יוניליוור פודסולושיינס ישראל משיקה ערוץ YouTube ייעודי

בהמשך יוכלו לקוחות החברה והחברים הרשומים לאתר ליהנות ממגוון שירותים, כלים ואפליקציות שמטרתם לסייע לשפים, אנשי הרכש ובעלי המסעדות בעבודתם, ולהציע להם מגוון פתרונות יעיל של העסק והמטבח, סיוע בשדרוג התפריט והתאמת המנות ללקוחות

יוניליוור פודסולושיינס ישראל מרחיבה את שיתוף הלקוחות בידע נרחב אודות טרנדים ומגמות עולמיות, פתרונות קולינריים ומוצרים לשוק המקצועי, כעת גם לרשת.

עכשיו ניתן גם לצפות בצוות השפים המומחים של יוניליוור בערוץ YouTube ייעודי, ללמוד כיצד ניתן ליישם טיפים ליעילות במטבח, ולמקסם את השימוש במוצרי החברה למגוון פתרונות יעיל של העסק והמטבח המקצועי.

ערוץ היוטיוב הוא רק חלק ממגוון הכלים הדיגיטליים שיוניליוור פודסולושיינס מציעה ללקוחותיה בשוק המקצועי. אתר הבית של יוניליוור פודסולושיינס מציג חדשות חמות, עדכונים, ניוזלטרים, הזמנות לאירועים והשקות, מבצעי ם ודוגמיות של המוצרים החדשניים והאיכותיים ביותר, וזאת לאחר רישום פשוט לשירות.

בהמשך יוכלו לקוחות החברה והחברים הרשומים לאתר ליהנות ממגוון שירותים, כלים ואפליקציות שמטרתם לסייע לשפים, אנשי הרכש ובעלי המסעדות בעבודתם, ולהציע להם מגוון פתרונות יעיל של העסק והמטבח, סיוע בשדרוג התפריט והתאמת המנות ללקוחות.

לערוץ ה-YouTube החדש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר