חברת "אחוה", יצרנית טחינה, חלוה ודברי מאפה, יוצאת בקמפיין פרסום לקידום מוצרים המיוצרים בישראל, בדגש על מוצרי מזון כחול-לבן. החברה מעלה פרסום חוצות בנתיבי איילון ובצמתים מרכזיים ברחבי הארץ, בשילוט על גבי אוטובוסים ותחבורה ציבורית וכן פרסום ברשתות החברתיות, תחת הסיסמה "בשבילי מוצר ישראלי". הקמפיין בתקציב של כ-500,000 שקל.
אחוה בבעלות משפחת מלאך, מעסיקה במפעליה באריאל 265 עובדים, המייצרים מדי יממה 70 טון טחינה גולמית, 30 טון חלוה ו-25 טון מוצרי מאפה. יעקב מלאך, יו"ר החברה, אומר: "כל בניי משרתים ושירתו בצבא בשירות משמעותי. מבחינתי אספקה לצבא ולשירות הבטחון זה קודש. דווקא בתקופה מאתגרת זו, כשכל עם ישראל ומפעלי התעשייה מגויסים למאמץ המלחמתי, יש להעדיף מוצרים המיוצרים כאן על פני מותגים מיובאים".
החברה מדווחת כי הדרישה המוגברת של מערכת הביטחון למזון בעל ערך תזונתי והמספק אנרגיה זמינה, הביאה לצריכה מוגברת של מוצריה. מאז פרוץ המלחמה עובד המפעל סביב השעון, כדי לעמוד בביקושים של כלל מערכות הביטחון והבריאות. לפי החברה, המוצרים הבולטים הם החלוה במנות הקרב שנארזת בקופסאות שימורים, וחטיף החלוה הקלאסי של המפעל. עוד בולטת הטחינה המעודנת שמשווקת בבקבוק לחיץ ומתאימה לצריכה ישירות מאריזתה.