בשבילי מוצר ישראלי – "אחוה" בקמפיין פרסום לקידום מוצרים כחול-לבן המיוצרים בישראל

החברה מעלה פרסום חוצות בנתיבי איילון ובצמתים מרכזיים ברחבי הארץ, בשילוט על גבי אוטובוסים ותחבורה ציבורית וכן פרסום ברשתות חברתיות
יעקב מלאך יו"ר אחוה קורא להעדיף מוצרי מזון ישראלים על פני מותגים מיובאים. החברה מדווחת על זינוק חד במכירות של דברי מאפה, חלוה וטחינה בשוק הקמעונאי והמוסדי בעיקר על ידי כוחות הביטחון

חברת "אחוה", יצרנית טחינה, חלוה ודברי מאפה, יוצאת בקמפיין פרסום לקידום מוצרים המיוצרים בישראל, בדגש על מוצרי מזון כחול-לבן. החברה מעלה פרסום חוצות בנתיבי איילון ובצמתים מרכזיים ברחבי הארץ, בשילוט על גבי אוטובוסים ותחבורה ציבורית וכן פרסום ברשתות החברתיות, תחת הסיסמה "בשבילי מוצר ישראלי". הקמפיין בתקציב של כ-500,000 שקל.

מוצרי אחוה למערכת הביטחון במלחמה. צילום יעל האן

אחוה בבעלות משפחת מלאך, מעסיקה במפעליה באריאל 265 עובדים, המייצרים מדי יממה 70 טון טחינה גולמית, 30 טון חלוה ו-25 טון מוצרי מאפה. יעקב מלאך, יו"ר החברה, אומר: "כל בניי משרתים ושירתו בצבא בשירות משמעותי. מבחינתי אספקה לצבא ולשירות הבטחון זה קודש. דווקא בתקופה מאתגרת זו, כשכל עם ישראל ומפעלי התעשייה מגויסים למאמץ המלחמתי, יש להעדיף מוצרים המיוצרים כאן על פני מותגים מיובאים".

צילום יובל מלאך

החברה מדווחת כי הדרישה המוגברת של מערכת הביטחון למזון בעל ערך תזונתי והמספק אנרגיה זמינה, הביאה לצריכה מוגברת של מוצריה. מאז פרוץ המלחמה עובד המפעל סביב השעון, כדי לעמוד בביקושים של כלל מערכות הביטחון והבריאות. לפי החברה, המוצרים הבולטים הם החלוה במנות הקרב שנארזת בקופסאות שימורים, וחטיף החלוה הקלאסי של המפעל. עוד בולטת הטחינה המעודנת שמשווקת בבקבוק לחיץ ומתאימה לצריכה ישירות מאריזתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר