חדש: פורטל לייף סטייל לטבעונים ומתעניינים – TLVegan.com

לאחרונה נחנך www.TLVegan.com – פורטל לייף סטייל לטבעונים ומתעניינים, הכולל בלוגים אישיים, חדשות מהתחום, מתכונים, טיפים, מערך של סיקור מקומות, מסעדות, מנות ומוצרים (תוספי תזונה, תחליפים וכו')

לאחרונה נחנך www.TLVegan.com – פורטל לייף סטייל לטבעונים ומתעניינים, הכולל בלוגים אישיים, חדשות מהתחום, מתכונים, טיפים, מערך של סיקור מקומות, מסעדות, מנות ומוצרים (תוספי תזונה, תחליפים וכו').

בנוסף, בקרוב ייחנך שיתוף פעולה של הפורטל עם חברת EveryMatch המפתחת מנועי התאמה. במסגרת השת"פ יתאפשר למשתמשי הפורטל לחפש ולמצוא שותף מתאים – החל מיציאה משותפת למסעדה ועד שותף לדירה או פרטנר לטיול, כל זאת על פי פרופיל מפורט של העדפות וזמינות (גיל, מין, מיקום, זמינות, חלוקת מנות, סוג ארוחה, מחיר, ופרמטרים רבים נוספים למציאת פרטנר בהתאמה הגבוהה ביותר).

הפורטל הוקם ע"י ארז ברון ורועי ירון – אשר חיים את סצנת האוכל הצמחוני והטבעוני שנים רבות, מבקרים וכותבים לאתרי אוכל, חולקים אהבה לאוכל טוב ולייף סטייל טבעוני מהארץ ומהעולם – ורואים בפורטל פלטפורמה למאות אלפי הצמחונים והטבעונים בישראל לחלוק מידע, טיפים ורשמים בנושא הטבעונות בישראל.

היזמים אומרים כי הפורטל זכה להפצה מהירה בזכות הפרגון ההדדי בין הארגונים השונים בקהילת הטבעונים, בין אם באמצעות הפצה בקבוצות ברשתות החברתיות בתחום, ובין אם בניוזלטרים ופרסומי-רשת של השחקנים המרכזיים (אנונימוס, ויגן פרנדלי וכו').

 

לדבריהם, הפורטל כבר רושם אלפי כניסות ביום של חובבי החיים הטובים, צמחונים וטבעונים בישראל, ועורר התעניינות ומעורבות של משתמשים שמחפשים לקחת חלק ולשתף מניסיונם בתכנים, דעות, בלוגים באתר וכו'.

 

לפורטל גם עמוד פייסבוק המאפשר לקבל עדכונים על כתבות מעניינות, ואפליקציית WEB סלולרית המאפשרת התאמה של תכני הפורטל לצפייה ממכשירים סלולריים וטאבלטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר