגלם – קליפת הענב העשירה בצבע, טעם וארומה הייחודיים לזן ולכרם, ומקור הענבים בכרמי ההר הגבוהים בגליל העליון ובירושלים. ע"י סחיטה עדינה בלבד של הקליפות לאחר התסיסה, מתקבל היין העסיסי ביותר ולו טאנינים רכים ומבנה קטיפתי. ביין זה אין שימוש כלל בסחיטה חזקה אשר עלולה להוביל למרירות ולעפיצות. לפי היקב, מרלו מסדרת Free Run בציר 2017 הוא יין פירותי ואלגנטי המשלב טעמי שזיפים ופירות יער עם נגיעות מנטה ואקליפטוס, עטופים בארומות עץ אלון צרפתי ותבלינים מתקתקים, הנמשכים לסיומת קטיפתית וארוכה.

המחיר 65 ₪. כשר בהשגחת הרבנות הראשית. להשיג בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ

דאבל סטנדרט. צילום טל ציפורין
דאבל סטנדרט. צילום טל ציפורין

סדנת קוקטיילים לאוהבים בדאבל סטנדרט

צוות הדאבל סטנדרט בראשותו יותם שילה, מזמין את חובבי הקוקטיילים והאלכוהול לבלות את הוולנטיין דיי בסדנת הכנת קוקטיילים ייחודית וזוגית. כל סדנה נמשכת כשעה וחצי, ונותנת הזדמנות מיוחדת להצצה לעולמו של מיקסולוג. כל זוג ייהנה מאירוח הכולל סדנה חוויתית וכיבוד, בנוסף להדגמות והדרכה ע״י בכירי הצוות של הדאבל סטנדרט . תכינן יחד משקאות חדשים וקלאסיים שאפשר להכין בבית מחומרים ביתיים, כמו בזיל סמאש, קלובר קלאב, נגרוני, אולד פאשן. הסדנאות יתקיימו במהלך יום שישי 15/2 במתכונת של שלושה סבבים:11:00, 13:00, 15:00, מספר המשתתפים מוגבל ל-6 זוגות. המשתתפים יתכבדו בכיבוד קל של מנות ראשונות. מחיר החוויה לזוג 450 ₪.

דאבל סטנדרט – דיזינגוף 247 תל אביב (פינת נורדאו) – גם עם ספיישלים ליום האהבה החל מ-18:00 עד אחרון האוהבים. להזמנות 03-5550966.

צילום איל קרן
צילום איל קרן

יין לאוהבים FOR TWO 1848

לרגל הוולנטיין מוצע לחלוק יין שמתאים לרגע של שניים – FOR TWO של יקב 1848.  לכבוד חגיגות ה-170 שנה של מסורת יין משפחתית השיק היקב סדרה 6 הכוללת בלנדים מיוחדים שמתאימים לסיטואציות מרגשות בחיים. 1848 FOR TWO מתאים לאירוע זוגי, דייט ולחגיגות יום האהבה. לפי היקב צבעו סגול עמוק, מלא טעמים פרחוניים ועדינים, בעל גוף עגול ורך עם סיומת מלטפת וקטיפתית. עשוי מענבי פטיט סירה ופטי וורדו. להשיג בחנויות היין המובחרות. כשר בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ובית יוסף. המחיר 99 ₪.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 וולנטיין בוויסקי בר מוזיאון

בוויסקי בר מוזיאון בשרונה, יחגגו את הוולנטיין באווירה רומנטית במיוחד. את פני הזוגות יקבלו בכניסה עם ורד במתנה, ולצד התפריט הרגיל יוגשו מבחר מנות ספיישל רומנטיות, לדוגמא פילה בקר עם כבד אווז בזיגוג וויסקי עם תפו"א ננסי – 154 ₪. קוקטייל BOULEVARDIER חושני המכיל שילוב של בורבון, ורמוט אדום וקמפרי, שמקשט ומעשיר את היצירה במרירות מעודנת –  48 ₪. קינוח ספיישל אוהבים לכבוד הערב המיוחד – לב זהב שמתחתיו מתחבא מוס קרמל ומוס אספרסו שוקולד, מוגשים עם קציפת אספרסו, בראוניז וקרם ג'אנדויה – 48 ₪. להשלמת האווירה הרומנטית יתנגנו ברקע שירי אהבה ברוח הוולנטיין. בנוסף יוכלו האורחים ליהנות בתום הארוחה מסיור מודרך רומנטי במיוחד במנהרה הטמפלרית הסמוכה למקום. בהשגחת צהר.

וויסקי בר-מוזיאון – דוד אלעזר 27, מתחם שרונה. תל אביב. להזמנות : 03-9551105

הולה. צילום מדף הפייסבוק
הולה. צילום מדף הפייסבוק

מסעדת הולה חוגגת ולנטיין דיי עם תפריט מלא אהבה

מסעדת הולה בראשותו של השף ויקטור גלוגר, מזמינה לאהוב ולהתאהב בבני הזוג, באוכל ובאווירה. בתפריט: ארוחה רומנטית ומלאת טעמים: אוייסטרים (3-6-12) – 32 ש"ח ליחידה. 2 כוסות קווה רוזה – בתוספת 42 ש"ח. ביס שרימפס- 3 ביסים של שרימפס על הפלנצ'ה עם סלט שרשים ופפאיה ירוקה, איולי יוזו – 57 ש"ח. שני משוגעים – צמד המבורגרים: המבורגר בקר עם בצל מטוגן, עגבניה צלויה ורוטב פלפלת; צ'יזבורגר עם גבינת צ'דר, איולי שום וירקות, מוגש עם "פרינגלס הום מייד" ואיולי עגבניות שרי – 82 ש"ח. אנטריקוט על עצם לזוג בגריל פחמים, מוגש עם מיני תפוחי אדמה מהמדורה, רוטב קברנה סוביניון, בצלי שאלוט ושיני שום קונפי – לפי משקל 48 ש"ח ל- 100 גרם. קינוח זוגי – מקרון ענק עם פירות אדומים. להזמנות 03-7321640.

הולה – הירקון 87 תל אביב. 03-5759060

מקס ברנר. צילום pinkme
מקס ברנר. צילום pinkme

רשת מקס ברנר מציעה לרגל ולנטיינס דיי תפריט זוגי רומנטי לאוהבים

כמיטב המסורת, את חגיגות Valentine’s Day – יום האהבה הבינלאומי, חוגגים ברשת 'מקס ברנר' בערב מיוחד במינו המקדש את תרבות הארוחה הרומנטית ומורכב מתפריט מנות שרינג מיוחד שהורכב לרגל המאורע, לאכילה ביחד, בו המרכיב העיקרי הוא השוקולד בחיבורו לתשוקה, אהבה וחושניות.  כל הסניפים יקושטו במאות נרות ולבבות אדומים, אווירה מעומעמת ומוסיקה שקטה ברקע לחוויה רומנטית הכוללת מתנה בסוף הארוחה: מארז פחית לב מעוצבת עם קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשבבי קוקוס קלוי, לסיום מושלם של הדייט. מי שיחגוג בערב אינטימי בבית מוזמן להגיע מבעוד מועד לחנות השוקולד בה יוצעו מגוון מארזים חדשים ומיוחדים כמתנה מיוחדת לאוהבים. בתפריט שתי ארוחות שרינג: DINNER FOR TWO  – ארוחה זוגית מלאה עם קינוח זוגי ומארז שוקולד בפחית לב מעוצבת במתנה – 229 ₪. DESSERT FOR TWO – מנת טעימות לזוג + שתייה ומארז שוקולד בפחית לב מעוצבת במתנה -129 ₪. יש לשריין מקומות מראש כל סניפי מקס ברנר שוקולד בר ברחבי הארץ.

סילו. צילום בן חסדאי
סילו. צילום בן חסדאי

חוגגים אהבה במסעדת סילו עם תפריט חגיגי בניצוחו של השף טל כהן

לרגל ולנטיינס דיי, תציע מסעדת סילו בחולון ב- 14.2 תפריט ספיישל בניצוחו של השף טל כהן. לכבוד חג האהבה תקושט המסעדה באווירה רומנטית, והסועדים יוזמנו ליהנות מתפריט ייחודי אשר הורכב על ידי השף טל כהן וצוות 'סילו', וכולל מנות בנוסח איטלקי ים תיכוני. תפריט ולנטיינס: מנות ראשונות – סקאלופס סאן ז'אק 79 ₪, נגיעות ארטישוק – 67 ₪, עיקריות: ניוקי סלמון – 85 ₪, פילה בקר רוסיני – 199 ₪, טורטליני ירוקים – 75 ₪. קינוחים: פלצ'ינטה – 52 ₪, טורטה די צ'וקולטה – 52 ₪. להזמנות 03-5733315.

סילו – מתחם "לה פארק" חולון, 03-5733315. חנייה בשפע בחינם

רק בשר. צילום דרור כץ
רק בשר. צילום דרור כץ

חוגגים וולנטיינס דיי ברק בשר עם ארוחה זוגית חגיגית

 רשת רק בשר מזמינה את הסועדים לחגוג את חג האהבה בארוחה זוגית על טהרת בשר משובח ביום האהבה בתאריך 14/2/19. בכל סניפי הרשת (סלמה ת"א, רמת החיל ת"א, חיפה, ראשל"צ) תוצע ארוחה בשרית חגיגית לזוג במחיר המוגדר כמשתלם במיוחד, הכוללת מנות ראשונות, מנות בשר עיקריות, יין הבית ללא הגבלה, קינוח זוגי ושתייה חמה. מחיר הדיל הזוגי 419 ₪. תקף בתאריך 14/2/19 החל מ- 12:30 עד אחרון הסועדים. כפוף לתקנון.

סניפים: תל אביב- דרך שלמה (סלמה) 19/ תל אביב – ראול ולנברג 14, חיפה- שד’ בן-גוריון 15, המושבה הגרמנית, ראשל"צ- שמוטקין 10, א.ת מזרח ראשל״צ. טלפון מרכזי 1-700-55-00-28

  

אלכוהול בשניים

צילום אסף לוי
צילום אסף לוי

הסקוטית מבית ישרקו מציעה לקראת הוולנטיין דיי:  ליקר אמרולה

הסקוטית מבית ישרקו המייבאת ומשווקת מוצרי מזון nvעולם, מציעה לקראת חגיגות וולנטיין דיי, את ליקר אמרולה שמייחסים לו תכונות של הגברת התשוקה והמיניות. בזכות תכונות אלו וטעמו זוכה הליקר לפופולריות עולם.  ליקר השמנת הזה יוצר לראשונה בשנת 1989. תחילה לא הכיל שמנת וכמעט הורד מהמדפים, ואז הוסיפו לו שמנת והוא הפך ללהיט. האמרולה פופולרי באפריקה ובעולם כולו, ומשווק ביותר מ-70 מדינות. הליקר מיוצר מפרי עץ האמרולה, הגדל באופן טבעי בדרום אפריקה. עם סיום תהליך תסיסה עובר הנוזל זיקוק בדודי נחושת, ומשם להתיישנות של כשנתיים בחביות עץ אלון. במהלך השנתיים מועשר הנוזל בתמצית מרוכזת של פרי האמרולה. השלב האחרון הוא יצירת הקרם – ערבוב הליקר עם שמנת משובחת. מוצע לשתות נקי, בכוס וויסקי על קרח, או כבסיס לקוקטיילים.

המחיר 79  ₪. להשיג בחנויות המובחרות ובמסעדות

חטיבת האלכוהול של טמפו מציגה לרגל וולנטיינס דיי: וודקה ואן גוך רימונים בצבע אדום בוהק

וודקה Van Gogh רימונים תתאים לכל סעודה רומנטית, ותשמש כמתנה לאוהבים. הוודקה בעלת טעם מתוחכם של מתיקות ומרירות, שמתקבל הודות להשריה של רימון ספרדי אדום בשילוב עם פירות נוספים: תות, תפוז וחמוציות, המעניקים לוודקה את טעמה העמוק, המיוחד והמורכב.

המחיר 139 ₪ לבקבוק 750 מ"ל. להשיג בחנויות האלכוהול והיין המובחרות

יקב סגל מציע לרגל ולנטיינס דיי: יין מרלו מסדרת Free Run בציר 2017

יינות סדרת Free Run מופקים מהחלק המובחר ביותר בחומר הגלם – קליפת הענב העשירה בצבע, טעם וארומה הייחודיים לזן ולכרם, ומקור הענבים בכרמי ההר הגבוהים בגליל העליון ובירושלים. ע"י סחיטה עדינה בלבד של הקליפות לאחר התסיסה, מתקבל היין העסיסי ביותר ולו טאנינים רכים ומבנה קטיפתי. ביין זה אין שימוש כלל בסחיטה חזקה אשר עלולה להוביל למרירות ולעפיצות. לפי היקב, מרלו מסדרת Free Run בציר 2017 הוא יין פירותי ואלגנטי המשלב טעמי שזיפים ופירות יער עם נגיעות מנטה ואקליפטוס, עטופים בארומות עץ אלון צרפתי ותבלינים מתקתקים, הנמשכים לסיומת קטיפתית וארוכה.

המחיר 65 ₪. כשר בהשגחת הרבנות הראשית. להשיג בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר