זה זז במטבח 49 – אביזרים מכשירים וכלים

במטבח שלנו התנסינו באביזרים, מכשירים וכלים שמקלים על ההכנה ומנעימים את הארוחות: מיקסר חדש של מותג אנגלי, גריל, סירים ומחבתות, סדרת כלי בישול חדשה מחומרים טובים ובריאים, וצלחות איכותיות. בתיאבון

MIX STAR של מורפי ריצ'רדס

צילום מורפי ריצ'רדס

המיקסר החדש של המותג האנגלי סיקרן אותנו בזכות המבנה שלו – כפי שאפשר לראות בתמונה, העיצוב שלו מתוכנן כך שהוא תופס פחות מקום בהשוואה למיקסר רגיל. במטבחים המודרניים, שרבים מהם קטנים, זה מהווה פתרון אידיאלי, בין אם משאירים אותו על משטח העבודה או מכניסים אותו לארון כאשר אינו בשימוש. המנוע שלו עובד בעוצמה של 800 וואט, והוא מספיק חזק כדי ללוש בהצלחה בצק לאפיית לחם. אבל כפי שאפשר להבין די מהר, זהו  אחד המיקסרים הרועשים שפגשנו. לא אידיאלי אבל לא הורס את חווית השימוש. לקערה יש נפח של ארבעה ליטר, קל להוסיף לה רכיבים בעת השימוש, ושש מהירויות ההפעלה והטיימר הדיגיטלי מאפשרים להכין בקלות כל מה שרוצים. מה עוד כדאי לדעת? המיקסר מגיע עם מרית מובנית לאיסוף הבלילה בזמן הערבול. האביזרים הכלולים הם זוג מקצפים, זוג מערבלים, זוג ווי לישה, ומכסה קערה שקוף המגן מהתזות. כל החלקים ניתנים לשטיפה במדיח הכלים. המחיר 799 שקלים. להשיג ברשתות וחנויות החשמל.

גריל של ג'ורג' פורמן

צילום שריג אלקטריק

עם עוצמת צלייה של 1,500 וואט ומשטח שמתאים לשש מנות, הגריל החדש הוא הדבר הכי קרוב למתקן גריל-ברביקיו שיכול להוות חלק בלתי נפרד מהמטבח. ניתן להכין עליו דגים, בשר, ירקות וטוסטים כמובן, וכפי שמבטיחה החברה, הוא אכן מתחמם מהר יותר מתנור ביתי רגיל (אם כי איננו יכולים לומר בוודאות כי הוא מהיר פי שלושה). הוא בנוי כך שיש בו תעלות לניקוז שמן ושומן, המנתבות בהצלחה אל מגש ניקוז נפרד את מה שלא צריך, וכך גם נמנע חלק משמעותי מהעשן. הפלטות נשלפות בקלות ומתנקות גם כן בקלות, אבל מערכת האוורור לא מונעת לגמרי את הריחות בבית. המכשיר גדול יחסית לטוסטר לחיץ, למשל, אבל הוא מתקפל, כך שאינו תופס הרבה מקום בהשוואה לגודל שלו המחיר. 500 שקלים, להשיג בחנויות חשמל.

סירים ומחבתות של HOME

צילום סטודיו שופרסל

מותג כלי הבית של שופרסל השיק לאחרונה ליין חדש של סירים ומחבתות, מהם ניסינו את אחד הסירים. הבחירה בצבעוניות הפסטלית היא בחירה טובה, והגוונים שנבחרו עושים נעים בעין, ומאפשרים בלהגיש יתר קלות את הסיר על תכולתו לשולחן, גם כאשר ישנם אורחים. המשקל של הסיר במקום טוב באמצע, לא קל במיוחד אבל גם לא כבד, והידיות מאפשרות לאחוז בו בנוחות. פיזור החום שלו סביר, והציפוי שלו מאפשר ניקוי קל יחסית. המחיר מ-49 שקלים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין.

סדרת Shiny של סולתם

צילום סולתם

סדרת כלי בישול חדשה של החברה מבוססת על אלומיניום רב שכבתי, כמו גם שילוב של ציפוי שאינו מכיל PFOA, קדמיום ועופרת. מה יש בסדרה? סוטז'ים בקוטר 24 ס"מ ו-28 ס"מ, מחבתות בקוטר 20, 24 ו-28 ס"מ, וסירים בקוטר 20 ס"מ, 24 ס"מ ו-28 ס"מ; כולם בצבעי שחור ולבן. המחבת שהגיעה אלינו לבדיקה הפכה כבר לאחד המוצרים השמישים ביותר אצלנו – נוח במיוחד להחזיק בידית, פיזור החום שלה מצוין, והציפוי קל מאוד לניקוי. בנוסף, היא עמוקה יחסית, מה שמאפשר להכניס אליה כמות גדולה יחסית של רכיבים להכנה או חימום. המחיר עד 300 שקלים. להשיג בסניפי הרשת, בחנויות כלי בית ומטבח, ובאתר האינטרנט.

Lisbon Terrace של קורנינג

צילום קורנינג

הבחירה אילו צלחות לרכוש הביתה, צריכה להיות מלווה בשאלה האם בוחרים בסט קלאסי שיכול להתאים לאורך שנים ארוכות, או כזה שהוא יותר טרנדי, כך שהעיצוב שלו, מרהיב ככל שיהיה, יכול להימאס לאחר פרק זמן כזה או אחר. אם אינכם מפחדים מטרנדיות בכלי האוכל שלכם, דעו שהמותג השיק את סט הצלחות שאתם רואים בתמונה, המיועד לשישה סועדים, ונמכר, כפי שרואים, במספר עיצובים דומים אך שונים. מלבד זאת, הצלחות מאופיינות בקלות משקל ועמידות גבוהה, והן מתאימות למדיח הכלים. המחיר מ-684 שקלים. להשיג בשקל בית מותגים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר