זוגלובק רכשה מערכת המשפרת משמעותית את בדיקות התוכנה בסביבת SAP

המערכת, ששמה DSM, מאפשרת לזוגלובק להעתיק ממערכת ה-SAP מידע סלקטיבי על פי הצרכים אל סביבת הבדיקות, תוך חסכון משמעותי בנפח האיחסון ושמירה על עדכניות ואמינות סביבת הבדיקות

יצרנית המזון זוגלובק רכשה מ-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, מערכת המאפשרת העברת מידע ואינטגרציה של נתונים בין מערכות שונות בסביבת SAP. המערכת, ששמה DSM, מאפשרת לזוגלובק להעתיק ממערכת ה-SAP מידע סלקטיבי על פי הצרכים אל סביבת הבדיקות, תוך חסכון משמעותי בנפח האיחסון ושמירה על עדכניות ואמינות סביבת הבדיקות. המערכת הינה מתוצרת EPI USE, חברה רב-לאומית המיוצגת בישראל ע"י NessPRO.

DSM היא מערכת מודולרית המאפשרת גזירת נתונים סלקטיבית, ערבולם (לצרכי אבטחה ומידור) והעתקתם בין סביבות SAP שונות בארגון. המערכת מאפשרת בחינה, בדיקה וניפוי שגיאות במערכות בדיקות איכות ואף בדיקות ראשוניות במערכת הפיתוח – כל זאת על נתוני אמת המעורבלים במידת הצורך. כ-15 ארגונים בישראל משתמשים כיום ב-DSM

DSM נותנת מענה להעברת נתוני ייצור למערכות אבטחת איכות (QA) ולמערכת הפיתוח, במטרה לשפר משמעותית את רמת הבדיקות ואת זמני הפיתוח. המערכת מאפשרת לבצע בדיקות על מידע אמיתי כפי שהוא מוצג במערכת הייצור מבלי להזדקק לביצוע העתקה מלאה של כל מערכת הייצור.

"מערכת ה-DSM אפשרה לנו לשפר במידה ניכרת את מערכת הבדיקות ואבטחת האיכות בלוח זמנים קצר וללא השבתת מערכת הייצור" אמרו מנמ"רית זוגלובק מיכל חכם ועמי ביטון מנהל תשתיות המיחשוב. "המערכת מאפשרת העתקות קצרות ומדויקות מסביבת היצור לסביבת הבדיקות, ללא הפרעה בעבודה השוטפת, תוך חסכון רב בנפח סביבת הבדיקות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר