המותג הקולינרי מאסטר שף בקמפיין: "מאסטר שף. ככה עושים את זה טעים!"

משרד הפרסום 'ראובני פרידן' ליווה את תהליך האסטרטגיה ואת הקמפיין שהופק באמצעות 'אוג הפקות' ויעלה בערוצי טלויזיה מסחרית ובדיגיטל. צילום מאסטר שף

המותג הקולינרי "מאסטר שף", שהושק לראשונה בישראל בשנת 2012,  מסיים תהליך ריענון המיצוב האסטרטגי שלו, בעקבותיו  יעלה קמפיין בהשקעה מדווחת של יותר מ-1 מיליון ₪, תחת הסלוגן: "מאסטר שף. ככה עושים את זה טעים!".

צילום מאסטר שף

משרד הפרסום 'ראובני פרידן' ליווה את תהליך האסטרטגיה ואת הקמפיין שהופק באמצעות 'אוג הפקות' ויעלה בערוצי טלויזיה מסחרית ובדיגיטל, תוך הצגת הקטגוריות השונות בהן פועל מותג מאסטר שף כמותג מטריה קולינרי, הפעיל בקטגוריות רבות כגון טורטיות, רטבים אסיאתיים, נודלס, פרורי לחם, מיונז, פסטו, אורז, חרדל ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר