כל הדרכים לעיצוב פינת אוכל שתשדרג את היום-יום שלכם

הדרך הטובה ביותר לשדרג פינות אוכל באופן שיתאים גם לימים ללא אירוח, היא להוסיף פריט עיצוב מרכזי שיוסיף לעיצוב החלל בו נמצאת הפינה
ישנן מספר דרכים יצירתיות לעצב את פינת האוכל שלכם בצורה שתתאים גם ליום-יום. זהו הזמן שלכם ליהנות מהיצירתיות שבכם, ולהתחיל לראות כיצד גם אתם תוכלו להוסיף פריטי עיצוב לפינת האוכל

אירוח של חברים ובני משפחה בפינת האוכל הביתית הוא תמיד סיבה למסיבה, אך בימים שבשגרה לעיתים פינת האוכל נותרת יתומה והיא אינה מוסיפה לעיצוב הבית. אנו חושבים כי ישנה כאן הזדמנות פז של ממש לשדרג את פינת בית זו, כך שתיראה יוצאת מן הכלל גם בזמן האירוח וגם ביום-יום. הנה מספר טיפים משגעים שיעזרו לכם לשדרג את פינת האוכל הביתית.

בחרו את לב העניין

הדרך הטובה ביותר לשדרג פינות אוכל באופן שיתאים גם לימים ללא אירוח, היא להוסיף פריט עיצוב מרכזי שיוסיף לעיצוב החלל בו נמצאת הפינה. הפריט המרכזי יכול להיות מקבץ נרות ריחניים ומסוגננים, אגרטל נוצץ עם פרחים משגעים או צלחת רחבת ידיים בעיצוב מרהיב ובתוכה פירות צבעוניים.

תוכלו להתאים את הפריט המרכזי לעיצוב החלל כולו. לדוגמה, אם פינת האוכל נמצאת בסמוך לסלון, תוכלו להשתמש בפריט זה באופן אשר יקשר בין שני החללים יחד. אפשרות אחרת היא דווקא לבדל את אזור פינת האוכל מאזורים אחרים באמצעות פריט מרכזי אשר יהיה מנוגד לעיצוב של החללים הסמוכים. כך או כך, פריט מרכזי מיד יוסיף להוד ולהדר של החלל.

מקבץ של טעם טוב

אם אתם רוצים להניח מספר פריטים במרכז השולחן, אך אתם רוצים לשמור על הסדר והאסתטיקה, אנו ממליצים לסדר את פריטי הנוי שלכם על גבי מגש מסוגנן. תוכלו לבחור במגש עץ למראה כפרי ופסטורלי, במגש זהב נוצץ למראה קלאסי, או במגש צבעוני למראה רטרו אקלקטי. על גבי המגש תוכלו לקבץ יחד אגרטל קטן עם מספר פרחים, תחתיות לכוסות עבור הקפה של הבוקר, אולי אפילו קערה קטנה מעוטרת או כל פריט נוי אחר שיכול להתאים לעיצוב לטעמכם. כך אתם למעשה יוצרים פריט מרכזי ממקבץ של מספר פריטים קטנים, כאשר המגש הוא זה אשר תוחם אותם ומאחד אותם יחד.

האירו את החלל

אם אתם רוצים להעשיר את מראה פינת האוכל שלכם, תוכלו להשתמש בתאורה כדי לעשות זאת. אנו ממליצים להוסיף ממש מעל לשולחן גוף תאורה בעל מראה יוקרתי. אם החדר בעל תקרה גבוהה, תוכלו לבחור בנברשת אשר תשווה לחדר מראה אלגנטי ומתוחכם. אם התקרה נמוכה, עדיין תוכלו ליהנות מתאורה מעוצבת היטב, אך הפעם פשוט בחרו בגוף צמוד תקרה. ברגע שיהיה לכם גוף תאורה בו השקעתם מחשבה, אשר תואם את עיצוב החלל, מיד המראה של החדר כולו יהיה עשיר יותר.

כמובן שאינכם צריכים לעצור בגוף התאורה המרכזי בלבד, שכן תוכלו להוסיף גופי תאורה נוספים שיאירו את האזור בחן. לדוגמה, אם ישנה שידה באזור שולחן האוכל, תוכלו להניח עליה מנורה אשר תוסיף תאורת אווירה לחלל. אפשרות נוספת היא לבחור במנורת עמידה, אשר תעזור לתחום את אזור השולחן וליצור תחושה חמימה ואינטימית. האפשרויות הן רבות, אך עם תאורה בלתי אפשרי לטעות, כל עוד גופי התאורה השונים יתחברו האחד לשני מבחינת השפה העיצובית שלהם.

הוסיפו טקסטיל

אנשים רבים שוכחים כמה טקסטיל יכול לשדרג את פינות האוכל שלהם. אם גם אתם שכחתם מהאפשרות הנפלאה הזו, אנו שמחים בהחלט להעלות אותה בפניכם. אם אתם רוצים להעשיר את השולחן בפינה זו עם מעט צבע, תוכלו לעשות זאת ללא מאמץ באמצעות שילוב של ראנר. כמובן שתוכלו אפילו לבחור להניח מפה על השולחן אשר תהיה מיועדת ליום-יום, בעוד שעבור זמנים של אירוח תחליפו את המפה הזו במפה מפוארת יותר.

דרך נוספת לשלב טקסטיל, היא כמובן להוסיף שטיח לפינת האוכל. זו דרך נפלאה לתחום את האזור ולהעניק לו תחושה ייחודית משאר חללי הבית. כאשר בוחרים את השטיח לאזור זה, חשוב לבחור בשטיח גדול אשר הכיסאות והשולחן של פינת האוכל כולם יכנסו בתוך גבולותיו. השטיח אינו רק מעניק תחושה של תיחום, אלא הוא גם מעורר תחושה חמימה ומקרבת.

לסיכום, כפי שאתם יכולים לראות ישנן מספר דרכים יצירתיות לעצב את פינת האוכל שלכם בצורה שתתאים גם ליום-יום. זהו הזמן שלכם ליהנות מהיצירתיות שבכם, ולהתחיל לראות כיצד גם אתם תוכלו להוסיף פריטי עיצוב לפינת האוכל, כך שתיהנו לשבת בה בכל יום ביומו, בין אם בזמן הקפה של הבוקר ובין אם בזמן ארוחת הערב עם המשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר