יכין ואסם בין זוכי פרס ההשקה המנצחת לרבעון שלישי 2020

איגוד השיווק הודיע כי פרס החדשנות מחליף את פרס ההשקה המנצחת והכריז על הזוכים בפרס החדש לרבעון השלישי של שנת 2020: ישראכרט, יכין, אסם, וקרונוס ישראל

איגוד השיווק הודיע כי פרס החדשנות מחליף את פרס ההשקה המנצחת אותו העניק עד עתה, והכריז על הזוכים בפרס החדש לרבעון השלישי של שנת 2020: ישראכרט, יכין, אסם, וקרונוס ישראל.

יכין – שימורי חומוס

מנימוקי השופטים: הקונספט הצרכני שנבחר לחומוס: "הכי טעים להכין בבית" תואם את תקופת הקורונה בה גבר הפוקוס על הכנת אוכל טעים ומגוון בבית. יכין התמקדו בהעברת המסר כמה פשוט וטעים להכין חומוס בבית, ועכשיו זה גם קל מאוד, והקבילו הכנת חומוס בבית להכנת טחינה בבית. עם המשפט שפתח את הדלת לשינוי תפיסת הצרכן: "טחינה מכינים בבית, וחומוס? חומוס ברור שמכינים בבית", יכין הגיעו להצלחה מסחרית לטעם חומוס הדומה לטעם החומוס בחומוסיות. בנוסף ייצרו סרטונים קצרים שעושים חשק לחומוס, סרטים פשוטים ובגובה העיניים וללא פרזנטורים, שאפשרו הפקה זולה וניצול תקציב בצורה מיטבית. נעשה שימוש חכם בתקציב יחסית קטן באמצעות מהלך מצטבר, ששוחרר במספר גלים ושמר על שיח ציבורי קולינרי במשך 12 שבועות רצופים  וייצר ויראליות.

צילום סטודיו אסם

 

אסם – פתיבר פינוקים

מנימוקי השופטים: האסטרטגיה השיווקית הייתה להעביר את המסר שפתיבר אסם נכנס לעולם העוגיות "המפנקות", תוך יצירת ריגוש ונחשקות למוצר עם הדגשת האלמנט הקרמי. המסר שהוביל את המהלך היה "פתיבר פינוקים- איפה היית עד עכשיו?". זאת על סמך ההנחה שכמעט כל ישראלי מחובר למוצר, וחווה אותו במהלך חייו.

ההצלחת השיווקית טמונה במתיחת המותג, לקחו את אחד המותגים הוותיקים והמצליחים באסם – פתיבר, ולראשונה עשו לו מתיחת מותג מעולם הביסקוויטים המוגדר כבייסיק לעולם העוגיות "המפנקות". עבור הצרכן שמאוד אוהב את מותג פתיבר, מדובר בחדשנות ומסעירה שיוצרת עניין רב ורצון להתנסות במוצר. ואכן המוצר פתיבר פינוקים התקבל באהדה גדולה בקרב צרכנים, והיו אלפי תגובות ברשת ובמדיה.

מערכת אתר אכול ושאטו מוקירה את חברת אסם על זכייתה בפרס החדשנות ועל עבודתה השוטפת עם האתר

כן זכו בפרס החדשנות לרבעון השלישי של 2030, קבוצת ישראכרט – עבור שירות התשלומים Anypay מהנייד ובאפליקציית ישראכרט. השירות הוא חלק מהתפתחות החברה לאפשר ללקוחותיה את המוצרים המתקדמים ביותר שמתאימים לצרכים המשתנים שלהם; וקרונוס ישראל – עבור מוצרי קנאביס פיס נטורלס, כאשר הצלחת אסטרטגיית השיווק של החברה הייתה יצירת חשיפה של המותג לשלושת קהלי היעד: רוקח, מטופל ורופא, ובידול המותג כאיכותי יותר משאר המשווקים של קנאביס.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר