חדש ביקב דלתון: ארוחה גלילית מקורית באווירה ביתית

בעיצומו של הקיץ, החופש הגדול ועונת הטיולים, יקב דלתון, הממוקם באזור הפורח של מרום הגליל, מציע סיור מיוחד ביקב עם ארוחה גלילית מקורית ומשובחת בחצר היקב

בעיצומו של הקיץ, החופש הגדול ועונת הטיולים, יקב דלתון, הממוקם באזור הפורח של מרום הגליל, מציע סיור מיוחד ביקב עם ארוחה גלילית מקורית ומשובחת המוגשת בחצר היקב הפסטורלי.

ניתן לבחור, בין ארוחה גלילית בשרית לבין ארוחה גלילית חלבית. כל מרכיבי הארוחה הנם טבעיים אשר גדלו באזור הגליל. הארוחה באווירה אינטימית ומלווה במיטב יינות דלתון והסברים של מנהלת מרכז המבקרים.

משה חביב, מנכ"ל יקב דלתון, אומר: "יקב דלתון ומרכז המבקרים שלו מהווים עוגן תיירותי לאזור הגליל כולו. יש מבקרים שמגיעים אלינו באופן קבוע כאשר הם נמצאים באזור על מנת לטעום יינות חדשים. החלטנו להוסיף את השירות של ארוחה גלילית כי ראינו שהמבקרים נהנים מאוד לשבת בחצר היקב הפסטורלי שלנו וליהנות מארוחה נעימה, יינות מצוינים ואווירה ביתית."

הארוחה החלבית כוללת מגוון לחמים טריים, ממרחים מקומיים, פלטה עם מבחר גדול של מיטב הגבינות המיוצרות באזור, סלט ירקות כפרי ופשטידה חמה.
המחיר לארוחה חלבית גלילית: 60 ₪ לאדם. ניתן להוסיף מרק או מנת קינוח בתוספת מחיר.

הארוחה הבשרית כוללת פיתות חמות מהטבון, מגוון סוגי סלטים, דג או מפרום, קוסקוס עם ירקות ובשר ולקינוח חליטת תה צמחים שגדלים באזור ועוגה או שטרודל תפוחים עסיסי.
המחיר לארוחה בשרית גלילית: 70 ₪ לאדם.

יש להזמין ולתאם את הארוחה מראש, בטל. 6987683 – 04 אצל מנהלת מרכז המבקרים של יקב דלתון, ליאורה בגא.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר