חדש על המדפים: מותג השוקולד ההולנדי JOHNNY DOODLE

מוצרי השוקולד של מותג ג'וני דודל ישווקו בישראל באריזות 150 גרם ב-11 טעמים שונים עם שילובים ייחודיים. צילום טסה
בין מוצרי המותג: טבלאות שוקולד לבן עם חתיכות בטעם קרם ברולה, שוקולד חלב בטעם פונדו עם תוספות של מרשמלו ואגוזי לוז, שוקולד לבן עם זרעי דלעת וממרח פיסטוק בתוספת זרעי דלעת ופיסטוקים מקורמלים

קבוצת טסה שמתמחה בייבוא ושיווק מותגי שוקולד וממתקים של מותגים מרחבי העולם, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא  מותג השוקולד ההולנדי  JOHNNY DOODLE (ג'וני דודל) שנמכר ביותר מ-8,000 חנויות ברחבי ארה"ב, בלגיה, דנמרק, גרמניה, אוסטריה, שוודיה ושוויץ.

מיוצר בהולנד ונמכר ברחבי העולם

מותג השוקולד האיכותי שמיוצר בהולנד משנת 2015 וקיבל את שמו משם המייסד, ידוע בטעם והאיכות שלו בעיקר בזכות התוספות המיוחדות שיש בו, כמו פיסטוק, מרשמלו, קרם ברולה או פאדג', שהמורגשות בכל נגיסה באחוזים גבוהים וחיתוכים עבים. הטבלאות מכילות שוקולד קוברטור איכותי וחמאת קקאו באחוזים גבוהים, וחומרי גלם כמו סירופ מייפל מקנדה, קוקוס מאיטליה, ותוספות גדולות לעומת שוקולדים רבים אחרים (big chunks).

תוספות רבות ושונות אלה בטבלאות ג'וני דודל, הן חלק מסוד האטרקטיביות של מוצרי המותג: שוקולד לבן עם חתיכות בטעם קרם ברולה, שוקולד חלב בטעם פונדו עם תוספות של מרשמלו ואגוזי לוז, שוקולד לבן עם זרעי דלעת וממרח פיסטוק בתוספת זרעי דלעת ופיסטוקים מקורמלים, שוקולד חלב עם פאדג' ובוטנים ממולחים ומקורמלים, שוקולד מריר עם חתיכות פאדג' מלוח, שוקולד חלב עם שברי פקאן קלויים בחמאה וסוכר מייפל, שוקולד חלב עם חתיכות תפוח-קינמון ביסקוויט וצימוקים, שוקולד חלב עם אגוזים ובוטנים מקורמלים וממולחים, שוקולד חלב עם חתיכות פאדג' ובראוניז, שוקולד חלב עם תמרים בטעם חלת דבש, שוקולד חלב עם חתיכות פרלין שוקולד ואגוזי לוז מקורמלים.

כמו כן תשווק קבוצת את סדרת שוקולדי האש טאג (בצורת #) בשלושה טעמים: שוקולד חלב עם חתיכות פאדג' ובראוניז, שוקולד חלב עם שברי פקאן קלויים בחמאה וסוכר מייפל, ושוקולד לבן עם זרעי דלעת וממרח פיסטוק בתוספת זרעי דלעת ופיסטוקים מקורמלים. גימיק: על אריזת המותג ניתן לכתוב ברכה אישית למקבל המתנה.

מוצרי השוקולד של מותג ג'וני דודל ישווקו בישראל באריזות 150 גרם ב-11 טעמים שונים עם שילובים ייחודיים. סדרת ג'וני דודל – 29.90 ₪. סדרת האש טאג ג'וני דודל – 37.90 ₪ (פברואר 24). להשיג ברשת  הבוטיק +Tasa,  רשת  טסה הבית של הממתקים, רשת טיב טעם, קשת טעמים, סטופמרקט, סיטי מרקט וחנויות נבחרות. כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר