יישום סלולרי לרשת אגאדיר: הזמנת מקום במסעדות או ארוחות באמצעות שליח

Star Touch משלב בין אפליקציית DialMyApp במכשיר הסלולרי לבין שרת תוכן המזין את האפליקציה בדפי נחיתה בהתאם לדרישות העסק שמשתמש בשירות. לפני מספר חודשים החלו בשיווק הטכנולוגיה בישראל, ונכון להיום מדווח על יותר מ- 300 אלף משתמשים בארץ.

רשת אגאדיר מצטרפת לעשרות העסקים שמשתמשים ב- Star Touch – מיזם חדש מבית מרכז הכוכביות הארצי, שהופך את ניתוב השיחות הקולי במרכזיות לניתוב ויזואלי על צג הסלולרי.
היישום מאפשר להזמין מקום באחד מסניפי רשת אגאדיר ברחבי הארץ בלחיצה על צג הסלולרי, ואף להזמין ארוחות הביתה על ידי בחירה מהתפריט שמופיע על הצג.

Star Touch משלב בין אפליקציית DialMyApp במכשיר הסלולרי לבין שרת תוכן המזין את האפליקציה בדפי נחיתה בהתאם לדרישות העסק שמשתמש בשירות.
לפני מספר חודשים החלו בשיווק הטכנולוגיה בישראל, ונכון להיום מדווח על יותר מ- 300 אלף משתמשים בארץ.

על מנת להשתמש ב- Star Touch יש להוריד פעם אחת את אפליקציית DialMyApp, ומרגע זה המכשיר יזהה כל עסק שמתקשרים אליו המפעיל Star Touch. בעלי מכשירי סמסונג לא צריכים להוריד את האפליקציה, משום שהיא כבר מוטמעת בסלולרי שלהם.

 

השירות עובד כך שבכל תהליך של הקמה שיחה עבור כל מספר שמחויג, במידה והמספר המחויג מזוהה עם לקוח שמנוי לשירות Star Touch , האפליקציה תעצור את השיחה ותקפיץ על צג המכשיר את דף הנחיתה המזוהה עם המספר המחויג. במידה והמספר אינו מוכר, השיחה תתבצע באופן רגיל.
השירות מאפשר טריגרים נוספים, כמו לדוגמא שהאפליקציה תקפיץ על צג המכשיר את דף הנחיתה הרלוונטי של אותו מספר המחויג, ובמקביל השיחה תמשיך באופן רגיל.

Star Touch מקפיץ למתקשרים לרשת אגאדיר תפריט ויזואלי על צג הסלולרי מיד עם חיוג מספר העסק, בשפה בה מוגדר הסלולרי. התפריט הוויזואלי ממותג בלוגו ובצבעים של אגאדיר, ומציע לבחור בלחיצה על השלוחות שמופיעות על גבי צג הסלולרי, הזמנת מקום באחד מסניפי הרשת או הזמנת ארוחה עם שליח עד הבית.
במקרה של הזמנת ארוחה ייפתח מסך ובו רשימת המנות שניתן להזמין.

טלפון להזמנות ברשת אגאדיר: *5690

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר