חילופי דורות ב"מן" – אבי פקר התמנה למנכ"ל

שלושה דורות של ניהול במפעל "מן"
מפעל הוופלים והעוגיות הוותיק מעביר את הניהול לדור השלישי

חברת "מן", יצרנית מוצרי הוופלים הוותיקה (מ- 1954), הודיעה כי אבי פקר (בן 31),  דור שלישי למייסדי המפעל, ימונה למנכ"ל החברה. אבי פקר יחליף בתפקידו את אימו ציפי רוקח ודודו אלעזר רוקח, שכיהנו כמנכ"לים משותפים משנות ה- 90 ונשארים בחברה כבעלים וחברי דירקטוריון. במקביל ימונה שגיא רוקח (31) לתפקיד מנהל הבטחת איכות, ויישא באחריות הטכנולוגית של החברה.

אבי פקר, בוגר תואר ראשון ושני בהצטיינות במנהל עסקים מהמסלול האקדמי המכללה למנהל, הצטרף ל"מן" לפני ארבע שנים. לפני כן היה חלק ממטה השיווק של קבוצת דפי זהב, והשתתף במיתוג מחדש והשינוי ל-zap group.

לדברי אבי, ההחלטה לעזוב בגיל צעיר את תחום השיווק הדיגיטלי ולוותר על הזדמנויות צמיחה בשוק הפרסום והשיווק למען המפעל התעשייתי של המשפחה, לא הייתה קלה ומובנת מאליה. "התעשייה הישראלית המסורתית סובלת מקשיים ואתגרים רבים, החל ממחסור בכוח אדם, דרך רגולציה דורסנית ועד תחרות בלתי הוגנת עם תאגידים ומוצרים מיובאים. ראיתי את המשפחה נאבקת לאורך השנים כדי לקדם ולפתח את התעשייה הישראלית, והיה לי ברור שאני נכנס לתחום קשה ומאתגר, אבל יחד עם זאת מדובר על נכס משפחתי היסטורי שאני גאה לקחת על עצמי לשמר ולפתח לדורות הבאים", הוא אומר.

על פי נתוני נילסן, "מן" הינו מותג הוופלים והעוגיות השני בגודלו בישראל, עם נתח שוק של 13% בדירוג ופלים כמותי בכלל השוק, אחרי חברת "עלית" המחזיקה בנתח שוק של 35%. בקרב הקהל החרדי, "מן" הנו המותג המוביל, עם נתח שוק של 22%, כש"עלית" במקום השני עם נתח שוק של 19%, עדין 16%, יש ,12% ומנעמים 10%.

מימין לשמאל בתמונה: אבי פקר, אלעזר רוקח, ציפי פקר, שגיא רוקח. במרכז – פנינה רוקח מייסדת המפעל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר