חדש ממעדנות: פיצות קולינריות דקות וקריספיות עם 100% גבינת מוצרלה ותוספות

הסדרה ללא מדבקות אדומות וכוללת 3 פיצות: נפוליטנה, מקסיקנית ואנטיפסטי. הפיצות החדשות נותנות מענה למגמות קולינריות של הצרכן הישראלי שאימץ את הפיצה כארוחה אולטימטיבית

חברת מעדנות – יצרנית מאפים ופיצות להכנה ביתית, מרחיבה את מגוון המוצרים עם סדרה חדשה של פיצות עשויות מבצק דק – אוורירית וקריספיות, עם רוטב מעגבניות מובחרות, 100% גבינת מוצרלה, ותוספות היוצרות טעם עשיר: פיצה נפוליטנה עם 100% גבינת מוצרלה; פיצה מקסיקנית – שילוב של  גבינת מוצרלה, פלפל חליפניו, תירס ופלפל אדום; פיצה אנטיפסטי –כוללת פלפל אדום, פלפל צהוב, קישוא וחצילים, שיוצרים מפגש צבעים וטעמים של כל הירקות עם גבינת המוצרלה. משקל ליחידה 210-270  גרם.

לפי החברה, הפיצות החדשות נותנות מענה למגמות קולינריות של הצרכן הישראלי, שאימץ את הפיצה כארוחה אולטימטיבית, ולרצון ליהנות לא רק בפיצרייה אלא גם בבית, עם גיוון בטעמים ונוחות בהכנה. כמו כל הפיצות של מעדנות, גם סדרה זאת מכילה 100% גבינה וללא אף מדבקה אדומה. הפיצות הקפואות ניתנות להכנה בתוך כ-10 דקות ומגוונות כל ארוחה, וקל לזהות אותן בסופרמרקטים עם אריזות שונות ומבודלות מסדרת הפיצות הרגילה של מעדנות, המזכירות מארזי פיצה של פיצריות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר