יקב טפרברג בפעילות אונליין לראש השנה: היין טפרברג – העיצוב אישי שלך

בקבוק היין המעוצב עם תווית שעל גביה תמונה והקדשה אישית, יהווה מתנה מפתיעה ומקורית המתאימה לחג ולארועים מיוחדים עבור בני משפחה וחברים. הפעילות מתחברת לערך הליבה של יקב טפרברג: משפחתיות.

לקראת ראש השנה, יקב טפרברג מציע פעילות עיצובית שבמסגרתה יוכלו גולשים לעצב תוויות יין אישיות, בהן יופיעו תמונות משפחתיות וברכות חג שיודפסו על גבי בקבוקי היין של היקב ויגיעו אליהם, תחת המסר "כל בקבוק הוא חלק מהסיפור שלנו".


הפעילות מתחברת היטב למסר של יקב טפרברג, שנוסד בשנת 1870 ומאז ועד היום בבעלות משפחת טפרברג, מבטאת הלכה למעשה את ההיסטוריה, ומייצגת את סיפור חמשת דורות המשפחה ביקב. 

רועי הראל, מנהל השיווק של יקב טפרברג, אומר: "לקראת ראש השנה 2016, אנו שמחים להציע ללקוחותינו אפשרות להעניק מתנה מפתיעה ומקורית למשפחות וליקיריהם. עיצוב תווית היין האישית מאפשר לנו לשתף את הצרכנים בסיפור המשפחתי המופלא של היקב, כאשר החיבור הוא שלכל משפחה יש סיפור משלה. כפי שהסיפור ההיסטורי של חמשת דורות היקב מופיע על כל בקבוק ובקבוק, כך אנחנו מזמינים כל בית בישראל להציג ולספר גם הוא את הסיפור המשפחתי שלו על גבי בקבוקי יין".

מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר ייעודי לפעילות, לבחור יין מבין שלושה יינות של היקב, להעלות תמונה משפחתית, לערוך אותה על גבי הבקבוק הנבחר, לכתוב ברכה קצרה ולאשר. שלושת היינות המוצעים בפעילות הינם מסדרת IMPRESSION – רוזה, קברנה סוביניון ,וקברנה סוביניון-מרלו. הפעילות תסתיים ב- 31/8/16. 


מחיר כל בקבוק יין 48 ₪, לא כולל דמי משלוח. ניתן לבצע איסוף עצמי של הבקבוק ים באיירפורט סיטי, או לקבל במשלוח תמורת 40 ₪ (ללא תלות במספר הבקבוקים שיוזמנו – עד 12 בקבוקים). אספקת הבקבוקים באמצעות משלוח לכתובת המזמין תתבצע עד 15/9/16. 


הערת המערכת: המבצע יפה, אבל איסוף מאיירפורט סיטי? אי אפשר היה למצוא מיקום נוח יותר, או שלושה מקומות בצפון, מרכז, דרום?


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר