טנא העוגות של שחר לשבועות 2021

סל הקניות של שחר 976
לטנא העוגות של החג בלבן הכנסנו את ההצעות של מספר קונדיטוריות מהשורה הראשונה שמציעות מגוון רחב של קינוחים לחג – עוגות, מאפים ועוד. מאחלים חג שמח

בייקרי ודליקטסן

צילום עידית בן עוליאל

היצע העוגות והקינוחים כאן משלב בין קלאסיקות ידועות לבין מוצרים חדשים יותר. בין הקלאסיקות של הרשת תמצאו את עוגת סנט אונורה, כמו גם את עוגת הגבינה קופי בר – על שם המסעדה התל אביבית בה הוגשה עוגה זו לראשונה. מדובר בעוגת גבינה שמנת על בסיס של בצק פריך – אחת הטובות שתמצאו בקטגוריה בכל הקשור לטעמים, כמו גם העובדה שהיא עשירה אבל לא כבדה. מה בחידושים? עוגת בוואריה נקטרינות פיסטוק עם נגיעות של יין לבן, על בסיס של בצק פריך. היו שאהבו את שילוב הטעמים והמרקמים, אחרים אמרו שהיא מנסה לשלב יותר מדי עולמות קולינריים בעוגה אחת. כולם הסכימו שהבסיס שלה קשה מדי. טורט שקדים, דובדבן ומסקרפונה היא שילוב מענג של טורט שקדים ספוג בליקר דובדבן, קליל יחסית במרקמו, עם קולי דובדבן מתקתק-חמצמץ, וציפוי של קרם מסקרפונה קליל. המחיר 98-186 שקלים. להשיג בסניפי הרשת וכאן.

טאטי

צילום טאטי

מטירמיסו דרך עוגת קסטה ועד פאי לימון, הרשת מציעה מבחר מגוון של עוגות לחג (וגם קישים, לחמים ומאפים). מתוך המבחר טעמנו את הניו יורק צ'יז קייק, עוגת גבינה אפויה, עם שמנת חמוצה וקישוט של פירות העונה מעל. זו עוגת גבינה ניו יורקית כהלכתה, שהשימוש בגבינת קרם הופכת את המרקם שלה לקרמי במיוחד, עד שניתן לחשוד שהעוגה אינה אפויה (למרות שבפועל אפויה כהלכתה). למרות זאת, היא קצת יותר קלילה מהמקור. רק הקשר לפירות העונה לא ברור לנו, למעט העובדה שאנו בכל זאת בישראל. המחיר 62-190 שקלים, להשיג בסניפי הרשת.

קונדיטוריית ביסקוטי

צילום בועז לביא

ליין המוצרים של הקונדיטוריה כולל מגוון רחב של עוגות, כמו גם מאפים מלוחים (דוגמת טארט טאטן חצילים, המשלב חצילים מקורמלים עם גבינות ובצק פריך). אבל אנחנו כאן בשביל העוגות: בין המיוחדות תמצאו את צ'יזי סאנסט – עוגת גבינה אפויה על בסיס קראמבל קוקוס, בשילוב קרם מנגו ושברי קוקוס קלוי – מרעננת, לא כבדה, בה משתלבים היטב טעמי הגבינה עם המנגו והקוקוס (חתיכות הקוקוס הקלוי שנשארות בפה לאחר מכן הן חלק מהחוויה). יש גם עוגת גבינה פררו רושה, כגרסה לעוגת גבינה-שוקולד. מדובר בעוגת גבינה אפויה ובתוכה כדורי שוקולד ונוגט, כאשר כל זה מגיע על בסיס של בצק שוקולד וציפוי שוקולד חלב, ובו שברים של אגוזי לוז. הטעמים אכן מזכירים את הפררו רושה, אבל הגבינה שוברת את הטעם השוקולדי, שלא לומר מאזנת אותו. העובדה שיש כדורי שוקולד בתוך העוגה הופכת את האכילה לכיפית יותר. אם גבינה ותותים זה מה שאתם אוהבים, מציעים כאן שארלוט גבינה ותות – שילוב של קרם גבינה, קרם תות ותותים, עם מעטפת של טורט פטל וציפוי שוקולד לבן. תשומת הלב לשילובים מוקפדים של מרקמים וטעמים נשמרת. המחיר 64-168 שקלים. להשיג בסניפי הרשת וב-03-5704015/8.

מתוקה

bennygamzo.com צילום בני גם זו לטובה

עוגת גבינה לבן על לבן של הרשת, היא העוגה הטובה ביותר שטעמנו השנה, שנעשתה בהשראת הצייר ג'קסון פולוק – עוגה של שבע שכבות שונות, לא פחות. בסיס מרנג קוקוס ועליו מוס פרלינה לבן, מוס גבינה, שכבת טורט לבן, מוס פרלינה לבן, גנאש לבן, וציפוי לבן עם קישוטים לבנים. עוגה עדינה, אלגנטית במראה ובטעם, שמשאירה אחריה טעם אגוזי-מתוקי מענג. העובדה שהיא מתפרקת בקלות לשני חלקים, לא העיבה על ההנאה. בין החידושים יש גם עוגת גבינה שלגיה, המשלבת חמש שכבות: תחתית של בצק פריך שחור מאבץ, ומעליה מוס גבינה, מרמלדת פטל, מוס גנאש לבן, ציפוי שיש שחור לבן, וקישוטים בצבעי שחור לבן ודומדמניות אדומות – שילוב מדויק של מתוק עם חמוץ, וטעמים מובחנים של פטל וגבינה. העוגה גם מיוחדת למראה. חובבי הפחזניות יתענגו על פחזניות במילוי קצפת קרמל – בצק רך ופריך במידה הנכונה עם כמות מספקת את קצפת קרמלית טובה. יש, כמובן, עוד עוגות וגם מאפים מלוחים. המחיר 29-169 שקלים. להשיג בסניפי הרשת, 1-700-723-723 ובחנות האינטרנטית של מתוקה רומסרוויס.

קונדיטוריה שני

צילום יפעת כהן

עוגת גבינה סולרו אננס ומנגו, עוגת גבינה סולרו אמרנה, טירמיסו, עוגת גבינה פירורים, עוגת גבינה בראוניז, מילפיי תותים או פירות העונה, ועוגת גבינה פירות יער – אלו הן בין העוגות שתמצאו כאן לקראת החג. טעמנו טורט גבינה לימון, אותה רואים בתמונה. כל טועמיה התרשמו לטובה מהעיצוב האלגנטי שלה. חובבי השילוב של גבינה ולימון יתענגו עליה. המחיר 46-158 שקלים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

מייזון קייזר

צילום My Social

הפטיסרי הצרפתיה-בינלאומית מספקת לקהל הישראלי את הגרסה שלה לעוגות גבינה. בתפריט המצומצם תמצאו עוגת גבינה פסיפלורה ומנגו, עוגת גבינה עם קונפי פטל, ועוגת גבינה גנאש דולצ'ה (שוקולד לבן מקורמל) עם גנאש מוקצף דולצ'ה. עוגת הגבינה-שמנת שמהווה את הבסיס של העוגה עם קונפי הפטל, מסבירה מדוע המותג מצליח כל כך בעולם – עוגה עשירה, מעט כבדה, עם טעמים מובהקים של גבינה ושמנת, שמקבלים טוויסט מוצלח של קונפי פטל. כך גם בעוגה המשלבת את הפסיפלורה עם המנגו, שמקבלת טוויסט מרענן של הפירות הטרופיים. המחיר 119 שקלים, 29 שקלים לפרוסה. להשיג בסניפי הרשת ובאתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר