חדש בהוד השרון: אמנה פיתה שף – יותר מפאסט פוד

כאשר פרצה מגפת הקורונה מצא השף רן אמנה את עצמו בבית, מפוטר ממסעדת גוז' ודניאל במושב בני ציון הסמוך לרעננה וזאת אחרי 9 שנות עבודה. הנה מה שעשה
רן אמנה שהשתתף בנבחרת של אסף גרניט ב"משחקי השף" מספר שלפני הצילומים לקח גרניט את חברי הנבחרת לסיור ב-8 המסעדות הירושלמיות שלו ואמר שכדי להצליח לכל מסעדה חייב להיות סיפור. אז לפוד טראק של רן יש סיפור

כאשר פרצה מגפת הקורונה מצא השף רן אמנה את עצמו בבית, מפוטר ממסעדת גוז' ודניאל במושב בני ציון הסמוך לרעננה, וזאת אחרי 9 שנות עבודה. בשיחה עם חבר ותיק במקום מגוריו אבן  יהודה, אמר אמנה – נשוי לנוי ואב לשלושה ילדים, כי הוא חולם על פוד טראק (משאית אוכל). למחרת חזר אליו החבר והודיע לו כי מצא פוד טראק. מאז השניים שותפים, המשאית הוצבה באבן יהודה, וכפי שאומר השף: "יש בישוב רעב לאוכל טוב, וסביב הפוד טראק נוצר באזז מטורף".

רן אמנה בפוד טראק הוד השרון

רן אמנה, שהשתתף בנבחרת של אסף גרניט ב"משחקי השף", מספר שלפני הצילומים לקח גרניט את חברי הנבחרת לסיור ב- 8 המסעדות הירושלמיות שלו, ואמר שכדי להצליח לכל מסעדה חייב להיות סיפור. אז לפוד טראק באבן יהודה יש סיפור, וגם מתחם האוכל הנוסף שפועל בהוד השרון כבר ארבעה חודשים ביום ביקורנו בו, זכה לסיפור משלו.

עיצוב מינימליסטי על בסיס עץ לא מעובד

"בעל המגרש בהוד השרון אכל אצלנו באבן יהודה, התלהב ואמר שיש לו מקום פגז בשבילנו בהוד השרון – רחוב הבנים 3, ממש במרכז העיר. הגענו, לקחנו את המתחם, עיצבנו אותו באופן מינימליסטי על בסיס עץ לא מעובד, יש מוזיקה טובה, הצבנו שתי משאיות אוכל, והקמנו מטבח אחורי שמייצר את האוכל להוד השרון וגם לאבן יהודה".

מתוך מחשבה על אוכלי כשרות הוצבו במתחם האוכל החדש שתי משאיות אוכל נפרדות – משאית "פיתה שף" עם מגוון סוגי בשר ותוספות, ומשאית חלבית לסלטי שף וכריכי בוטיק. עתה החליט רן לשנות את הייעוד של המשאית החלבית, ולהפוך אותה לבר לילי. "אחרי מספר חודשי פעילות ברור לנו מה אנשים רוצים בערב: אלכוהול, אוכל משובח ולא מסובך, ואווירה. ניצור כאן בר אווירתי עם פיצה ומספר מנות פתיחה שהולכות טוב עם האלכוהול".

אז נתרכז בתפריט המשאית הבשרית, שמוגש בפיתה איכותית, בבגט, בצלחת או חמגשית – למי שכמוני רוצה לאכול בבית: מנת הדגל שאני נהניתי מאוד ממנה, היא אסאדו מפורק – בקר מפורק 6 שעות בתנור, עמבה, חריף, בצל מוחמץ ופסטו כוסברה. עוד בתפריט: קבב אמנה – קבב השף, פסטו כוסברה, צ׳ימיצ׳ורי עגבניות וכרוב לבן. מעורב ירושלמי – המעורב של אמנה, עמבה, טחינה, פסטו כוסברה, בצל מטוגן וארוגולה. פרגית – עם טחינה, עמבה, כרוב לבן ועגבניות צ׳ימיצ׳ורי. מחירי כל אחת ממנות אלה: פיתה 39 ₪, בגט 43 ₪, צלחת 55 ₪. שניצל הבית – שניצל במתכון השף, טחינה, עמנה, חריף, פסטו כוסברה, כרוב לבן ועגבניות צי׳מיצ׳ורי (פיתה 38 ₪, בגט 42 ₪, צלחת 55 ₪).

מי שאוכלים את המנות בפיתה, ייהנו מפיתות שמנמנות ואווריריות שנאפות באידוי, ומלווות ברוטבי הבית לפי מתכוני השף: רוטב פסטו כוסברה, רוטב צ׳ימיצ׳ורי עגבניות, פסטו סלק ייחודי ועוד. לצד הפיתה ניתן להזמין תוספות שמשלימות את הארוחה: צ'יפס, אצבעות קריספי-חציל, סלט או אורז (10-15 ₪).

למי שמעדיפים לא לאכול בשר אך כן לינות ולשבוע: סביח – אצבעות קריספי חציל, טחינה, עמבה, פסטו כוסברה, עגבניות, לימון כבוש, ביצה קשה (פיתה 28 ₪, בגט 31 ₪, צלחת 42 ₪); אנטיפסטי (טבעוני) – טחינה, עמבה, חריף, פסטו סלק, פסטו כוסברה, חציל קלוי, פלפל קלוי, שמפיניון צלוי (פיתה 32 ₪, בגט 35 ₪, צלחת 42 ₪).

נכון שזה מתחם פוד טראקס ולא מסעדת שף, אבל כן מורגש מגע היד של שף – בהיבטי חומרי הגלם, אופן ההכנה והיחס לסועדים; פאסט פוד מכבד, טעים ואווירתי. והבר בערבים צפוי להפוך לנקודת משיכה חדשה בעיר הצעירים הוד השרון.

מתחם אמנה פיתה שףהבנים 3 הוד השרון, 079-6988088. ראשון-חמישי 07:30-23:00; שישי 07:30 – 14:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר